Als je gewoon onwetend bent lieg je niet.quote:
Wanneer gaan wij baby's maken?quote:Op zondag 8 december 2013 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je gewoon onwetend bent lieg je niet.
Maar dan kan je wel vermoedens hebben.
Mij elke dag laten braken?quote:Op zondag 8 december 2013 13:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat trucjes voor
quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij elke dag laten braken?![]()
Dat is niet gezond, dan ga ik ook niet ovuleren.
Duurt wel even voordat dat op gang komt en dan word ik in de 'stopweek' ineens niet ongesteld. En niet lang daarna lig ik een dag gillend in bed van de pijn, nou dan weet ik wel dat ze niet meer werken.quote:Op zondag 8 december 2013 13:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Of ik vervang je reddende pilletjes met nepperds
Laten we het dan maar niet doen. Ik wil niet dat je pijn gaat lijden schatje.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat dat op gang komt en dan word ik in de 'stopweek' ineens niet ongesteld. En niet lang daarna lig ik een dag gillend in bed van de pijn, nou dan weet ik wel dat ze niet meer werken.
Als je in 1x raak schiet maak ik die eerste echte menstruatie niet mee.quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Laten we het dan maar niet doen. Ik wil niet dat je pijn gaat lijden schatje.
dacht dat je echt zwarte ogen had :$quote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal een maatje xxs vragen voor je
[..]
nee
Je zult t nooit wetenquote:
Zwart, roze (srs) of wit ?quote:
ik ook niet..quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwart, roze (srs) of wit ?
Blauw mag ook?
Ik weet niet welke ze aanbieden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |