Mijn plicht is voor dit seizoen alweer volbrachtquote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dekseizoen is begonnen, overal drachtige vrouwen.
Ik loop achterquote:
Ouwe dekhengstquote:Op zondag 8 december 2013 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn plicht is voor dit seizoen alweer volbracht
Nice.quote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dekseizoen is begonnen, overal drachtige vrouwen.
Vind je?quote:
het is geen meds of ouderquote:Op zondag 8 december 2013 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik loop achterna battle for the sun niet meer gevolgd
Even kijken of het nieuwe album wat is
Geen ene mallemoerquote:Op zondag 8 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
Heeft Sinterklaas jullie trouwens iets gebracht?
Ben linksdragend, denk dat dat het isquote:Op zondag 8 december 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, heb jij je niet goed gedragen het afgelopen jaar?
Whut? For real?quote:
Oh nee toch, het is wat. Had supergraag willen gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja. Hahaha, Chloro is niet gevraagd. Dan val je wel enorm buiten de boot hoor.
Zit in de trein nu, twijfel of ik de conducteur die de Top2000 luistert en non-stop koffie drinkt moet neerslaan.quote:
Ik zou ook niet gaan, maar ze vroegen me tenminste welquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee toch, het is wat. Had supergraag willen gaan.
Good for you hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan, maar ze vroegen me tenminste wel.
Je zou het echt wel jammer vinden als je niet gevraagd zou worden voor een sc meetquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee toch, het is wat. Had supergraag willen gaan.
Ziedend.quote:
Altijd als laatste gekozen bij gym.quote:Op zondag 8 december 2013 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou het echt wel jammer vinden als je niet gevraagd zou worden voor een sc meet
Ze wilden jou ook vragen maar er was geen Poolse vertaler te vinden huehueeuhahhahahaHAHAHAGVDquote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha dWc is gevraagd voor de meet![]()
Zeg ik toch ook.quote:Op zondag 8 december 2013 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou het echt wel jammer vinden als je niet gevraagd zou worden voor een sc meet
quote:Op zondag 8 december 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze wilden jou ook vragen maar er was geen Poolse vertaler te vinden huehueeuhahhahahaHAHAHAGVD
inb4 Baasdurrquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Kk slecht. Maar ff zonder grappen, wie zijn op die meet en wie had jou gevraagd dan
![]()
De leuke mensen van deze SC gewoon. Dqod, JB, Bobby, je kent ze welquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Kk slecht. Maar ff zonder grappen, wie zijn op die meet en wie had jou gevraagd dan
![]()
Echt nietquote:Op zondag 8 december 2013 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De leuke mensen van deze SC gewoon. Dqod, JB, Bobby, je kent ze wel.
laat me jaquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit in de trein nu, twijfel of ik de conducteur die de Top2000 luistert en non-stop koffie drinkt moet neerslaan
Ik altijd als eerste.quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd als laatste gekozen bij gym.
Not sure if srsquote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, Fas, Chai, CY.
Voor die 1e kom je toch wel?
quote:Op zondag 8 december 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Not sure if srsZijn zij echt aan het meeten??
quote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"die dikke is een goede keeper, past geen bal langs als hij in het doel staat"
Verdorie..quote:
Bad theezakjes in de smaak groene thee en een scrubhandschoenquote:Op zondag 8 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
Heeft Sinterklaas jullie trouwens iets gebracht?
Mijn sportkledij was wel schoonquote:
bed of bad?quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bed theezakjes in de smaak groene thee
Tuurlijk niet kut, anders zou het hier toch wel staan (denk ik).quote:
dit is niks nieuws.quote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn sportkledij was wel schoon
Alsof ik hier 24/7 lees dudequote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet kut, anders zou het hier toch wel staan (denk ik).
Alhoewel, die Chai-meets staan ook niet altijd hier.
Bad, was aan het editten, toen internet uitvielquote:
Gaat haar meet met Ricardo nog door?quote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet kut, anders zou het hier toch wel staan (denk ik).
Alhoewel, die Chai-meets staan ook niet altijd hier.
Niet de topics uitprinten en lezen als krantquote:
Heb zo'n gevoel dat hij van het weekend is opgepakt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat haar meet met Ricardo nog door?
Wacht maarquote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"die dikke is een goede keeper, past geen bal langs als hij in het doel staat"
De user meneerricardo?quote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat haar meet met Ricardo nog door?
mmmhmmmmquote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bad, was aan het editten, toen internet uitviel
Nee dat denk ik nietquote:
Bob!quote:
smeerlapje jijquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha hij is toch politieagent? Volgens mij had hij naaktfoto's in kpd gezet![]()
Er schijnt een fokster naaktfoto's naar hem te hebben gestuurd terwijl ze in een relatie met een andere fokker zatquote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De LV Don Ricardo
Meneer Ricardo ken ik niet
Dat is haram. Ga morgen eens met je vader pratenquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha hij is toch politieagent? Volgens mij had hij naaktfoto's in kpd gezet![]()
Ga je om m'n hand vragen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is haram. Ga morgen eens met je vader praten
Hater.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Er schijnt een fokster naaktfoto's naar hem te hebben gestuurd terwijl ze in een relatie met een andere fokker zat
Grote natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
Mur help! Heb een match die op haar tweede foto een stuk meer om van te houden heeft en nu begint ze tegen me te praten. Ik citeer:
"Dus, als jij met iemand aan het spoonen bent, ben jij dan de kleine lepel of de grote?"
quote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezien haar omvang eerder de kleine
quote:Op zondag 8 december 2013 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik de bruidsschat in bitcoins kan betalen
quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
die op haar tweede foto een stuk meer om van te houden heeft
Omg, she a fatty?quote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezien haar omvang eerder de kleine
Wie is datquote:Op zondag 8 december 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
gaan we weer
SEX / NEGERINNEN VERLATEN NEGERS VOOR MAROKKAANSE MANNEN!!
ntm?quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand die kickt op mocropiemels en daar constant topics over maakt
Meer om van te houden. Later als ik getrouwd ben ga ik mijn vrouw fcking veel laten eten en dagelijks laten squaten.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Meer om van te houden. Later als ik getrouwd ben ga ik mijn vrouw fcking veel laten eten en dagelijks laten squaten.
Twee dagen ertussen laten zitten voor die eckte vooruitgangquote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Meer om van te houden. Later als ik getrouwd ben ga ik mijn vrouw fcking veel laten eten en dagelijks laten squaten.
Aangenomenquote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Gridlok het volgende:
Zit je lekker live-setje te luisteren op soundcloud, begint er ineens zo josti MC te " zingen ".
Voorstel; Alle MC's moeten dood.
"ik de grote, jij zo te zien meer de soeplepel"quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
Mur help! Heb een match die op haar tweede foto een stuk meer om van te houden heeft en nu begint ze tegen me te praten. Ik citeer:
"Dus, als jij met iemand aan het spoonen bent, ben jij dan de kleine lepel of de grote?"
Een kennerquote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Twee dagen ertussen laten zitten voor die eckte vooruitgang
over de lepel?quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Wat voor kutgesprekken hebben sommige mensen ook op tinder he
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt dat soort vragen te stellen.
Het is een app voor mensen die uiterlijk belangrijk vinden, zou dan ook geen goede gesprekken verwachten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
ik heb best wat goed diepe en leuke gesprekken gehadquote:Op zondag 8 december 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is een app voor mensen die uiterlijk belangrijk vinden, zou dan ook geen goede gesprekken verwachten.
nailed it.quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb best wat goed diepe en leuke gesprekken gehad
InB4 "mensen die uiterlijk belangrijk vinden praten dan ook niet met jou"
Zit jij ook op Tinder?quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Die tatoeage op Rihanna's handquote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owh¿quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat filmpje met anal creampie to mouth is trouwens wel fucking geilquote:
Deze man weetquote:
VAAAAAAAAIquote:
hahahaha ik vond het ijsje toch het bestequote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat filmpje met anal creampie to mouth is trouwens wel fucking geil
licht mij gvd even inquote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha ik vond het ijsje toch het beste
zag er voedzaam uitquote:
gruwelijk lekker wijf dat zich vermaakt met een ijsjequote:Op zondag 8 december 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
licht mij gvd even in
[..]
zag er voedzaam uit
gvd dmquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijk lekker wijf dat zich vermaakt met een ijsje
Komt eraanquote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhh heb m alleen op whatsapp. Missch weet ebah hoe?
quote:
Check je pmquote:
Ja mijn clitoris is per ongeluk een stukje losgetrokken :Squote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Sowieso hebben jullie hier allemaal op lopen rukken
Ik ga er liever bij liggen of zitten. Veel relaxter.quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
forgive me father for I have sinned.quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Wel knap dat hij altijd diezelfde soort cirkel in stand weet te houden. Altijd hetzelfde patroontje.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
misschien moet braddie gewoon stoppen met socializen
Ik trek het niet meer, netals Chloro. Onuitstaanbare awkward kk autist dat 'ie isquote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap dat hij altijd diezelfde soort cirkel in stand weet te houden. Altijd hetzelfde patroontje.
Maar die kerel gaat gewoon doorquote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer, netals Chloro. Onuitstaanbare awkward kk autist dat 'ie is.
eerst naar de mac / bkquote:
Jouw smaak is goed gekeurd. Tenzij je over gaat stappen naar die skinny bitches.quote:
KFCquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef regiliopeace het volgende:
Erg man. En je was nog wel speciaal naar de coiffeur geweest omdat je vrienden hooikoorts kregen van dat dode gras op je hoofd.
Niks mis met skinny bitches.quote:Op zondag 8 december 2013 20:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw smaak is goed gekeurd. Tenzij je over gaat stappen naar die skinny bitches.
Dat is een goede uitleg in dat filmpje.quote:
Maak niet deel uit van de fok in-crowd dus dit zegt me weinig.quote:Op zondag 8 december 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
was jij niet dat zwakzinnige gezwel, waar zelfs braddie nog op neer zou kijken..?
Maken wij wel uit.quote:Op zondag 8 december 2013 20:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maak niet deel uit van de fok in-crowd dus dit zegt me weinig.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Cupido is weer vroeg, Valentijnsdag valt pas op de 14e in februari.
Kan er ook een paar dagen naast zitten hoor.quote:
we hopen dat je weg gaatquote:Op zondag 8 december 2013 20:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is best rustig in dit topic...
[ afbeelding ]
Haar???quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed zo, laat haar voelen wie de baas is.
Of je hebt een slecht geheugen... tijd voor je om boer zoekt vrouw te gaan kijken.quote:
Dit is KLB. Ik las alleen even Girl ja.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Of je hebt een slecht geheugen... tijd voor je om boer zoekt vrouw te gaan kijken.
Godver. Onnodig hard moeten lachen.quote:
Nee.quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik sexy lingerie aan... zien???
Over anale vernedering beginnen.quote:
Het was geen vraag... het was de ultieme tip.quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Heb ik ook, als ik dat wil zien kleed ik mezelf wel uit voor de spiegel.
dat moet ik onderzoekebquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat heeft tot een tinderdate geleid?
Wat voor lingerie?quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Heb ik ook, als ik dat wil zien kleed ik mezelf wel uit voor de spiegel.
Wat is tinder?quote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat heeft tot een tinderdate geleid?
quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef maily het volgende:
Noem het geen stiefmoeder, maar bonusmoeder .... en bonuskind.
Dat klinkt al heel wat positiever.
Vergeet het maar op tinder. Maar euhh is het voorbij met je fok vriendje??quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mwahh, kan wel mooi zijn mits ze een zandlopersfiguur heeft.
Ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vergeet het maar op tinder. Maar euhh is het voorbij met je fok vriendje??
Ik heb een dumbphone.quote:Op zondag 8 december 2013 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, jah maak dat de kat maar wijs.
Heb je ook van die handschoenen waarmee je paarden en koeien kan fisten?quote:
Liggen nog wel ergens volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 21:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je ook van die handschoenen waarmee je paarden en koeien kan fisten?
Jij doet het liever zonder?quote:
hoerquote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik sexy lingerie aan... zien???
Dat is toch geen sexy lingerie, dwaasquote:
Echt hequote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is toch geen sexy lingerie, dwaas
Dit gaat te ver.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door dit gedrag veraad je je zelf. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En stop met anderen wijsmaken dat daar pics van zijn.
Te skinny bedoel je?quote:
Zijn er vrouwen die niet zulke pictures hebben???quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Door dit gedrag veraad je je zelf. Nergens voor nodig.
30km bij jou vandaanquote:
Weet ik niet. Heb jij zulke foto's?quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet zulke pictures hebben???
Ja ik weet niet bijna altijd als ik iemand like is het een match en soms beginnen ze te praten. Meestal bloedt het dood, ook omdat ik zelf niet zoveel initiatief neem. Alleen enetje ben ik nu al drie dagen op whatsapp mee ana het ouwehoerenquote:
Tuurlijk, alleen maarquote:
negerquote:
Ik weet niet eens waar jij woontquote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat valt buiten mijn zoekradius. Zou geliked hebben
die hebben jou dan eerst geliked.quote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij woont
Volgens mij heb ik iets van 20km, maar krijg ook matches met mensen van 40+ km, snap er niks van.
Ik dacht dat jij zo'n rokkenjager was.quote:
nee een chick in broek is ook primaquote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rokkenjager was.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee een chick in broek is ook prima
Dan zou ik je radius toch maar wat uitbreiden want Robo-dinges lijkt me een dame die broeken boven rokken verkiest.quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee een chick in broek is ook prima
Wow ga meteen kijken of ik je tegenkomquote:
Nein.quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zou ik je radius toch maar wat uitbreiden want Robo-dinges lijkt me een dame die broeken boven rokken verkiest.
Ja. Rokken, jurkjes, shorts, weet ik het allesbehalve lange broeken als het even meezit.quote:
Ze valt op echte mannen Frank dus ik val afquote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel wat voor elkaar.
Hoewel ik mij prima in het comfort kan vinden (in mijn vrije tijd draag ik altijd graag van die, ik denk tegenwoordig, foute korte broekjes) vind ik dat ook altijd mooier staan bij een vrouw. Een zekere elegantie.quote:Op zondag 8 december 2013 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja. Rokken, jurkjes, shorts, weet ik het allesbehalve lange broeken als het even meezit.
Ach, welnee.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze valt op echte mannen Frank dus ik val af
Je was nog wel zo'n rebelquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze valt op echte mannen Frank dus ik val af
Ja ik ben best ouderwets wat dat betreft. Als het koud is en ik een lange dag naar school ga trek ik nog wel eens een lange broek aan, maar heb ook vaak zat in een jurkje staat schilderen. Vind het jammer dat je tegenwoordig zo snel overdressed bent, wat is er mis met je vrouwelijk kleden?quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik mij prima in het comfort kan vinden (in mijn vrije tijd draag ik altijd graag van die, ik denk tegenwoordig, foute korte broekjes) vind ik dat ook altijd mooier staan bij een vrouw. Een zekere elegantie.
Liever overdressed dan underdressed. Sowieso zou ik Nederlande straatbeeld niet als voorbeeld nemen. Niets mis mee om er in positieve zin op te vallen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben best ouderwets wat dat betreft. Als het koud is en ik een lange dag naar school ga trek ik nog wel eens een lange broek aan, maar heb ook vaak zat in een jurkje staat schilderen. Vind het jammer dat je tegenwoordig zo snel overdressed bent, wat is er mis met je vrouwelijk kleden?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben best ouderwets wat dat betreft. Als het koud is en ik een lange dag naar school ga trek ik nog wel eens een lange broek aan, maar heb ook vaak zat in een jurkje staat schilderen. Vind het jammer dat je tegenwoordig zo snel overdressed bent, wat is er mis met je vrouwelijk kleden?
Doe ik ook absoluut niet. Hoe is het mogelijk dat het meer geaccepteerd is om in je huispak rond te lopen dan in een rok? Net als van die vrouwen die zich minder vrouwelijk kleden om serieuzer genomen te worden, begrijp ik al helemaal niks van.quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liever overdressed dan underdressed. Sowieso zou ik Nederlande straatbeeld niet als voorbeeld nemen. Niets mis mee om er in positieve zin op te vallen.
Hoe lang hangt die daar al dan?quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
Tijd om mn mc gregor op te halen van de stomerij dus
Als het maar makkelijk is allemaal.... Daarnaast denk ik ook dat niemand durft op te vallen. Terwijl het juist een pre is als een vrouw (maar ook een man) zich prima kleedt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook absoluut niet. Hoe is het mogelijk dat het meer geaccepteerd is om in je huispak rond te lopen dan in een rok? Net als van die vrouwen die zich minder vrouwelijk kleden om serieuzer genomen te worden, begrijp ik al helemaal niks van.
mensen die opvallenquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het maar makkelijk is allemaal.... Daarnaast denk ik ook dat niemand durft op te vallen. Terwijl het juist een pre is als een vrouw (maar ook een man) zich prima kleedt.
Oh, niet dus haha.quote:
Is waarschijnlijk ook wel het probleem. Nu val ik met mijn haar toch al op, dus kan er maar beter voor zorgen dat het voor de rest netjes isquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het maar makkelijk is allemaal.... Daarnaast denk ik ook dat niemand durft op te vallen. Terwijl het juist een pre is als een vrouw (maar ook een man) zich prima kleedt.
Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die opvallenik blend altijd perfect in
Ben het vandaag bijzonder vaak eens met mensen op dit forum.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook wel het probleem. Nu val ik met mijn haar toch al op, dus kan er maar beter voor zorgen dat het voor de rest netjes is![]()
Bij mannen vind ik dat inderdaad ook absoluut een pluspunt. Hoeft echt niet altijd in pak rond te lopen, maar laat op z'n minst die rare T-shirts achterwege.
Hmm je bent ook opvallend veel in de KLB SC en iedereen weet dat hier de mensen zitten die gelijk hebben over dingen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben het vandaag bijzonder vaak eens met mensen op dit forum.
ik heb dit shirt... Kan je dus niet bekoren?quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh, niet dus haha.
[..]
Is waarschijnlijk ook wel het probleem. Nu val ik met mijn haar toch al op, dus kan er maar beter voor zorgen dat het voor de rest netjes is![]()
Bij mannen vind ik dat inderdaad ook absoluut een pluspunt. Hoeft echt niet altijd in pak rond te lopen, maar laat op z'n minst die rare T-shirts achterwege.
Ligt een beetje aan mijn bui, ben niet altijd zo'n SC'er (zeker doordeweeks niet) maar kan me wel vinden in de meningen van bepaalde lieden hier.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm je bent ook opvallend veel in de KLB SC en iedereen weet dat hier de mensen zitten die gelijk hebben over dingen.
Als afbeelding wel, als shirt nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dit shirt... Kan je dus niet bekoren?
[ afbeelding ]
ik heb op dit moment een pantalon en colbert aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als afbeelding wel, als shirt niet
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchenquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb op dit moment een pantalon en colbert aan
ga mee!quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchen
Picsquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchen
Waar naartoe?!quote:
ebah plsquote:
Met zo'n NS-logo erop?quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:
Beetje uit de richtingquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga zo naar Goudaen dan 1,5 keer naar Alphen ad rijn
Ik doe niet aan foto's, sorry.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wut? [ afbeelding ] Vrouwen met jurkjes.
Heb je ook een fluitjequote:
Jammerquote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje uit de richting
[..]
Ik doe niet aan foto's, sorry.
Wauwquote:
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.quote:
quote:
Vijf uur, Jezus. Dan ging ik toch dichterbij wonen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.
Maar goed, morgen weer 5 uur op want 2 uur in de auto naar het werk. Dus weer klaar.
taaie libie man. Ik heb vandaag een dienst van 6:54 lang met een uur en 10 minuten pauze. Om 00:51 stappen mijn laatste reizigers uit en passagier ik alleen nog maar terug naar standplaats. Dankzij de 10 minuten Natijd ga ik om 02:09 uit dienst dus pak ik nog ff toeslag nachtdienst mee.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.
Maar goed, morgen weer 5 uur op want 2 uur in de auto naar het werk. Dus weer klaar.
trainingsbroek en colbertje, geen shirt. Harde swack hierquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Maar er waren geen chicks die met je op de foto wilden?quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef Murdera het volgende:
Zat er laatst aan te denken op een feestje om me met random chicks te laten fotograferen om die te posten
ik wil geem foto van mezelf op FOK posten eigenlijkquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar er waren geen chicks die met je op de foto wilden?
quote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil geem foto van mezelf op FOK posten eigenlijk
Ahhww so super sweety lief hihhihiihih. :$:$quote:
Jij weet duidelijk nietquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hier ga ik even op fappenquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhww so super sweety lief hihhihiihih. :$:$
Kijk allemaal, Mortaxx snapte 'm niet.quote:
Ik nu ook.quote:
crewbashquote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk allemaal, Mortaxx snapte 'm niet.
Ex-crew mag dat.quote:
Niet weten.quote:
jij bent wel op tijd in fiat gegaan? Ik ging onder met het schipquote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het over de bitcoinkoers hebt. Dan weet ik niet. Zit in fiat en alles stijgt
Ja redelijk op hoogtepunt, maar had op 600 weer moeten instappenquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij bent wel op tijd in fiat gegaan? Ik ging onder met het schip
staat nog steeds zwaar laag. Niet nu onstappen of denk je beartrap?quote:Op zondag 8 december 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja redelijk op hoogtepunt, maar had op 600 weer moeten instappen
In verhouding met de top is het nog laag ja, maar ben bang dat als ik nu instap het weer gaat dalenquote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
staat nog steeds zwaar laag. Niet nu onstappen of denk je beartrap?
Kan mij weinig interesseren. Tenzij het beest echt kk hard meurt ofzo. Maar anders, boeiend.quote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie ervan als mensen hun hond meenemen naar een restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |