Als afbeelding wel, als shirt nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dit shirt... Kan je dus niet bekoren?
[ afbeelding ]
ik heb op dit moment een pantalon en colbert aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als afbeelding wel, als shirt niet
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchenquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb op dit moment een pantalon en colbert aan
ga mee!quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchen
Picsquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchen
Waar naartoe?!quote:
ebah plsquote:
Met zo'n NS-logo erop?quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:
Beetje uit de richtingquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga zo naar Goudaen dan 1,5 keer naar Alphen ad rijn
Ik doe niet aan foto's, sorry.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wut? [ afbeelding ] Vrouwen met jurkjes.
Heb je ook een fluitjequote:
Jammerquote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje uit de richting
[..]
Ik doe niet aan foto's, sorry.
Wauwquote:
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.quote:
quote:
Vijf uur, Jezus. Dan ging ik toch dichterbij wonen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.
Maar goed, morgen weer 5 uur op want 2 uur in de auto naar het werk. Dus weer klaar.
taaie libie man. Ik heb vandaag een dienst van 6:54 lang met een uur en 10 minuten pauze. Om 00:51 stappen mijn laatste reizigers uit en passagier ik alleen nog maar terug naar standplaats. Dankzij de 10 minuten Natijd ga ik om 02:09 uit dienst dus pak ik nog ff toeslag nachtdienst mee.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.
Maar goed, morgen weer 5 uur op want 2 uur in de auto naar het werk. Dus weer klaar.
trainingsbroek en colbertje, geen shirt. Harde swack hierquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Maar er waren geen chicks die met je op de foto wilden?quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef Murdera het volgende:
Zat er laatst aan te denken op een feestje om me met random chicks te laten fotograferen om die te posten
ik wil geem foto van mezelf op FOK posten eigenlijkquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar er waren geen chicks die met je op de foto wilden?
quote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil geem foto van mezelf op FOK posten eigenlijk
Ahhww so super sweety lief hihhihiihih. :$:$quote:
Jij weet duidelijk nietquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hier ga ik even op fappenquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhww so super sweety lief hihhihiihih. :$:$
Kijk allemaal, Mortaxx snapte 'm niet.quote:
Ik nu ook.quote:
crewbashquote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk allemaal, Mortaxx snapte 'm niet.
Ex-crew mag dat.quote:
Niet weten.quote:
jij bent wel op tijd in fiat gegaan? Ik ging onder met het schipquote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het over de bitcoinkoers hebt. Dan weet ik niet. Zit in fiat en alles stijgt
Ja redelijk op hoogtepunt, maar had op 600 weer moeten instappenquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij bent wel op tijd in fiat gegaan? Ik ging onder met het schip
staat nog steeds zwaar laag. Niet nu onstappen of denk je beartrap?quote:Op zondag 8 december 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja redelijk op hoogtepunt, maar had op 600 weer moeten instappen
In verhouding met de top is het nog laag ja, maar ben bang dat als ik nu instap het weer gaat dalenquote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
staat nog steeds zwaar laag. Niet nu onstappen of denk je beartrap?
Kan mij weinig interesseren. Tenzij het beest echt kk hard meurt ofzo. Maar anders, boeiend.quote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie ervan als mensen hun hond meenemen naar een restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |