hoerquote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik sexy lingerie aan... zien???
Dat is toch geen sexy lingerie, dwaasquote:
Echt hequote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is toch geen sexy lingerie, dwaas
Dit gaat te ver.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door dit gedrag veraad je je zelf. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En stop met anderen wijsmaken dat daar pics van zijn.
Te skinny bedoel je?quote:
Zijn er vrouwen die niet zulke pictures hebben???quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Door dit gedrag veraad je je zelf. Nergens voor nodig.
30km bij jou vandaanquote:
Weet ik niet. Heb jij zulke foto's?quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet zulke pictures hebben???
Ja ik weet niet bijna altijd als ik iemand like is het een match en soms beginnen ze te praten. Meestal bloedt het dood, ook omdat ik zelf niet zoveel initiatief neem. Alleen enetje ben ik nu al drie dagen op whatsapp mee ana het ouwehoerenquote:
Tuurlijk, alleen maarquote:
negerquote:
Ik weet niet eens waar jij woontquote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat valt buiten mijn zoekradius. Zou geliked hebben
die hebben jou dan eerst geliked.quote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij woont
Volgens mij heb ik iets van 20km, maar krijg ook matches met mensen van 40+ km, snap er niks van.
Ik dacht dat jij zo'n rokkenjager was.quote:
nee een chick in broek is ook primaquote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rokkenjager was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |