Een kennerquote:Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Twee dagen ertussen laten zitten voor die eckte vooruitgang
over de lepel?quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Wat voor kutgesprekken hebben sommige mensen ook op tinder he
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt dat soort vragen te stellen.
Het is een app voor mensen die uiterlijk belangrijk vinden, zou dan ook geen goede gesprekken verwachten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
ik heb best wat goed diepe en leuke gesprekken gehadquote:Op zondag 8 december 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is een app voor mensen die uiterlijk belangrijk vinden, zou dan ook geen goede gesprekken verwachten.
nailed it.quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb best wat goed diepe en leuke gesprekken gehad
InB4 "mensen die uiterlijk belangrijk vinden praten dan ook niet met jou"
Zit jij ook op Tinder?quote:Op zondag 8 december 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Die tatoeage op Rihanna's handquote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owh¿quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat filmpje met anal creampie to mouth is trouwens wel fucking geilquote:
Deze man weetquote:
VAAAAAAAAIquote:
hahahaha ik vond het ijsje toch het bestequote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat filmpje met anal creampie to mouth is trouwens wel fucking geil
licht mij gvd even inquote:Op zondag 8 december 2013 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha ik vond het ijsje toch het beste
zag er voedzaam uitquote:
gruwelijk lekker wijf dat zich vermaakt met een ijsjequote:Op zondag 8 december 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
licht mij gvd even in
[..]
zag er voedzaam uit
gvd dmquote:Op zondag 8 december 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijk lekker wijf dat zich vermaakt met een ijsje
Komt eraanquote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhh heb m alleen op whatsapp. Missch weet ebah hoe?
quote:
Check je pmquote:
Ja mijn clitoris is per ongeluk een stukje losgetrokken :Squote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Sowieso hebben jullie hier allemaal op lopen rukken
Ik ga er liever bij liggen of zitten. Veel relaxter.quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
forgive me father for I have sinned.quote:Op zondag 8 december 2013 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Wel knap dat hij altijd diezelfde soort cirkel in stand weet te houden. Altijd hetzelfde patroontje.quote:Op zondag 8 december 2013 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
misschien moet braddie gewoon stoppen met socializen
Ik trek het niet meer, netals Chloro. Onuitstaanbare awkward kk autist dat 'ie isquote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel knap dat hij altijd diezelfde soort cirkel in stand weet te houden. Altijd hetzelfde patroontje.
Maar die kerel gaat gewoon doorquote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer, netals Chloro. Onuitstaanbare awkward kk autist dat 'ie is.
eerst naar de mac / bkquote:
Jouw smaak is goed gekeurd. Tenzij je over gaat stappen naar die skinny bitches.quote:
KFCquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef regiliopeace het volgende:
Erg man. En je was nog wel speciaal naar de coiffeur geweest omdat je vrienden hooikoorts kregen van dat dode gras op je hoofd.
Niks mis met skinny bitches.quote:Op zondag 8 december 2013 20:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw smaak is goed gekeurd. Tenzij je over gaat stappen naar die skinny bitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |