quote:
Ken je het cadeauspel ook?quote:Op zondag 8 december 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
autistisch kind van mn zus krijgt ook ongeveer en hartaanval met kerst als cadeaus uitgepakt worden
nee, vertel..quote:Op zondag 8 december 2013 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken je het cadeauspel ook?
Bij ons zijn er bepaalde personen die heel hard gaan krijsen welke opdracht er gedobbeld is.(NAAR LINKSSSS !!!!!!11
)
Eerder het liedjequote:Op zondag 8 december 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een band.
waarvan 4ebe dr username gejat heeft
Agreequote:Op zondag 8 december 2013 12:13 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat waren mijn emoties op volgorde
Tof manPlacebo is wel een van de betere
Wij hadden ook bijna dezelfde als deze, maar we zijn er echt stuk om gegaan hoor. Misschien scheelt het dat het met een vriendengroep van 10 man was in combinatie met alcohol.. Dat weet ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
http://home.kpn.nl/katoo32/mijnweb20/wat_hebben_we_nodig2.htm
En er zijn verschillende rondes.
op zich wel leuk denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
http://home.kpn.nl/katoo32/mijnweb20/wat_hebben_we_nodig2.htm
En er zijn verschillende rondes.
Ik weet niet welke wij hebben, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 8 december 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij hadden ook bijna dezelfde als deze, maar we zijn er echt stuk om gegaan hoor. Misschien scheelt het dat het met een vriendengroep van 10 man was in combinatie met alcohol.. Dat weet ik niet.
i know rightquote:Op zondag 8 december 2013 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vet dat je naar Placebo gaat!! Have fun
Als je het met kut lui speelt, is er vrij weinig aan, ja.quote:Op zondag 8 december 2013 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wij hebben, maar het gaat om het principe.
En ik ken de mensen die aan het spel deelnemen, in potentie is het een leuk spel idd.
Oh nice!quote:Op zondag 8 december 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right
show gisteravond in antwerpen was schijnbaar al geweldig, dus ben benieuwd
Maar wel leuk om onzinnige leuke prulletjes te krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je het met kut lui speelt, is er vrij weinig aan, ja.
[..]
Oh nice!
Als ze leuk zijn wel ja. Maar er zaten bij ons ook écht bagger cadeaus bij, man. Allemaal van 1 stel, dus dat was ook wel duidelijkquote:Op zondag 8 december 2013 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel leuk om onzinnige leuke prulletjes te krijgen.
Succes met die vriendinquote:Op zondag 8 december 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right
show gisteravond in antwerpen was schijnbaar al geweldig, dus ben benieuwd
Heb je dr weggepest ?quote:
zal een maatje xxs vragen voor jequote:Op zondag 8 december 2013 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou wel een placebo shirt willen
neequote:
Wow.quote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn wel ja. Maar er zaten bij ons ook écht bagger cadeaus bij, man. Allemaal van 1 stel, dus dat was ook wel duidelijkFucking een sinterklaas cd en een pak met pampers?
![]()
Ja huahauhauah grappig man pampers ihahahah XD XD
quote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn wel ja. Maar er zaten bij ons ook écht bagger cadeaus bij, man. Allemaal van 1 stel, dus dat was ook wel duidelijkFucking een sinterklaas cd en een pak met pampers?
![]()
Pampers zijn duur hoor. Je kunt ze beter bewaren voor wanneer je baby's krijgt.quote:Op zondag 8 december 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Hoezo weet jij dat?quote:Op zondag 8 december 2013 13:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Pampers zijn duur hoor. Je kunt ze beter bewaren voor wanneer je baby's krijgt.
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Algemene kennis. Ik heb gelukkig nog geen baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |