hoerquote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik sexy lingerie aan... zien???
Dat is toch geen sexy lingerie, dwaasquote:
Echt hequote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is toch geen sexy lingerie, dwaas
Dit gaat te ver.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door dit gedrag veraad je je zelf. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En stop met anderen wijsmaken dat daar pics van zijn.
Te skinny bedoel je?quote:
Zijn er vrouwen die niet zulke pictures hebben???quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Door dit gedrag veraad je je zelf. Nergens voor nodig.
30km bij jou vandaanquote:
Weet ik niet. Heb jij zulke foto's?quote:Op zondag 8 december 2013 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet zulke pictures hebben???
Ja ik weet niet bijna altijd als ik iemand like is het een match en soms beginnen ze te praten. Meestal bloedt het dood, ook omdat ik zelf niet zoveel initiatief neem. Alleen enetje ben ik nu al drie dagen op whatsapp mee ana het ouwehoerenquote:
Tuurlijk, alleen maarquote:
negerquote:
Ik weet niet eens waar jij woontquote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat valt buiten mijn zoekradius. Zou geliked hebben
die hebben jou dan eerst geliked.quote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij woont
Volgens mij heb ik iets van 20km, maar krijg ook matches met mensen van 40+ km, snap er niks van.
Ik dacht dat jij zo'n rokkenjager was.quote:
nee een chick in broek is ook primaquote:Op zondag 8 december 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n rokkenjager was.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee een chick in broek is ook prima
Dan zou ik je radius toch maar wat uitbreiden want Robo-dinges lijkt me een dame die broeken boven rokken verkiest.quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee een chick in broek is ook prima
Wow ga meteen kijken of ik je tegenkomquote:
Nein.quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zou ik je radius toch maar wat uitbreiden want Robo-dinges lijkt me een dame die broeken boven rokken verkiest.
Ja. Rokken, jurkjes, shorts, weet ik het allesbehalve lange broeken als het even meezit.quote:
Ze valt op echte mannen Frank dus ik val afquote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel wat voor elkaar.
Hoewel ik mij prima in het comfort kan vinden (in mijn vrije tijd draag ik altijd graag van die, ik denk tegenwoordig, foute korte broekjes) vind ik dat ook altijd mooier staan bij een vrouw. Een zekere elegantie.quote:Op zondag 8 december 2013 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja. Rokken, jurkjes, shorts, weet ik het allesbehalve lange broeken als het even meezit.
Ach, welnee.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze valt op echte mannen Frank dus ik val af
Je was nog wel zo'n rebelquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze valt op echte mannen Frank dus ik val af
Ja ik ben best ouderwets wat dat betreft. Als het koud is en ik een lange dag naar school ga trek ik nog wel eens een lange broek aan, maar heb ook vaak zat in een jurkje staat schilderen. Vind het jammer dat je tegenwoordig zo snel overdressed bent, wat is er mis met je vrouwelijk kleden?quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik mij prima in het comfort kan vinden (in mijn vrije tijd draag ik altijd graag van die, ik denk tegenwoordig, foute korte broekjes) vind ik dat ook altijd mooier staan bij een vrouw. Een zekere elegantie.
Liever overdressed dan underdressed. Sowieso zou ik Nederlande straatbeeld niet als voorbeeld nemen. Niets mis mee om er in positieve zin op te vallen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben best ouderwets wat dat betreft. Als het koud is en ik een lange dag naar school ga trek ik nog wel eens een lange broek aan, maar heb ook vaak zat in een jurkje staat schilderen. Vind het jammer dat je tegenwoordig zo snel overdressed bent, wat is er mis met je vrouwelijk kleden?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben best ouderwets wat dat betreft. Als het koud is en ik een lange dag naar school ga trek ik nog wel eens een lange broek aan, maar heb ook vaak zat in een jurkje staat schilderen. Vind het jammer dat je tegenwoordig zo snel overdressed bent, wat is er mis met je vrouwelijk kleden?
Doe ik ook absoluut niet. Hoe is het mogelijk dat het meer geaccepteerd is om in je huispak rond te lopen dan in een rok? Net als van die vrouwen die zich minder vrouwelijk kleden om serieuzer genomen te worden, begrijp ik al helemaal niks van.quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liever overdressed dan underdressed. Sowieso zou ik Nederlande straatbeeld niet als voorbeeld nemen. Niets mis mee om er in positieve zin op te vallen.
Hoe lang hangt die daar al dan?quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Murdera het volgende:
Tijd om mn mc gregor op te halen van de stomerij dus
Als het maar makkelijk is allemaal.... Daarnaast denk ik ook dat niemand durft op te vallen. Terwijl het juist een pre is als een vrouw (maar ook een man) zich prima kleedt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook absoluut niet. Hoe is het mogelijk dat het meer geaccepteerd is om in je huispak rond te lopen dan in een rok? Net als van die vrouwen die zich minder vrouwelijk kleden om serieuzer genomen te worden, begrijp ik al helemaal niks van.
mensen die opvallenquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het maar makkelijk is allemaal.... Daarnaast denk ik ook dat niemand durft op te vallen. Terwijl het juist een pre is als een vrouw (maar ook een man) zich prima kleedt.
Oh, niet dus haha.quote:
Is waarschijnlijk ook wel het probleem. Nu val ik met mijn haar toch al op, dus kan er maar beter voor zorgen dat het voor de rest netjes isquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het maar makkelijk is allemaal.... Daarnaast denk ik ook dat niemand durft op te vallen. Terwijl het juist een pre is als een vrouw (maar ook een man) zich prima kleedt.
Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die opvallenik blend altijd perfect in
Ben het vandaag bijzonder vaak eens met mensen op dit forum.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook wel het probleem. Nu val ik met mijn haar toch al op, dus kan er maar beter voor zorgen dat het voor de rest netjes is![]()
Bij mannen vind ik dat inderdaad ook absoluut een pluspunt. Hoeft echt niet altijd in pak rond te lopen, maar laat op z'n minst die rare T-shirts achterwege.
Hmm je bent ook opvallend veel in de KLB SC en iedereen weet dat hier de mensen zitten die gelijk hebben over dingen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben het vandaag bijzonder vaak eens met mensen op dit forum.
ik heb dit shirt... Kan je dus niet bekoren?quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh, niet dus haha.
[..]
Is waarschijnlijk ook wel het probleem. Nu val ik met mijn haar toch al op, dus kan er maar beter voor zorgen dat het voor de rest netjes is![]()
Bij mannen vind ik dat inderdaad ook absoluut een pluspunt. Hoeft echt niet altijd in pak rond te lopen, maar laat op z'n minst die rare T-shirts achterwege.
Ligt een beetje aan mijn bui, ben niet altijd zo'n SC'er (zeker doordeweeks niet) maar kan me wel vinden in de meningen van bepaalde lieden hier.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm je bent ook opvallend veel in de KLB SC en iedereen weet dat hier de mensen zitten die gelijk hebben over dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |