Op zaterdag 3 mei 2014 15:55 schreef wesleyenyo het volgende:Hallo,
er is dus zojuist beslag gelegd op een stukje inkomen in Nederland van mij, en ook op het huis van mij vrouw.
Opzich niet zo'n ramp, dat inkomen in Nederland mis ik niet eens en dat huis van m'n vrouw zitten we ook nooit in.
Maar wil toch ff checken hoe het zit.
Wij hadden een of ander bedrijf gevraagd om ons huis in Ibiza te verbouwen, mooi vloertje erin, gouden kraantje enzo, paar muurtjes eruit etc.
Na het eerste ontwerp heb ik hun duidelijk gemaakt dat ze niet op de goede weg zaten, ze hadden heel veel verhogingen en plateau's in hun ontwerp zitten, en met mijn fysieke situatie zijn verhogingen gewoon erg lastig. Een kleine drempel gaat wel, maar een verhoging van 20cm ofzo is voor mij al een hele stap!
De weken erna kwamen ze telkens met nieuwe ontwerpen die allemaal dezelfde fouten bevatten, trapleuningen op 1m meter hoog (kan ik gewoon niet goed bij!), ingebouwd aquarium op 1,50m hoogte, sleutelgat was niet verlaagd zoals ik had gevraagd (nu moet ik telkens aanbellen als ik binnen wil in mijn eigen huis, en dan moet ik godverdomme ook nog een trapje gebruiken om bij de bel te kunnen!!!).
Het leek alsof ze ons probleem gewoon niet wilden snappen.
Als klap op de vuurpijl zeiden die flikkers ook nog doodleuk 'we hebben de spiegels op ooghoogte gehangen, dat geeft een lekker ruimtelijk effect'. Nu kan ik dus niet eens kijken of m'n haren goed zitten enzo, super vervelend.
Ik heb dus mooi niets meer van me laten horen, en krijg ik opeens aanmaningen van hunnie, terwijl ze alleen maar fouten hebben gemaakt.
Mag dat zomaar??