quote:Op woensdag 11 december 2013 15:01 schreef Ole het volgende:
wo 11 dec 2013, 10:01
Yolanthe Sneijder-Cabau toe aan rust
van onze redactie
AMSTERDAM -
Yolanthe Sneijder-Cabau gaat het volgend jaar wat rustiger aan doen.
De brunette was vorig jaar al van plan om een pauze in te lassen. "Maar toen ging ik tien dagen na oud & nieuw plotseling verhuizen naar Istanbul", vertelt Yo in Grazia.De presentatrice is van plan om 'meer tijd en rust' te nemen voor zichzelf en haar man Wesley. Een liefdesbaby staat ook al een tijdje op de planning. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat moeder worden mijn grootste wens is, maar we hebben het niet gepland in de zin van: 'Ik wil per se een kindje in 2013'. Volgens mij is dat iets wat je moet overkomen, dus we zien wel hoe het loopt."
Als ze het letterlijk zo gezegd heeft dan is ze of heel dom, of ze heeft zich bijna versproken en is zwanger.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef flowerbox het volgende:
In 2013 nog een kindje wordt ook wat moeilijk als je nu nog niet zwanger bent hè?
Misschien is er een woord vergeten en bedoelde ze 'Ik wil per se een kindje maken in 2013'quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef flowerbox het volgende:
In 2013 nog een kindje wordt ook wat moeilijk als je nu nog niet zwanger bent hè?
quote:Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat moeder worden mijn grootste wens is, maar we hebben het niet gepland in de zin van: 'Ik wil per se een kindje in 2013'. Volgens mij is dat iets wat je moet overkomen, dus we zien wel hoe het loopt."
Misschien om te vertellen dat ze het rustiger aan wil doen?quote:
Weet ik veel.quote:
Ja, herkende haar even niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Markeerstift het volgende:
Nu bij PenW
WHAT THE HELL is er met haar gezicht ? Nosejob much?
Daar lijkt het wel op.... darn, er was niets mis met haar neus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Markeerstift het volgende:
Nu bij PenW
WHAT THE HELL is er met haar gezicht ? Nosejob much?
In 2007 1719:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zonde zeg, haar hele gezicht is lelijker geworden en alles zo smalletjes. Eerst was ze echt een lekker wijf, daar is weinig meer van over.
Ik zag het niet echt, het is toch al tijden zo? Met die nieuwe tanden en smaller hoofd doordat ze is afgevallen? En die neus, tsja het kan, maar het kan ook make up zijn.quote:
Ja, toen ze net in Turkije waren was ze ook nog prachtig, getuige de foto in de OP:quote:Op maandag 16 december 2013 08:58 schreef Iwanius het volgende:
I.v.g.met voordat ze naar Turkije vond ik haar een sexy meid en "echt
Ah oke! Ben inmiddels gewend aan haar nieuwe gezicht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wel, het is een beetje een ander gezicht geworden, niet?
Het is wachten op de klap?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het als de vervanging van Sylvie bij Grazia, op alle fronten.
Je meent het?quote:Op woensdag 25 december 2013 08:30 schreef female81 het volgende:
Ergens heb ik wel het vreemde voorgevoel dat het opnieuw een hoop gebakken lucht gaat zijn.
Kom op, ze ziet er niet uit. Drie keer verkozen tot de mooiste vrouw van Nederland, nu ver over the hill.quote:
Maar zo ziet zij er toch al een tijdje uit. Moet ik daar dan steeds weer om lachen?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kom op, ze ziet er niet uit. Drie keer verkozen tot de mooiste vrouw van Nederland, nu ver over the hill.
Ik denk wel dat het iets persoonlijker is en dat ze vooral gaat vertellen over haar werk, haar stichting e.d. Dat ze gewoon elke week pannenkoeken eet. Dat ze aan het reizen is en iedereen zo mist, maar gelukkig offert haar lieve vriendinnetje Fitra zich vaak op om mee te gaan op die barre tochten naar het gure LA.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:57 schreef Ole het volgende:
Ik verwacht weer een hoop gesmijt met merknamen en dure tripjes
En juist daarvoor gebruikt ze meestal plastic.... alhoewel, het zal wel platina zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Iwanius het volgende:
Van een gekunstelde barbiepop zoals zij hoef je nergens van overtuigd te zijn omdat het enige wat echt aan haar is, het geld van Wesley is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dat kan bij zowat iedere credit-card.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef Iwanius het volgende:
Daarbij kan Wesley als C.cardhouder een extra C.card voor Yolanthe aanvragen
Daar is volgens mij nooit een geheim van gemaakt hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
Ik dacht altijd dat Yolante haar familie arme mensen uit spanje waren....
in de story een uitgebreid verhaal over de erfenis...
haar vader was schat hemeltje rijk...
hij had hotels restaurants en disco's
...
En schulden... maar dat is geen nieuws, dat is al jaren bekend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
...
ja haar vader was rijk..maar haar moeder had als alleenstaande vrouw met 8 kinderen eenmaal terug in nederland geen cent te makkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:40 schreef arjan1112 het volgende:
...
dit is toch al oud?quote:
Bronquote:Yolanthe in nieuwe politieserie
Yolanthe Sneijder-Cabau gaat een rol spelen in een nieuwe woensdagavondserie van SBS6. Na Danni Lowinski en Dokter Tinus komt de zender vanaf 16 april met Rechercheur Ria.
SBS bevestigt aan RTL Boulevard dat Yo een rol heeft, maar ze willen nog niet zeggen om welke rol het gaat. Wel vertelde de omroep ons dat ze geen lijk gaat spelen.
Andere rollen in de nieuwe serie worden gespeeld door Ellen Pieters, Victor Löw, Manuel Broekman en Birgit Schuurman. Het is de vraag of de zender met deze nieuwe serie het succes van Danni Lowinski en Dokter Tinus kunnen evenaren.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Bron
Met zo´n briljante allitererende titel kan het uiteraard alleen maar een daverend succes worden.
Het gaat zijn vijfde jaar in in april, dus neem aan dat ze in april dan vier jaar getrouwd zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vijf jaar getrouwd al? Nee, dat klopt toch niet. Bijna vier jaar, of was het nu drie jaar?
Wat een smerig artikel zeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:11 schreef hexje het volgende:
American Dream
"Yolanthe zet Amerikaanse droom opzij" schrijft Weekend. Volgens het blad wil de actrice graag doorbreken, maar kan ze niet lang achter elkaar in Amerika zijn. Ze wil graag bij manlief Wesley zijn, want "Uiteindelijk wil je met je grote liefde oud worden," zwijmelt ze.
Het blad denkt echter dat ze gewoon niet aan de bak komt in de VS. Carice van Houten heeft er toch ook rollen en die vliegt gewoon op en neer. Verder gaat het gerucht dat het een beetje rommelt in het huwelijk. Als Yo in de VS zit, heeft Wesley plezier met vrienden "en vermaakte hij zich met vrouwelijk schoon". De brunette wil dus gewoon niet lang van huis omdat ze Wesley wil controleren.
Opvallend is dat Yolanthe momenteel in ieder interview hoog opgeeft over haar 'geweldige' huwelijk, schrijft Weekend. Het huwelijk van het stel, dat in april zijn vijfde jaar ingaat, is misschien toch niet zo rooskleurig als Yolanthe het voorspiegelt, aldus het blad.
Bron
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef Ole het volgende:
Wat gemeen van Weekend zeg! Zo'n talentvolle vrouw.
die zitten volgens mij gewoon te wachten op een nieuwe oud-en-nieuw-relquote:
Welnee. Yo trapt hooguit met haar stilettohakken op Wes z'n tenenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die zitten volgens mij gewoon te wachten op een nieuwe oud-en-nieuw-rel
hoewel ik wesley yolanthe nou niet zo 1,2 3 tegen de grond zie meppen![]()
(eerder andersom)
Maar niet voor ze een andere creditcardhouder heeft gevonden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Welnee. Yo trapt hooguit met haar stilettohakken op Wes z'n tenen
4 jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vijf jaar getrouwd al? Nee, dat klopt toch niet. Bijna vier jaar, of was het nu drie jaar?
Nee dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:30 schreef quirina het volgende:
http://www.ilovefashionne(...)abau-in-verwachting/
Oh?
quote:RUMOUR: IS YOLANTHE SNEIJDER-CABAU IN VERWACHTING?
StukEr lijkt wel een ware babyboom aan de gang te zijn, de ene na de andere celebrity krijgt namelijk de ooievaar op bezoek. En nu lijkt ook Yolanthe aan de beurt te zijn!
De Telegraaf meldt namelijk dat de moeder van de presentatrice op Facebook naar buiten bracht ‘babynieuws’ over Yolanthe te hebben. Ook schreef ze bij een foto van een ooievaar de woorden: ”Het grote nieuws mag nu naar buiten, ik mag eindelijk de ooievaar buiten zetten voor Yolanthe!”
Maar wie nu denkt dat de vrouw van Wesley Sneijder in verwachting is, heeft het mis. Yolanthe is vandaag jarig en haar moeder vertelt: ”Na 29 jaar heb ik eindelijk een ooievaar kunnen scoren om dat nieuws van toen nu te vieren…”
Helaas is de foto niet meer te achterhalen en lijken de teksten te zijn weggehaald van Facebook. Zou het misschien betekenen dat ma van Kasbergen iets heeft verraden wat nog niet de media in mocht? Wat denk jij?
Vanaf morgen.quote:De nieuwe realityserie over Yolanthe Sneijder-Cabau is vanaf 25 april te zien bij SBS6. In totaal worden er zes afleveringen uitgezonden waarvan de opnames momenteel in volle gang zijn, heeft een woordvoerder van de zender bevestigd tegenover BuzzE.
© ANP Kippa.
De serie krijgt de naam Yolanthe en gaat over het leven van de presentatrice. Er is bewust voor gekozen om alleen haar naam in de titel van de serie te noemen en niet die van haar in combinatie met die van haar man Wesley Sneijder. De serie gaat namelijk specifiek over het leven van Yolanthe. 'Wesley komt natuurlijk wel voorbij in de serie, want hij speelt een grote rol in haar leven', aldus de woordvoerder. Ook het werk voor haar eigen sieradenlijn en voor de stichting Free a girl is te zien voor de kijker. Net als de opnames voor de televisieseries waarin ze speelt.
Yolanthe wordt een week na het einde van de realityserie Andy en Melisa uitgezonden. De serie over het leven van oud-voetballer Andy van der Meijde en zijn vriendin is vanaf vrijdag te zien.
Ik zat vanmiddag al te twijfelen of het zo was. Ziet er idd goed uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft nu beter passende facings, valt me op. Geen paardenlach meer.
Ik vind haar vooral neppig.quote:
Toch vind ik naar niet meer zo mooi als dat ze ooit was.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft nu beter passende facings, valt me op. Geen paardenlach meer.
Wordt zeker niet platter Copycat . Want die Andy en Melissa leken mij niks heb nooit naar hun realty-show gekeken . Maar kwam vaak genoeg in promo's bij SBS. Yolanthe kijk ik ook niet, ik kijk op UG!quote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
Platter en volkser dan die pauper Van der Meijde kan het nooit worden ... Toch?
Ja maar da's inherent aan die showbizzgrieten... maar tussen alle Sylvie's/Dani's/Nikkie's is zij dan nog de meest nuchtere van het stel en degene die zich nog het meest om anderen lijkt te bekommeren ipv met welke tas ze vandaag weer de deur uit moet...quote:
Eens. En dat ze nog bij Wesley zou zijn had ik drie jaar geleden echt niet gedacht!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar da's inherent aan die showbizzgrieten... maar tussen alle Sylvie's/Dani's/Nikkie's is zij dan nog de meest nuchtere van het stel en degene die zich nog het meest om anderen lijkt te bekommeren ipv met welke tas ze vandaag weer de deur uit moet...
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Mij lijkt dat het een carrierebeslissing is om nu nog geen kinderen te krijgen... maar inderdaad, wie weet lukt het inderdaad niet
"Lekker op tijd aan kinderen beginnen, dan ben je nog lekker jong als ze het huis uit gaan"quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:20 schreef laziness het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat al die voetballers etc op hun 20ste al met drie kinderen en vrouw in Spanje willen zitten.
Dat is zeker zo ja. Bovendien hebben ze ook op hun 20ste al genoeg geld voor een huis/auto enz. Als je tot je 25ste studeert koop je zo rond die tijd pas een huis en ga je dan meestal pas samenwonen dus is het al later voordat je überhaupt over kinderen gaat nadenken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Leandra het volgende:
Het wordt vanuit de clubs kennelijk ook behoorlijk gestimuleerd, want een speler met een gelukkig gezinsleven presteert beter en stabieler (lees: zit niet 5 avonden per week in de kroeg).
Daarbij denk ik ook dat een hoop voetballers nog steeds een achtergrond hebben waarbij het vrij normaal is om jong kinderen te krijgen.
Als je niet tot je 25ste bezig bent met je studie en na de middelbare school al weinig anders te doen hebt dan voetbalvrouw zijn, dan kan ik me ook wel voorstellen dat het vroeg begint te kriebelen, dat is qua vasthouden immers ook net dat extra stukje zekerheid.
Ik zag of hoorde haar van de week ergens en toen vond ik haar vooral aandoenlijkquote:
Ik zie haar nog steeds voor me in die RLS met Jan Smit, dat Jan en Jaap Buys nog ergens met pech in Duitsland stonden (verkeerde brandstof getankt), en Yolanthe in Hilversum de gehaktballen al klaar had....quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag of hoorde haar van de week ergens en toen vond ik haar vooral aandoenlijk
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....
Dat laatste zal zeker behoorlijk meespelen. Die golddiggers zijn dan wel geraffineerd, maar ze weten natuurlijk dat hun concurrent-bakvisjes dat ook zijn en dat ze ook zomaar weer ingeruild kunnen worden. Dan is wat gezamenlijke koters hebben inderdaad net dat extra stukje 'zekerheid'.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:29 schreef Leandra het volgende:
Als je niet tot je 25ste bezig bent met je studie en na de middelbare school al weinig anders te doen hebt dan voetbalvrouw zijn, dan kan ik me ook wel voorstellen dat het vroeg begint te kriebelen, dat is qua vasthouden immers ook net dat extra stukje zekerheid.
Lijkt me wel zo handigquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:38 schreef MissJ het volgende:
Is dit het topic waar vanavond gepost gaat worden tijdens de real life soap?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef Cee het volgende:
Mooi geregisseerd zogenaamd ongewenst paparazzi-haagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |