Maar er waren geen chicks die met je op de foto wilden?quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef Murdera het volgende:
Zat er laatst aan te denken op een feestje om me met random chicks te laten fotograferen om die te posten
ik wil geem foto van mezelf op FOK posten eigenlijkquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar er waren geen chicks die met je op de foto wilden?
quote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil geem foto van mezelf op FOK posten eigenlijk
Ahhww so super sweety lief hihhihiihih. :$:$quote:
Jij weet duidelijk nietquote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hier ga ik even op fappenquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhww so super sweety lief hihhihiihih. :$:$
Kijk allemaal, Mortaxx snapte 'm niet.quote:
Ik nu ook.quote:
crewbashquote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk allemaal, Mortaxx snapte 'm niet.
Ex-crew mag dat.quote:
Niet weten.quote:
jij bent wel op tijd in fiat gegaan? Ik ging onder met het schipquote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het over de bitcoinkoers hebt. Dan weet ik niet. Zit in fiat en alles stijgt
Ja redelijk op hoogtepunt, maar had op 600 weer moeten instappenquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij bent wel op tijd in fiat gegaan? Ik ging onder met het schip
staat nog steeds zwaar laag. Niet nu onstappen of denk je beartrap?quote:Op zondag 8 december 2013 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja redelijk op hoogtepunt, maar had op 600 weer moeten instappen
In verhouding met de top is het nog laag ja, maar ben bang dat als ik nu instap het weer gaat dalenquote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
staat nog steeds zwaar laag. Niet nu onstappen of denk je beartrap?
Kan mij weinig interesseren. Tenzij het beest echt kk hard meurt ofzo. Maar anders, boeiend.quote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
Wat vinden jullie ervan als mensen hun hond meenemen naar een restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |