Als afbeelding wel, als shirt nietquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dit shirt... Kan je dus niet bekoren?
[ afbeelding ]
ik heb op dit moment een pantalon en colbert aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als afbeelding wel, als shirt niet
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchenquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb op dit moment een pantalon en colbert aan
ga mee!quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchen
Picsquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik een cocktailjurk en een panty, wow we matchen
Waar naartoe?!quote:
ebah plsquote:
Met zo'n NS-logo erop?quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:
Beetje uit de richtingquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga zo naar Goudaen dan 1,5 keer naar Alphen ad rijn
Ik doe niet aan foto's, sorry.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wut? [ afbeelding ] Vrouwen met jurkjes.
Heb je ook een fluitjequote:
Jammerquote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje uit de richting
[..]
Ik doe niet aan foto's, sorry.
Wauwquote:
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.quote:
quote:
Vijf uur, Jezus. Dan ging ik toch dichterbij wonen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.
Maar goed, morgen weer 5 uur op want 2 uur in de auto naar het werk. Dus weer klaar.
taaie libie man. Ik heb vandaag een dienst van 6:54 lang met een uur en 10 minuten pauze. Om 00:51 stappen mijn laatste reizigers uit en passagier ik alleen nog maar terug naar standplaats. Dankzij de 10 minuten Natijd ga ik om 02:09 uit dienst dus pak ik nog ff toeslag nachtdienst mee.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laatst de trein weer eens genomen, op het kleine pluspuntje dat je er een wijntje kunt bestellen na, wat een ellende.
Maar goed, morgen weer 5 uur op want 2 uur in de auto naar het werk. Dus weer klaar.
trainingsbroek en colbertje, geen shirt. Harde swack hierquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |