?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
Gezeik, gezeik en nog meer gezeik en om het af te maken nog een klein beetje gezeik.
weet zelf amper waar het over gaatquote:
Huh wazig jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
weet zelf amper waar het over gaat
maar vriendin vond t leuk om te melden dat ze er klaar mee was en op te hangen, ik kan dat soort dingen slecht hebben. gelukkig weer goed nu.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar vriendin vond t leuk om te melden dat ze er klaar mee was en op te hangen, ik kan dat soort dingen slecht hebben. gelukkig weer goed nu.
Leuk voor je.Ik wacht erop.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Viro het volgende:
Net amnesia gehaald, straks even een joint draaien
Ze kwam aandacht tekort!! jezus! volgende keer niet terug bellen,dan belt ze binnen 10min sowieso terugquote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Is wat anders dan telkens Lemon of Silver haze. Waar wacht jij op?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Leuk voor je.Ik wacht erop.
en hoiiiiiiiiiiiii trouwens
heb ook niet teruggebeld, mobiel neergeflikkerd en in slaap gedonderd, 2 uur later waren de sorryberichtjes al volop binnen jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ze kwam aandacht tekort!! jezus! volgende keer niet terug bellen,dan belt ze binnen 10min sowieso terug
Dat is wel het laatste wat ik belangrijk vindquote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry, ik moest hem maken.
Gefeliciteerd ditdat. Maar it aint official till it's on Facebook.
Ik wacht op het zelfde....Alleen de persoon heeft franse slakken gegeten want ik wacht al 30min.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Is wat anders dan telkens Lemon of Silver haze. Waar wacht jij op?
Hoi
* Viro slaat popcorn in voor geval shit is going to hit the fanquote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb ook niet teruggebeld, mobiel neergeflikkerd en in slaap gedonderd, 2 uur later waren de sorryberichtjes al volop binnen ja
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik wacht op het zelfde....Alleen de persoon heeft franse slakken gegeten want ik wacht al 30min.![]()
Wiet is niet op maar ik wil DIE DIE DIE DIE DIE roken
hahaha Kijk is hier! dan moet je haar iets meer aandacht geven..of ze moet er gewoon over praten,..gelijk gek doen dit dat gunt....quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb ook niet teruggebeld, mobiel neergeflikkerd en in slaap gedonderd, 2 uur later waren de sorryberichtjes al volop binnen ja
Whehehe, nee ken ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hij blijft hip....Ken je de space scooters voor kinderen ??
Ik ga eerst even eten, dan zoek ik het op.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Sanggggggg joetoep ff dan.Space scooter..
nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga eerst even eten, dan zoek ik het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |