quote:Op zondag 8 december 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Not sure if srsZijn zij echt aan het meeten??
quote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"die dikke is een goede keeper, past geen bal langs als hij in het doel staat"
Verdorie..quote:
Bad theezakjes in de smaak groene thee en een scrubhandschoenquote:Op zondag 8 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
Heeft Sinterklaas jullie trouwens iets gebracht?
Mijn sportkledij was wel schoonquote:
bed of bad?quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bed theezakjes in de smaak groene thee
Tuurlijk niet kut, anders zou het hier toch wel staan (denk ik).quote:
dit is niks nieuws.quote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn sportkledij was wel schoon
Alsof ik hier 24/7 lees dudequote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet kut, anders zou het hier toch wel staan (denk ik).
Alhoewel, die Chai-meets staan ook niet altijd hier.
Bad, was aan het editten, toen internet uitvielquote:
Gaat haar meet met Ricardo nog door?quote:Op zondag 8 december 2013 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet kut, anders zou het hier toch wel staan (denk ik).
Alhoewel, die Chai-meets staan ook niet altijd hier.
Niet de topics uitprinten en lezen als krantquote:
Heb zo'n gevoel dat hij van het weekend is opgepakt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat haar meet met Ricardo nog door?
Wacht maarquote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"die dikke is een goede keeper, past geen bal langs als hij in het doel staat"
De user meneerricardo?quote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat haar meet met Ricardo nog door?
mmmhmmmmquote:Op zondag 8 december 2013 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bad, was aan het editten, toen internet uitviel
Nee dat denk ik nietquote:
Bob!quote:
smeerlapje jijquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha hij is toch politieagent? Volgens mij had hij naaktfoto's in kpd gezet![]()
Er schijnt een fokster naaktfoto's naar hem te hebben gestuurd terwijl ze in een relatie met een andere fokker zatquote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De LV Don Ricardo
Meneer Ricardo ken ik niet
Dat is haram. Ga morgen eens met je vader pratenquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha hij is toch politieagent? Volgens mij had hij naaktfoto's in kpd gezet![]()
Ga je om m'n hand vragen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is haram. Ga morgen eens met je vader praten
Hater.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Er schijnt een fokster naaktfoto's naar hem te hebben gestuurd terwijl ze in een relatie met een andere fokker zat
Grote natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
Mur help! Heb een match die op haar tweede foto een stuk meer om van te houden heeft en nu begint ze tegen me te praten. Ik citeer:
"Dus, als jij met iemand aan het spoonen bent, ben jij dan de kleine lepel of de grote?"
quote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezien haar omvang eerder de kleine
quote:Op zondag 8 december 2013 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik de bruidsschat in bitcoins kan betalen
quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
die op haar tweede foto een stuk meer om van te houden heeft
Omg, she a fatty?quote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezien haar omvang eerder de kleine
Wie is datquote:Op zondag 8 december 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
gaan we weer
SEX / NEGERINNEN VERLATEN NEGERS VOOR MAROKKAANSE MANNEN!!
ntm?quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand die kickt op mocropiemels en daar constant topics over maakt
Meer om van te houden. Later als ik getrouwd ben ga ik mijn vrouw fcking veel laten eten en dagelijks laten squaten.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Meer om van te houden. Later als ik getrouwd ben ga ik mijn vrouw fcking veel laten eten en dagelijks laten squaten.
Twee dagen ertussen laten zitten voor die eckte vooruitgangquote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Meer om van te houden. Later als ik getrouwd ben ga ik mijn vrouw fcking veel laten eten en dagelijks laten squaten.
Aangenomenquote:Op zondag 8 december 2013 17:42 schreef Gridlok het volgende:
Zit je lekker live-setje te luisteren op soundcloud, begint er ineens zo josti MC te " zingen ".
Voorstel; Alle MC's moeten dood.
"ik de grote, jij zo te zien meer de soeplepel"quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
Mur help! Heb een match die op haar tweede foto een stuk meer om van te houden heeft en nu begint ze tegen me te praten. Ik citeer:
"Dus, als jij met iemand aan het spoonen bent, ben jij dan de kleine lepel of de grote?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |