Mijn plicht is voor dit seizoen alweer volbrachtquote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dekseizoen is begonnen, overal drachtige vrouwen.
Ik loop achterquote:
Ouwe dekhengstquote:Op zondag 8 december 2013 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn plicht is voor dit seizoen alweer volbracht
Nice.quote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dekseizoen is begonnen, overal drachtige vrouwen.
Vind je?quote:
het is geen meds of ouderquote:Op zondag 8 december 2013 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik loop achterna battle for the sun niet meer gevolgd
Even kijken of het nieuwe album wat is
Geen ene mallemoerquote:Op zondag 8 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
Heeft Sinterklaas jullie trouwens iets gebracht?
Ben linksdragend, denk dat dat het isquote:Op zondag 8 december 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, heb jij je niet goed gedragen het afgelopen jaar?
Whut? For real?quote:
Oh nee toch, het is wat. Had supergraag willen gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja. Hahaha, Chloro is niet gevraagd. Dan val je wel enorm buiten de boot hoor.
Zit in de trein nu, twijfel of ik de conducteur die de Top2000 luistert en non-stop koffie drinkt moet neerslaan.quote:
Ik zou ook niet gaan, maar ze vroegen me tenminste welquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee toch, het is wat. Had supergraag willen gaan.
Good for you hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan, maar ze vroegen me tenminste wel.
Je zou het echt wel jammer vinden als je niet gevraagd zou worden voor een sc meetquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee toch, het is wat. Had supergraag willen gaan.
Ziedend.quote:
Altijd als laatste gekozen bij gym.quote:Op zondag 8 december 2013 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou het echt wel jammer vinden als je niet gevraagd zou worden voor een sc meet
Ze wilden jou ook vragen maar er was geen Poolse vertaler te vinden huehueeuhahhahahaHAHAHAGVDquote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha dWc is gevraagd voor de meet![]()
Zeg ik toch ook.quote:Op zondag 8 december 2013 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou het echt wel jammer vinden als je niet gevraagd zou worden voor een sc meet
quote:Op zondag 8 december 2013 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze wilden jou ook vragen maar er was geen Poolse vertaler te vinden huehueeuhahhahahaHAHAHAGVD
inb4 Baasdurrquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Kk slecht. Maar ff zonder grappen, wie zijn op die meet en wie had jou gevraagd dan
![]()
De leuke mensen van deze SC gewoon. Dqod, JB, Bobby, je kent ze welquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Kk slecht. Maar ff zonder grappen, wie zijn op die meet en wie had jou gevraagd dan
![]()
Echt nietquote:Op zondag 8 december 2013 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De leuke mensen van deze SC gewoon. Dqod, JB, Bobby, je kent ze wel.
laat me jaquote:Op zondag 8 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit in de trein nu, twijfel of ik de conducteur die de Top2000 luistert en non-stop koffie drinkt moet neerslaan
Ik altijd als eerste.quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Altijd als laatste gekozen bij gym.
Not sure if srsquote:Op zondag 8 december 2013 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus, Fas, Chai, CY.
Voor die 1e kom je toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |