Komt eraanquote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhh heb m alleen op whatsapp. Missch weet ebah hoe?
quote:
Check je pmquote:
Ja mijn clitoris is per ongeluk een stukje losgetrokken :Squote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Sowieso hebben jullie hier allemaal op lopen rukken
Ik ga er liever bij liggen of zitten. Veel relaxter.quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
forgive me father for I have sinned.quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Wel knap dat hij altijd diezelfde soort cirkel in stand weet te houden. Altijd hetzelfde patroontje.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
misschien moet braddie gewoon stoppen met socializen
Ik trek het niet meer, netals Chloro. Onuitstaanbare awkward kk autist dat 'ie isquote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap dat hij altijd diezelfde soort cirkel in stand weet te houden. Altijd hetzelfde patroontje.
Maar die kerel gaat gewoon doorquote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer, netals Chloro. Onuitstaanbare awkward kk autist dat 'ie is.
eerst naar de mac / bkquote:
Jouw smaak is goed gekeurd. Tenzij je over gaat stappen naar die skinny bitches.quote:
KFCquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef regiliopeace het volgende:
Erg man. En je was nog wel speciaal naar de coiffeur geweest omdat je vrienden hooikoorts kregen van dat dode gras op je hoofd.
Niks mis met skinny bitches.quote:Op zondag 8 december 2013 20:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw smaak is goed gekeurd. Tenzij je over gaat stappen naar die skinny bitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |