ik doe ze wel.quote:Op zondag 8 december 2013 10:09 schreef Robophatt het volgende:
Mijn nagelstyliste is met zwangerschapsverlof en ik vertrouw geen andereZij laat mijn nagels er altijd super natuurlijk uitzien. Weet niet wie ik nu mijn nagels moet toevertrouwen
preciesquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje het omgekeerde van de NS zeg maar.
Zo gevatquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje het omgekeerde van de NS zeg maar.
Klinkt alsof je er heel veel zin in hebtquote:Op zondag 8 december 2013 12:03 schreef Chai het volgende:
Vanmiddag Sinterkerst met familie van moederskant met het cadeautjesspel. Jeeeeeej.
Ik raak daar gewoon heel erg overprikkeld van.quote:Op zondag 8 december 2013 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er heel veel zin in hebt
veer heeft nog een vibo en een cockring over voor je oom en tante.... z.g.a.n.quote:Op zondag 8 december 2013 12:03 schreef Chai het volgende:
Vanmiddag Sinterkerst met familie van moederskant met het cadeautjesspel. Jeeeeeej.
Ik ben uit bed..quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 8 december 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raak daar gewoon heel erg overprikkeld van.
Gelukkig kan ik een stukje skippen, want ik moet even met mijn vader mee naar huis om te helpen met voeren en paarden op stal enz.quote:
ik ookquote:Op zondag 8 december 2013 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben uit bed..
Stop de persen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 12:10 schreef Salatrel het volgende:
en dan zegt papa blijf jij maar hier chaike ik doe het wel even alleen![]()
Nee nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij gunt mij die escape.
Leven met een autistische dochter is al zwaar genoeg, dan ga je het niet nog moeilijker maken allemaal.
autistisch kind van mn zus krijgt ook ongeveer en hartaanval met kerst als cadeaus uitgepakt wordenquote:Op zondag 8 december 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raak daar gewoon heel erg overprikkeld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |