quote:Op woensdag 11 december 2013 15:01 schreef Ole het volgende:
wo 11 dec 2013, 10:01
Yolanthe Sneijder-Cabau toe aan rust
van onze redactie
AMSTERDAM -
Yolanthe Sneijder-Cabau gaat het volgend jaar wat rustiger aan doen.
De brunette was vorig jaar al van plan om een pauze in te lassen. "Maar toen ging ik tien dagen na oud & nieuw plotseling verhuizen naar Istanbul", vertelt Yo in Grazia.De presentatrice is van plan om 'meer tijd en rust' te nemen voor zichzelf en haar man Wesley. Een liefdesbaby staat ook al een tijdje op de planning. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat moeder worden mijn grootste wens is, maar we hebben het niet gepland in de zin van: 'Ik wil per se een kindje in 2013'. Volgens mij is dat iets wat je moet overkomen, dus we zien wel hoe het loopt."
Als ze het letterlijk zo gezegd heeft dan is ze of heel dom, of ze heeft zich bijna versproken en is zwanger.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef flowerbox het volgende:
In 2013 nog een kindje wordt ook wat moeilijk als je nu nog niet zwanger bent hè?
Misschien is er een woord vergeten en bedoelde ze 'Ik wil per se een kindje maken in 2013'quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef flowerbox het volgende:
In 2013 nog een kindje wordt ook wat moeilijk als je nu nog niet zwanger bent hè?
quote:Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat moeder worden mijn grootste wens is, maar we hebben het niet gepland in de zin van: 'Ik wil per se een kindje in 2013'. Volgens mij is dat iets wat je moet overkomen, dus we zien wel hoe het loopt."
Misschien om te vertellen dat ze het rustiger aan wil doen?quote:
Weet ik veel.quote:
Ja, herkende haar even niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Markeerstift het volgende:
Nu bij PenW
WHAT THE HELL is er met haar gezicht ? Nosejob much?
Daar lijkt het wel op.... darn, er was niets mis met haar neus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Markeerstift het volgende:
Nu bij PenW
WHAT THE HELL is er met haar gezicht ? Nosejob much?
In 2007 1719:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zonde zeg, haar hele gezicht is lelijker geworden en alles zo smalletjes. Eerst was ze echt een lekker wijf, daar is weinig meer van over.
Ik zag het niet echt, het is toch al tijden zo? Met die nieuwe tanden en smaller hoofd doordat ze is afgevallen? En die neus, tsja het kan, maar het kan ook make up zijn.quote:
Ja, toen ze net in Turkije waren was ze ook nog prachtig, getuige de foto in de OP:quote:Op maandag 16 december 2013 08:58 schreef Iwanius het volgende:
I.v.g.met voordat ze naar Turkije vond ik haar een sexy meid en "echt
Ah oke! Ben inmiddels gewend aan haar nieuwe gezicht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wel, het is een beetje een ander gezicht geworden, niet?
Het is wachten op de klap?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het als de vervanging van Sylvie bij Grazia, op alle fronten.
Je meent het?quote:Op woensdag 25 december 2013 08:30 schreef female81 het volgende:
Ergens heb ik wel het vreemde voorgevoel dat het opnieuw een hoop gebakken lucht gaat zijn.
Kom op, ze ziet er niet uit. Drie keer verkozen tot de mooiste vrouw van Nederland, nu ver over the hill.quote:
Maar zo ziet zij er toch al een tijdje uit. Moet ik daar dan steeds weer om lachen?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kom op, ze ziet er niet uit. Drie keer verkozen tot de mooiste vrouw van Nederland, nu ver over the hill.
Ik denk wel dat het iets persoonlijker is en dat ze vooral gaat vertellen over haar werk, haar stichting e.d. Dat ze gewoon elke week pannenkoeken eet. Dat ze aan het reizen is en iedereen zo mist, maar gelukkig offert haar lieve vriendinnetje Fitra zich vaak op om mee te gaan op die barre tochten naar het gure LA.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:57 schreef Ole het volgende:
Ik verwacht weer een hoop gesmijt met merknamen en dure tripjes
En juist daarvoor gebruikt ze meestal plastic.... alhoewel, het zal wel platina zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Iwanius het volgende:
Van een gekunstelde barbiepop zoals zij hoef je nergens van overtuigd te zijn omdat het enige wat echt aan haar is, het geld van Wesley is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dat kan bij zowat iedere credit-card.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij kan Wesley als C.cardhouder een extra C.card voor Yolanthe aanvragen
Daar is volgens mij nooit een geheim van gemaakt hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
Ik dacht altijd dat Yolante haar familie arme mensen uit spanje waren....
in de story een uitgebreid verhaal over de erfenis...
haar vader was schat hemeltje rijk...
hij had hotels restaurants en disco's
...
En schulden... maar dat is geen nieuws, dat is al jaren bekend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
...
ja haar vader was rijk..maar haar moeder had als alleenstaande vrouw met 8 kinderen eenmaal terug in nederland geen cent te makkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
...
dit is toch al oud?quote:
Bronquote:Yolanthe in nieuwe politieserie
Yolanthe Sneijder-Cabau gaat een rol spelen in een nieuwe woensdagavondserie van SBS6. Na Danni Lowinski en Dokter Tinus komt de zender vanaf 16 april met Rechercheur Ria.
SBS bevestigt aan RTL Boulevard dat Yo een rol heeft, maar ze willen nog niet zeggen om welke rol het gaat. Wel vertelde de omroep ons dat ze geen lijk gaat spelen.
Andere rollen in de nieuwe serie worden gespeeld door Ellen Pieters, Victor Löw, Manuel Broekman en Birgit Schuurman. Het is de vraag of de zender met deze nieuwe serie het succes van Danni Lowinski en Dokter Tinus kunnen evenaren.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Bron
Met zo´n briljante allitererende titel kan het uiteraard alleen maar een daverend succes worden.
Het gaat zijn vijfde jaar in in april, dus neem aan dat ze in april dan vier jaar getrouwd zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vijf jaar getrouwd al? Nee, dat klopt toch niet. Bijna vier jaar, of was het nu drie jaar?
Wat een smerig artikel zeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:11 schreef hexje het volgende:
American Dream
"Yolanthe zet Amerikaanse droom opzij" schrijft Weekend. Volgens het blad wil de actrice graag doorbreken, maar kan ze niet lang achter elkaar in Amerika zijn. Ze wil graag bij manlief Wesley zijn, want "Uiteindelijk wil je met je grote liefde oud worden," zwijmelt ze.
Het blad denkt echter dat ze gewoon niet aan de bak komt in de VS. Carice van Houten heeft er toch ook rollen en die vliegt gewoon op en neer. Verder gaat het gerucht dat het een beetje rommelt in het huwelijk. Als Yo in de VS zit, heeft Wesley plezier met vrienden "en vermaakte hij zich met vrouwelijk schoon". De brunette wil dus gewoon niet lang van huis omdat ze Wesley wil controleren.
Opvallend is dat Yolanthe momenteel in ieder interview hoog opgeeft over haar 'geweldige' huwelijk, schrijft Weekend. Het huwelijk van het stel, dat in april zijn vijfde jaar ingaat, is misschien toch niet zo rooskleurig als Yolanthe het voorspiegelt, aldus het blad.
Bron
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef Ole het volgende:
Wat gemeen van Weekend zeg! Zo'n talentvolle vrouw.
die zitten volgens mij gewoon te wachten op een nieuwe oud-en-nieuw-relquote:
Welnee. Yo trapt hooguit met haar stilettohakken op Wes z'n tenenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die zitten volgens mij gewoon te wachten op een nieuwe oud-en-nieuw-rel
hoewel ik wesley yolanthe nou niet zo 1,2 3 tegen de grond zie meppen![]()
(eerder andersom)
Maar niet voor ze een andere creditcardhouder heeft gevonden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Welnee. Yo trapt hooguit met haar stilettohakken op Wes z'n tenen
4 jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vijf jaar getrouwd al? Nee, dat klopt toch niet. Bijna vier jaar, of was het nu drie jaar?
Nee dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:30 schreef quirina het volgende:
http://www.ilovefashionne(...)abau-in-verwachting/
Oh?
quote:RUMOUR: IS YOLANTHE SNEIJDER-CABAU IN VERWACHTING?
StukEr lijkt wel een ware babyboom aan de gang te zijn, de ene na de andere celebrity krijgt namelijk de ooievaar op bezoek. En nu lijkt ook Yolanthe aan de beurt te zijn!
De Telegraaf meldt namelijk dat de moeder van de presentatrice op Facebook naar buiten bracht ‘babynieuws’ over Yolanthe te hebben. Ook schreef ze bij een foto van een ooievaar de woorden: ”Het grote nieuws mag nu naar buiten, ik mag eindelijk de ooievaar buiten zetten voor Yolanthe!”
Maar wie nu denkt dat de vrouw van Wesley Sneijder in verwachting is, heeft het mis. Yolanthe is vandaag jarig en haar moeder vertelt: ”Na 29 jaar heb ik eindelijk een ooievaar kunnen scoren om dat nieuws van toen nu te vieren…”
Helaas is de foto niet meer te achterhalen en lijken de teksten te zijn weggehaald van Facebook. Zou het misschien betekenen dat ma van Kasbergen iets heeft verraden wat nog niet de media in mocht? Wat denk jij?
Vanaf morgen.quote:De nieuwe realityserie over Yolanthe Sneijder-Cabau is vanaf 25 april te zien bij SBS6. In totaal worden er zes afleveringen uitgezonden waarvan de opnames momenteel in volle gang zijn, heeft een woordvoerder van de zender bevestigd tegenover BuzzE.
© ANP Kippa.
De serie krijgt de naam Yolanthe en gaat over het leven van de presentatrice. Er is bewust voor gekozen om alleen haar naam in de titel van de serie te noemen en niet die van haar in combinatie met die van haar man Wesley Sneijder. De serie gaat namelijk specifiek over het leven van Yolanthe. 'Wesley komt natuurlijk wel voorbij in de serie, want hij speelt een grote rol in haar leven', aldus de woordvoerder. Ook het werk voor haar eigen sieradenlijn en voor de stichting Free a girl is te zien voor de kijker. Net als de opnames voor de televisieseries waarin ze speelt.
Yolanthe wordt een week na het einde van de realityserie Andy en Melisa uitgezonden. De serie over het leven van oud-voetballer Andy van der Meijde en zijn vriendin is vanaf vrijdag te zien.
Ik zat vanmiddag al te twijfelen of het zo was. Ziet er idd goed uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft nu beter passende facings, valt me op. Geen paardenlach meer.
Ik vind haar vooral neppig.quote:
Toch vind ik naar niet meer zo mooi als dat ze ooit was.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft nu beter passende facings, valt me op. Geen paardenlach meer.
Wordt zeker niet platter Copycat . Want die Andy en Melissa leken mij niks heb nooit naar hun realty-show gekeken . Maar kwam vaak genoeg in promo's bij SBS. Yolanthe kijk ik ook niet, ik kijk op UG!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
Platter en volkser dan die pauper Van der Meijde kan het nooit worden ... Toch?
Ja maar da's inherent aan die showbizzgrieten... maar tussen alle Sylvie's/Dani's/Nikkie's is zij dan nog de meest nuchtere van het stel en degene die zich nog het meest om anderen lijkt te bekommeren ipv met welke tas ze vandaag weer de deur uit moet...quote:
Eens. En dat ze nog bij Wesley zou zijn had ik drie jaar geleden echt niet gedacht!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar da's inherent aan die showbizzgrieten... maar tussen alle Sylvie's/Dani's/Nikkie's is zij dan nog de meest nuchtere van het stel en degene die zich nog het meest om anderen lijkt te bekommeren ipv met welke tas ze vandaag weer de deur uit moet...
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Mij lijkt dat het een carrierebeslissing is om nu nog geen kinderen te krijgen... maar inderdaad, wie weet lukt het inderdaad niet
"Lekker op tijd aan kinderen beginnen, dan ben je nog lekker jong als ze het huis uit gaan"quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:20 schreef laziness het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat al die voetballers etc op hun 20ste al met drie kinderen en vrouw in Spanje willen zitten.
Dat is zeker zo ja. Bovendien hebben ze ook op hun 20ste al genoeg geld voor een huis/auto enz. Als je tot je 25ste studeert koop je zo rond die tijd pas een huis en ga je dan meestal pas samenwonen dus is het al later voordat je überhaupt over kinderen gaat nadenken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Leandra het volgende:
Het wordt vanuit de clubs kennelijk ook behoorlijk gestimuleerd, want een speler met een gelukkig gezinsleven presteert beter en stabieler (lees: zit niet 5 avonden per week in de kroeg).
Daarbij denk ik ook dat een hoop voetballers nog steeds een achtergrond hebben waarbij het vrij normaal is om jong kinderen te krijgen.
Als je niet tot je 25ste bezig bent met je studie en na de middelbare school al weinig anders te doen hebt dan voetbalvrouw zijn, dan kan ik me ook wel voorstellen dat het vroeg begint te kriebelen, dat is qua vasthouden immers ook net dat extra stukje zekerheid.
Ik zag of hoorde haar van de week ergens en toen vond ik haar vooral aandoenlijkquote:
Ik zie haar nog steeds voor me in die RLS met Jan Smit, dat Jan en Jaap Buys nog ergens met pech in Duitsland stonden (verkeerde brandstof getankt), en Yolanthe in Hilversum de gehaktballen al klaar had....quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag of hoorde haar van de week ergens en toen vond ik haar vooral aandoenlijk
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....
Dat laatste zal zeker behoorlijk meespelen. Die golddiggers zijn dan wel geraffineerd, maar ze weten natuurlijk dat hun concurrent-bakvisjes dat ook zijn en dat ze ook zomaar weer ingeruild kunnen worden. Dan is wat gezamenlijke koters hebben inderdaad net dat extra stukje 'zekerheid'.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Leandra het volgende:
Als je niet tot je 25ste bezig bent met je studie en na de middelbare school al weinig anders te doen hebt dan voetbalvrouw zijn, dan kan ik me ook wel voorstellen dat het vroeg begint te kriebelen, dat is qua vasthouden immers ook net dat extra stukje zekerheid.
Lijkt me wel zo handigquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:38 schreef MissJ het volgende:
Is dit het topic waar vanavond gepost gaat worden tijdens de real life soap?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
Mooi geregisseerd zogenaamd ongewenst paparazzi-haagje.
Zij heeft dit nodig. Attention, attention, attention!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is het fucking nút van de Yolanthe-soap? Welk doel dient dit?
Hebben zíj dit nodig?
Hebben wíj dit nodig?
Wil íemand weten hoe ze leven?
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
Yolanthe praat tegen haar kind, maar eigenlijk tegen de camera. Ze zit overdreven (slecht) te acteren.
Soms vraag ik me af wat jij hier als mod doet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is het fucking nút van de Yolanthe-soap? Welk doel dient dit?
Hebben zíj dit nodig?
Hebben wíj dit nodig?
Wil íemand weten hoe ze leven?
Volgens mij zei Yo van te voren dat Wes amper of niet in de serie voor zou komen. Het is Yo haar programma, niet Yo & Wes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:22 schreef Noek het volgende:
Ik vind het een hele slechte reclameblok. Dat gevoel bekruipt me de hele tijd. Als Irene Moors die de was doet voor Robijn hebben we Yolanthe die een leven nadoet voor SBS.
Ze hebben geen enkele gunfactor. Enige wat wel aardig is, Yolanthe gaat echt leuk met dat zoontje van hem om. Hij lijkt daar niet zo druk mee te zijn. Hij nam wat gesponsorde shit mee en dawast. Voor de camera's voor het eerst eens bij je zoontjes voetbalwedstrijd gaan kijken.
Precies... en dat shot zittend buiten mijmerend aan de zee nadat ze die ouwe villa bezocht hadden, poe poe wat een melodrama allemaal, zo niet spontaan en te dik er boven op gelegd. Tijd voor nieuwe herinneringen, ik dacht breng me ff een teiltje zegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Yo van te voren dat Wes amper of niet in de serie voor zou komen. Het is Yo haar programma, niet Yo & Wes.
Yo die zo spontaan op het dakterras gaat voetballenIk denk dat Wes gewoon zichzelf is en niet 'leuk gaat doen' omdat de camera draait, itt tot Yolanthe die het beeld maar leuk moet vullen.
Als Wesley gewoon achter de pc zit, dan doet hij dat.Geen idee hoe hij buiten de camera om met zijn zoontje is, zegt me vrij weinig dit.
Yo die al haar tranen met heel Nederland wilt delen, waarom wil je in godsnaam vertellen hoe slecht je vader voor je is geweest?En zodra haar moeder uit beeld loopt zet ze haar benen schuin op bed, draait zich naar de camera voor een goed shot en zegt 'that's life'. Zo spontaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:40 schreef static het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jij hier als mod doet.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ullen_Wes__Yo__.htmlquote:Beslag gelegd op spullen Wes & Yo!
van onze redactie
Er is beslag gelegd op het huis van Yolanthe's moeder én op het salaris van Wesley bij de KNVB. Dit onthult Jeroen Nuijten van het exclusieve bouwbedrijf dat het stel in de arm nam om hun huis op Ibiza te transformeren tot een droomvilla.
"Als Wesley meegaat naar Brazilië, is hij de enige voetballer die gratis speelt", zegt Jeroen Nuijten. Zijn bouwbedrijf 'STB Exclusive Projects' heeft beslag gelegd op het salaris tegoed van de topvoetballer én op het huis van Yolanthe's moeder in Hilversum.
Nuijten kondigde vorige week al aan naar de rechter te stappen, en dat heeft hij dan nu gedaan. "Ik ben al 20 jaar ondernemer en heb veel meegemaakt, maar dit is geen prettige situatie. Wesley en Yolanthe moeten volwassen worden en tot een goed gesprek komen. Dan kunnen we er op een fatsoenlijke manier uitkomen. Maar doordat zij niks van zich laten horen, heb ik geen keuze."
De rechter heeft volgens Nuijten inhoudelijk naar de zaak gekeken, en direct toestemming verleend om beslag te leggen. "Dit geeft aan dat er een stevige kern van waarheid aan deze zaak zit. De rechter gaat geen verlof verlenen aan een luchtkasteel!"
Nuijten is geraakt door de zaak, maar blijft professioneel: "Het is heel vervelend, maar wij schakelen verder. Dit moet juridisch worden afgewikkeld. Hopelijk leren Wesley en Yolanthe hier iets van, en lossen ze het in het vervolg anders op. Er zijn mensen die dit niet accepteren, ook al zijn ze bekende Nederlanders!"
Yolanthe Sneijder-Cabau en manlief Wesley Sneijder namen het exclusieve bouwbedrijf van Jeroen Nuijten in de arm om hun huis in Ibiza te veranderen in een droompaleis. Het bedrijf trok alles uit de kast om de twee tevreden te stellen, maar ineens trok het stel de stekker uit de ooit zo goede samenwerking...
Ongelooflijk als het waar is. Zoiets laat je toch niet twéé keer gebeuren?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, eerst betalen ze die toestand om hun bruiloft niet en nu dit weer?
Ja dat bevreemdt mij ook. Het komt wat gedramatiseerd over allemaal; Ergens in paniek vluchten en dan decennia later het huis in precies dezelfde staat betreden. Hoewel de familiegeschiedenis an sich (incest, mishandeling, verslaving en vroeg overleden vader) al drama genoeg is hoor..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef Fierce. het volgende:
Ben ik nou heel naïef of dom. Het kan toch niet waar zijn dat die kinderkamers na 23 jaar nog helemaal hetzelfde zijn met op van die schoolborden nog geschreven teksten, spulletjes en kleertjes in een kast? Dat kan toch niet na 23 jaar? Of kan dat nou wel?![]()
Zelfs opgemaakte bedden? Heh?![]()
![]()
Incest? Ik vind het zo vaag, want ze zegt dat het zo moeilijk was, maar wat die man nou exact heeft gedaan wordt nergens gezegd.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hoewel de familiegeschiedenis an sich (incest, mishandeling, verslaving en vroeg overleden vader) al drama genoeg is hoor..
Ze heeft ook haar bovenlip op laten spuiten volgens mij, aan de promotiefoto voor de soap te zien..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Incest? Ik vind het zo vaag, want ze zegt dat het zo moeilijk was, maar wat die man nou exact heeft gedaan wordt nergens gezegd.
Ik zie nu pas dat ze haar mond helemaal niet dicht kan doen trouwensze blijft van die hazentanden hebben als ze haar mond dicht probeert te doen. Maar ik vind haar wel lief en mooi.
O, dat is wel heel erg.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja Yo's moeder schijnt Xavier betrapt te hebben in bed met 1 van zijn oudste dochters.
Dat van dat incest gedeelte is voor mij ook nieuw,...hoe dan ook snap ik niet waarom je dit wilt delen met de media.....quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Incest? Ik vind het zo vaag, want ze zegt dat het zo moeilijk was, maar wat die man nou exact heeft gedaan wordt nergens gezegd.
Ik zie nu pas dat ze haar mond helemaal niet dicht kan doen trouwensze blijft van die hazentanden hebben als ze haar mond dicht probeert te doen. Maar ik vind haar wel lief en mooi.
Misschien is moeders net zo aandachtsgeil als Yolanthe.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Snap trouwens echt niet dat haar moeder aan deze exploitatie van de trieste familiegeschiedenis meewerkt..Is zonder camera's al pijnlijk zat, lijkt me.
Yo is wel vaker in de warquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef roos85 het volgende:
Volgens Yo is er geen probleem:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)nemer-en-ik-zijn-top
quote:Yolanthe blundert met vakantiefoto
Yolanthe Sneijder-Cabau laat op sociale media weten weer op Ibiza te zijn. Maar de foto blijkt niet te zijn genomen op het Spaanse eiland.
Yolanthe: "Goedemorgen mooi klein eilandje! Terug op Ibiza voor familiezaken. Dikke kus!"
Op de foto is echter een in azuurblauw water dobberend bootje te zien met een wapperende Thaise vlag. Het gaat om het eiland Koh Phi Phi Lee, in het zuiden van Thailand. Ook wel bekend van de film 'The Beach' met Leonardo DiCaprio.
Onduidelijk is waarom de actrice een foto van dat bekende strand heeft gedeeld, terwijl ze aangeeft op het eiland te zitten waar ze 29 jaar geleden werd geboren...
http://m.telegraaf.nl/art(...)ert-met-vakantiefoto
Die van 1/3Jquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:12 schreef hexje het volgende:
De variaties op de tweet van Yolanthe.
https://twitter.com/search?q=%23yolanthetweet&src=hash
Beetje kort door de bocht. Kinderen kunnen oneindig loyaal zijn naar hun ouders en ze heeft hem ook mishandeling vergeven. Heb het zelf uit redelijk betrouwbare bron en dan bedoel ik niet Evert, die er overigens wel over heeft geschreven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef hexje het volgende:
Met de incest zal het wel meevallen als ze zoveel eer en respect voor haar vader heeft.
Ik snap dat het haar vader is en dat je ze niet haar hele leven met wrok en woede naar hem toe hoeft te leven. Maar zoals zij sprak over eer en respect voor haar vader toen moest ik echt even overgeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 05:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Kinderen kunnen oneindig loyaal zijn naar hun ouders en ze heeft hem ook mishandeling vergeven. Heb het zelf uit redelijk betrouwbare bron en dan bedoel ik niet Evert, die er overigens wel over heeft geschreven.
Begrijp dan dat de insteek van deze reality-soap is dat het beeld wat de buitenwereld van Yolanthe heeft als een golddigger zoveel mogelijk teniet moet worden gedaan en dat ze (volgens hen) een doodgewoon hardwerkend meisje is die "heel gewoon" is gebleven.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Snap trouwens echt niet dat haar moeder aan deze exploitatie van de trieste familiegeschiedenis meewerkt..Is zonder camera's al pijnlijk zat, lijkt me.
Een heel gewoon meisje dat een vrijstaande villa (met zwembad) op Ibiza geërfd heeft van haar vader.... wat het gold digger imago natuurlijk ook al moet beperken, want een vrijstaande villa met zwembad op Ibiza erven is niet basic.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Begrijp dan dat de insteek van deze reality-soap is dat het beeld wat de buitenwereld van Yolanthe heeft als een golddigger zoveel mogelijk teniet moet worden gedaan en dat ze (volgens hen) een doodgewoon hardwerkend meisje is die "heel gewoon" is gebleven.
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-aantrekkelijk.htmlquote:Yolanthe Sneijder-Cabau vindt ambitie aantrekkelijk
Yolanthe Sneijder-Cabau vindt mensen niet aantrekkelijk vanwege hun uiterlijk, maar kijkt eerder naar de persoonlijkheid. "Ambitie en doelen hebben maakt iemand echt aantrekkelijk."
Yolanthe Sneijder-Cabau vindt ambitie aantrekkelijk Foto: Hollandse Hoogte
Dat vertelt de actrice in een interview met Beau Monde.
"Je moet altijd dromen hebben, met één voet naar voren staan in het leven. Achterover leunen en niets doen, is zonde", aldus Sneijder-Cabau.
De actrice denkt dat mooie mensen het niet per definitie makkelijker hebben. "Ik denk dat vooral mooie karakters het iets makkelijker hebben. Ik loop tien keer harder voor diegenen die een mooie persoonlijkheid hebben."
Sneijder-Cabau vertelt dat haar hart "niet sneller gaat kloppen van een mooiboy". "Wel van Wesley. Hij is objectief gezien misschien niet helemaal perfect, maar hij heeft ontzettend leuke, ondeugende ogen en een waanzinnig sexy lach."
De actrice is dan ook heel blij met haar echtgenoot Wesley Sneijder. "Hij sprankelt en dat vind ik onweerstaanbaar."
Geen idee, ik zou het zelf niet op prijs stellen als mijn vrouw zou zeggen: Het is meestal een onattente chagrijnige vetklep, maar ik kan soms wel met hem lachen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zeg je dat over de man waar je veel van houdt?![]()
Als je al je te koop loopt met je vader en incestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:49 schreef Cynix ® het volgende:
Het ís wel zo, maar dat hou je toch lekker voor jezelf?
Ik zie het probleem niet. Hij is toch niet de knapste? Zij geeft aan wat ze wel leuk/lekker/sexy aan hem vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-aantrekkelijk.html
Ik moet altijd lachen om dit, dit roept ze elke keer.
Waarom zeg je dat over de man waar je veel van houdt?![]()
Dus eigenlijk is het een lelijk kaboutertje, maar hij heeft mooie ogen en een bak geld, dus hoppakee.
Omdat je dat soort opmerkingen verwacht zegt je 't zelf alvast maar? Ik vind het een beetje verontschuldigend klinken en ook niet nodig. Als je van iemand houdt hoef je dat toch sowieso niet te verantwoorden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Hij is toch niet de knapste? Zij geeft aan wat ze wel leuk/lekker/sexy aan hem vindt.
Het was een vraag in een interview. Ze zei het niet uit het niks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat je dat soort opmerkingen verwacht zegt je 't zelf alvast maar? Ik vind het een beetje verontschuldigend klinken en ook niet nodig. Als je van iemand houdt hoef je dat toch sowieso niet te verantwoorden?
"Ja nee, ik snap dat jullie verbaasd zijn dat ik het met die gnoom doe, maar hij heeft ook goeie kanten, hoor!"
Verder ook geen big deal of zo, maar ook niet nodig.
Zijn naam geloof ik. Zijn naam stond er nog niet op. Zij heeft zoveel eer en respect voor haar vader dat een naamloos graf absoluut niet kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg telefoon, helft gemist, wat waren die letters? Iets voor haar vader?
Begrijp dat dan; ze is zo gewoon gebleven. In plaats van het a la Sylvie door een PA te laten regelen, gaat ze zelf naar een Pipoos-winkel en lekker knippen en plakken. Met eer en respect.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zoiets laat je toch professioneel zetten of is dat daar niet mogelijk?
Of wil ze ook daar crea bea zijn?
Tot de volgende regenbuiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Begrijp dat dan; ze is zo gewoon gebleven. In plaats van het a la Sylvie door een PA te laten regelen, gaat ze zelf naar een Pipoos-winkel en lekker knippen en plakken. Met eer en respect.
quote:
Ah zie, ik heb overduidelijk niet gekeken...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was een nis in een soort van inpandig grafhuis.
Dus die wordt niet nat
Ik vind ze ook niet oprecht klinken.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:31 schreef iertje86 het volgende:
Vindt het zo ontzettend nep.Ik weet niet maar het komt niet oprecht over allemaal.En dan constant dat liefje liefje en aan de telefoon liefje ik hou van je kus.En dat dan 8 keer in een uitzending maakt dat ik in ieder geval niet meer ga kijken
Waar hangt dat ding?quote:
joh!quote:
Die NL'se vlag op haar wang is niet helemaal correct,quote:
Ze is helemaal ondersteboven van de winst telkens, gok ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die NL'se vlag op haar wang is niet helemaal correct,.
Nee, dit is hip. Ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
My god, vraag dan een ander een foto van je te maken..,
Dan zijn het geen selfies meer, voor sommige mensen is het erg belangrijk om (continu) selfies te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
My god, vraag dan een ander een foto van je te maken..,
Dus dan neem je maar een 'pookje' wat bejaarden gebruiken om nog iets te kunnen vastgrijpen mee een voetbalstadion in.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan zijn het geen selfies meer, voor sommige mensen is het erg belangrijk om (continu) selfies te maken
Sommige mensen wel jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus dan neem je maar een 'pookje' wat bejaarden gebruiken om nog iets te kunnen vastgrijpen mee een voetbalstadion in.
Selfiestick of selfiepodquote:
Wtfquote:
das redouan, de bff van wesquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
die vent die erachter staat, hoort die erbij?
Heb het destijds niet voor niets in de OP gezetquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Het valt meer mensen op![]()
Ook Yo zelf vindt het niet bepaalde de beste afbeelding van haarzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.want.nl/arme-w(...)rdt-hij-gekleineerd/[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Leggings kunnen al zeker 5 jaar weer, hangt wel een beetje vanaf hoe. Wit blijft gewoon not done.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ben de serie aan het terug kijken en wat me opvalt is dat ze eigenlijk 80% van haar tijd in een zwarte legging rond loopt. Dacht dat leggings mode technisch not done zijn.......
Verder vind ik het eigenlijk wel een leuke serie.
Best wel ja!quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:34 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dit wel een hele lieve foto vind...
Heeft ze hem met haar selfie-stick gemaakt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:34 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dit wel een hele lieve foto vind...
misschien heeft ze hem eens een keer niet zelf gemaakt en staat ze er daarom voor een keer normaal opquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze hem met haar selfie-stick gemaakt?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze hem met haar selfie-stick gemaakt?
blijkt een foto van 4 jaar geleden te zijn die ze gisteren weer op instagram gooidequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:38 schreef Turbomuis het volgende:
Maar wat ik me wel afvraag, als ze dan zo'n wedstrijd zit te kijken en ze ziet hem constant van die vieze rochels uitkitsen, zou ze dan denken 'mmmm, lekker vent van me'
Hij heeft nu idd veel meer haarquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
blijkt een foto van 4 jaar geleden te zijn die ze gisteren weer op instagram gooide
dit was tijdens de huldiging na de verloren finale van 2010..
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.htmlquote:Kinderwens even geen prioriteit voor Yolanthe Sneijder-Cabau
Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley willen dolgraag kinderen, maar met het WK staat die kinderwens even "op een tweede plan".
Kinderwens even geen prioriteit voor Yolanthe Sneijder-Cabau Foto: Hollandse Hoogte
"De kinderwens gaat nooit weg, maar we hebben andere prioriteiten gesteld", vertelt de voetbalvrouw aan Story.
Sneijder-Cabau heeft er nooit een geheim van gemaakt graag moeder te willen worden, maar het is er nog altijd niet van gekomen.
"De afgelopen maanden stonden voor Wesley in het teken van het WK. Zijn enige doel was om fit te worden, daar had hij alles voor over. Ik vind dat niet erg. Ik ben er juist supertrots op dat Wesley het voor elkaar gekregen heeft."
Uitsluiten
De presentatrice vertelt in het interview dat ze het gelukkig goed kan vinden met de 8-jarige zoon die Wesley uit een eerder huwelijk heeft. Door de liefde die ze voor haar stiefzoon voelt, weet Sneijder-Cabau ook dat ze adoptie nooit zal uitsluiten.
"Ik weet dat ik van een kindje kan houden, dat niet uit mijn buik komt. Ik sluit niet uit dat Wesley en ik ooit een kindje zullen adopteren. Ik weet dat wij zo'n kindje heel veel te bieden hebben."
ze is waarschijnlijk niet degene die er over begint,m aar krijgt er steeds vragen overquote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Artikel van afgelopen woensdag.
Maar kunnen ze nu na het WK dan weer gaan fokken?
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-sneijder-cabau.html
Ik blijf het knap vinden dat iemand jaar na jaar, zelfs toen met Jan, over een kinderwens spreekt. Of wordt het Yo-merk er soms meer waard van?
Ik heb ook een tijd gezegd dat ik het graag wilde tegen veel mensen en nu een paar jaar later hebben we nog steeds geen kindje maar we zijn er ook totaal niet mee bezig dus kan me ook wel voorstellen dat bij haar de prioriteiten anders liggen, klinkt in elk geval heel herkenbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is waarschijnlijk niet degene die er over begint,m aar krijgt er steeds vragen over
heb ergens ook t vermoeden dat het feit dat ze nog geen kinderen heeft ligt aan dat het bij haar misschien niet zo makkelijk gaat
dat stukje over adoptie versterkt dat weer
ook een optie jaquote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd gezegd dat ik het graag wilde tegen veel mensen en nu een paar jaar later hebben we nog steeds geen kindje maar we zijn er ook totaal niet mee bezig dus kan me ook wel voorstellen dat bij haar de prioriteiten anders liggen, klinkt in elk geval heel herkenbaar.
Oh ja dat is zo, de pers zal er wel steeds naar vragen...quote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is waarschijnlijk niet degene die er over begint,m aar krijgt er steeds vragen over
heb ergens ook t vermoeden dat het feit dat ze nog geen kinderen heeft ligt aan dat het bij haar misschien niet zo makkelijk gaat
4 jaar oud al. Yo nog met haar krullen en eigen haarlijn en Wes met minder haar dan nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze foto al gepost in deze reeks? Deze is nieuw voor mij. Die tanden van Wesley zijn witter dan zijn shirtje.
En ze wil vast niet aan de hormonen want slecht voor d'r figuur. Over prioriteiten gesproken...quote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
En jij kent haar persoonlijk dat je dit allemaal weet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
En ze wil vast niet aan de hormonen want slecht voor d'r figuur. Over prioriteiten gesproken...
dat!quote:
Ze is hier echt 100x leuker dan dat ze nu is! Terwijl ik haar nu ook op sommige momenten prachtig kan vinden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze foto al gepost in deze reeks? Deze is nieuw voor mij. Die tanden van Wesley zijn witter dan zijn shirtje.
Grappig. Volgens mij zei Yo lang geleden ook zoiets, dat ze vastgeroest zat in Jan zijn Volendamse wereldje en dat het niks voor haar was. Ze gingen dus allebei dingen doen die niet bij hun paste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:22 schreef roos85 het volgende:
Jan(tje) zat bij Linda's Zomerweek, en deel van het interview ging over Yo en 'alles is weg'
Jan verloor zichzelf bij Yolanthe
Jan Smit heeft na de breuk met Yolanthe Cabau van Casbergen één ding geleerd. Hij was zichzelf kwijtgeraakt in de relatie en hij dat zal hem nooit meer gebeuren.
http://www.rtl.nl/lindas-(...)chzelf-bij-yolanthe/
Hopelijk bij een Turks model (v) x3quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Yolanthe op de foto met een Turks model. Waar is Sneijdert?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dit? Waar vond je deze pics?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Yolanthe op de foto met een Turks model. Waar is Sneijdert?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjonge, speelt je OCD weer op? Moet je er nou vijftien in SHO van jezelf?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:29 schreef Iwanius het volgende:
Waar was Yolanthe toen laatst zo droevig was? Toen was het mediastilte waar ze normaliter altijd als een speer alles met de buitenwereld wil delen...
Toch raar dat ze nog steeds een hele slechte actrice is irl want met al die in scene gezette beelden en teksten van haar op social media (alles is geweldig hier, houd van mij man.. liefje") zou je denken dat ze inmiddels de A status op acteer gebied heeft.
Maar waar was Yolanthe toen laatst zo droevig was??? Dat is de vraag!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Tjonge, speelt je OCD weer op? Moet je er nou vijftien in SHO van jezelf?
Ik zie net dat bij boulevard na de reclame ze openhartig gaat praten over de dood van haar 21 jarige neef.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waar was Yolanthe toen laatst zo droevig was??? Dat is de vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |