quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Cholula het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met pijnlijke borsten en ik wilde me graag aansluiten bij streepjes. Maar helaas wit, in de verste verte geen tweede streepje te bekennen. Ik zal vannacht wel verkeerd hebben gelegen ofzo. Terug in de wachtstand dus
quote:Op zondag 8 december 2013 09:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.HOERA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!
ik hoop voor je dat het een mooie plakker is.. op naar het besef dat er echt een in zit.. en de eerste echo enzulks..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
bijna 14 maandquote:Op zondag 8 december 2013 18:53 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend Skoap! Welkom. En liefde delen gaat helemaal vanzelf
, no worries. Hoe oud is je eerste nu?
quote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Skoap het volgende:
GM gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Mag mijn NOD op 2 januari
eeeeeeeeeeeeek
quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Tennisballetje het volgende:
gefeliciteerd aan alle zwangeren!
Mag ik helemaal uit de lijst?
Ja, niet om een hele blije reden, helaas. Ik kom me de eerstvolgende keer pas weer melden in OUD als ik de 12 weken zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Zonder kloon. Hopelijk vergaat het jullie allemaal met een stuk minder ellendequote:
echt? Dan heb ik dat helemaal gemist!quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet om een hele blije reden, helaas. Ik kom me de eerstvolgende keer pas weer melden in OUD als ik de 12 weken zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Zonder kloon. Hopelijk vergaat het jullie allemaal met een stuk minder ellende![]()
Geeft niet hoor, verhaal staat in dat andere topic waar niemand hoopt te posten, ik had deze kloon wat beter stil gehouden, maar ik gooi de handdoek in de ring wat dat betreft. Geen klonen meer voor SQ.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
echt? Dan heb ik dat helemaal gemist!![]()
klonen zijn ook zo verwarrendquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, verhaal staat in dat andere topic waar niemand hoopt te posten, ik had deze kloon wat beter stil gehouden, maar ik gooi de handdoek in de ring wat dat betreft. Geen klonen meer voor SQ.
och lieve Skjoe! Ik had je heul niet herkend deze keer (vorige keer ook maar half...).quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet om een hele blije reden, helaas. Ik kom me de eerstvolgende keer pas weer melden in OUD als ik de 12 weken zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Zonder kloon. Hopelijk vergaat het jullie allemaal met een stuk minder ellende![]()
hoi! aangenaam kennis maken geloof ikquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Stormqueen, wat vervelend![]()
![]()
Ik heb hier echt al eeuwen niet gepost (al was ik nooit echt een actieve poster), omdat ik op een of andere manier sinds juli niet meer op fok kon (website leek wel geblokeerd ofzo, vaag verhaal..). Goed om te zien dat er al aardig wat mensen weg zijn uit dit topic! En hoi nieuwen! Hopelijk volgt de rest snel!
Anyway, intussen hebben we verder ons best gedaan, behalve in oktober. En verdomd, op mijn verjaardag half november pies ik 2 streepjes. Nu op de kop af 7 weken zwanger, en na een jaar proberen kan ik het nog niet echt geloven. Er groeit een levend wezen in mijn buik! Aaaah!
(Deze post is overigens niet bedoeld als een hoi - streepje - doei - post, maar ik vond het ook zo raar om na zo lang hier weggeweest te zijn, zomaar het z&g topic binnen te walsen)
ik weet het, maar ik ken te veel mensen op Fok, en als ik mijn hele strepen-avontuur onder mijn normale account deel, dan deel ik te veel, te vroeg, met te veel mensen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
klonen zijn ook zo verwarrend![]()
maar meisik ga eens kijken..
Die van mij mag op 29 december :-)quote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
SQ, sterkte met het verwerken
Skoap, wat leuk!
Ik heb wijzigingen in de lijst doorgevoerd. Als er nog meer gewijzigd moet worden, quote me dan even want ik lees niet alles meteen
+1, precies hetzelfde. Hmmmpf. Bloed, kom maar gauw!quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Cholula het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met pijnlijke borsten en ik wilde me graag aansluiten bij streepjes. Maar helaas wit, in de verste verte geen tweede streepje te bekennen. Ik zal vannacht wel verkeerd hebben gelegen ofzo. Terug in de wachtstand dus
En ook hier +1quote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef Dottey het volgende:
vandaag alweer dag 5 na nod ofzo..
manlief had graag dat ik over een staafje plaste, van mij hoefde dat niet. Toch maar gedaan.. niet geheel zonder schok enkel streepje..
Laat de rode vloed zich uitstortenof iets dergelijks.. !! Sinds gisteren ook weer de pijnlijke borsten en al enige tijd veel pukkels! Jakkes.. Nu samen zielig op de bank, want we zijn beide niet zo lekker.. snuggled up
Je bent een lieffie! Ik hoop je snel te zien als SQ pingpongbal of wie dan ook! Hou je taaiquote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal best af en toe mee blijven posten als jullie dat gezellig vinden, maar niet meer over m'n eigen NOD's / strepen / hypochonderkwaaltjes en dergelijke
Sorry, vergeet ik helemaal Roomsnoes te feliciteren! Congratz!
tnx mop! En jij moet goed gaan broeden op dat ei van je!quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent een lieffie! Ik hoop je snel te zien als SQ pingpongbal of wie dan ook! Hou je taai
Ik ga mn beste broedtrucs uit de kast trekken!quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx mop! En jij moet goed gaan broeden op dat ei van je!
Mijn oudste was net een jaar toen ik zwanger raakte van de tweede. Ik vind een klein leeftijdsverschil goed te doen!quote:
Ik heb altijd gehoopt op een klein leeftijdsverschil. Eigenlijk hadden vriendje en ik altijd in ons hoofd om na 8 maanden weer er echt voor te gaan. Maar de gyn raadde 12 maanden aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Mijn oudste was net een jaar toen ik zwanger raakte van de tweede. Ik vind een klein leeftijdsverschil goed te doen!
MrsPeel dat is wel een erg variabele cycluslengte idd. Snap dat je het na wilt laten kijken. Hoop op de kortst mogelijke weg naar een baby! Ben wel nieuwsgierig naar hoe dat ging bij het zwanger worden van je zoontje? Duurde dat lang?
SQ, gezellig hoor als je af en toe mee komt posten!
En naar de gyn moet je luisterenquote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoopt op een klein leeftijdsverschil. Eigenlijk hadden vriendje en ik altijd in ons hoofd om na 8 maanden weer er echt voor te gaan. Maar de gyn raadde 12 maanden aan
Erg variabel Mrs. Peel idd, en verder vroeg ik me hetzelfde als fee-nix af
quote:
Daar hoop ik dus inderdaad op, dat dit gewoon de natuurlijke variatie is. En dat wij gewoon bij die stellen horen die niet binnen 1 jaar, maar binnen 2 jaren een kindje krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Noujaaaaa. Zo onvoorspelbaar he! Over m'n eerste 'deden we' 8 maanden. Tweede in 1 keer raak en nu 6 maanden bezig. Geen touw aan vast te knopen.
Dank jequote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Bloesem. het volgende:
GM gefeliciteeeerd
Ik heb even een ontpil-vraag: ik heb sinds een week last van mijn rug, mijn tepels, krampen en ik ben ongelofelijk moe, na een rondje stad wil ik gelijk een dutje doen. Iedereen om me heen grapt maar over zwanger zijn :e Hadden jullie dit ook na t stoppen met de pil?
Is er ergens een petitie die we moeten tekenen om je hier te houden? Want ik teken hoor!quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal best af en toe mee blijven posten als jullie dat gezellig vinden, maar niet meer over m'n eigen NOD's / strepen / hypochonderkwaaltjes en dergelijke
Das niet fijn nee! Sterkte vandaagquote:Op maandag 9 december 2013 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
In de bus vanochtend ineens een onbehaaglijk gevoel in mijn maag. Iets eten hielp wel dus ws. gewoon mijn bloedsuiker of de beweging van de bus / wagenziekte. Zit nu in de trein en het is nog niet echt over. Wilde lekker gaan breien op weg naar cursus maar dat doe ik toch maar niet nu. Mweh...
En had je al bloed? Klinkt namelijk zoals ik me zwanger voelde de eerste wekenquote:Op maandag 9 december 2013 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
In de bus vanochtend ineens een onbehaaglijk gevoel in mijn maag. Iets eten hielp wel dus ws. gewoon mijn bloedsuiker of de beweging van de bus / wagenziekte. Zit nu in de trein en het is nog niet echt over. Wilde lekker gaan breien op weg naar cursus maar dat doe ik toch maar niet nu. Mweh...
13-05-13 is mijn trouwdatumquote:Op maandag 9 december 2013 09:16 schreef Skoap het volgende:
@Kwak, dat is niet fijn
@GM: waar staat die 13-05-2013 voor je in je fok-handtekening? *nieuwsgierig is*
De reden dat ik dit vraag, is dat 13-05-2011 mijn trouwdatum isDus het viel me opeens op.
Wat is t?quote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben iets gekocht voor in de kinderkamer.
Je had al wel je droom kinderwagen toch al?quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Verder koop ik nog helemaal niks
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet meequote:Op maandag 9 december 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je had al wel je droom kinderwagen toch al?
of vergis ik mij nu
hahahah goed dat ik nu even weet hoe het werkt met al dat jinxen enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet mee
Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?quote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Een Lowlands 2013 rompertje, op lowlands. Daarom moet -ie ook weg eigenlijk, want als ik ooit nog een kindje krijg slaat dat ding natuurlijk nergens meer op. Maar da's toch lastiger dan ik dacht
En een fotolijstje kan nog wel mee doorZolang je geen echte baby-uitzet aan gaat schaffen voor je zwanger bent vind ik dat geen jinxen
Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ikHet ligt achterin de kast en gaat wellicht ooit in een memory-doos
De test en de echo-foto heb ik ook nog inderdaad. Misschien is zoiets wel een goed ideequote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
Zoiets heb ik inderdaad ook gedaan, in een wit, kartonnen koffertje.quote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
13-05-13 is mijn trouwdatum
Bedankt voor alle felicitaties en jompels
Het blijft nog erg onwenning..
Zo ik ben misselijk.. Vleesafdeling c1000 was nogo
Ja ik heb inderdaad ook echt heel lang gewacht. Maar iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten waar hij/zij zich prettig bij voelt. Kinderwagen heb ik op een gegeven moment wel aangeschaft, want die had 2 maand levertijd, maar het was maar goed dat iemand maar daarop wees, want anders was ik misschien wel te laat geweest met de aanschafquote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
hahahah goed dat ik nu even weet hoe het werkt met al dat jinxen enzo..
Ik heb daar nooit iets mee gehad. Maargoed ik ben ook zo dat ik een bedje pas met 34 weken bestel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben al een autozitje voor 0-4 jaar.. Ik had hem voor een leuke prijs gevonden. Hij stond tot dit weekend op zolder in de verpakking. Maar mijn neefje van 3 heeft hem het eerste mogen uitproberen toen hij kwam logeren en wij boodschapjes gingen doen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet jinxen hoor als je zo nu en dan eens wat koopt of bekijkt.. ook al is er nog niets.. maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Het is niet dat wij al een complete babykamer hebben staan hoor ^^, Het meeste wat wij voor kids in huis hebben is voor onze nichtjes en neefjes die geregeld blijven logeren
[ Bericht 18% gewijzigd door Dottey op 09-12-2013 14:21:35 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef Risu het volgende:
Even een overzichtsfoto voor de duidelijkheid. Via ipad gedaan, geen idee hoe ik dat moet draaien.volgens mij pies jij net als ik altijd twee streepjes op die tests.. De eerste keer vond ik super schrikken trouwens omdat die andere tests altijd zo omo wit blevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar deze laatste is in mijn ogen wel heel duidelijk.. dat je tegen je ovulatie aanzit! Het is even duidelijk / sterk als het controle streepje.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Het lijkt me lastig.. maar gevalletje van gewoon proberen denk ik.. er hoeft maar een fatsoenlijke zwemmer in te zitten.. En te lang wachten dan bereikt niets je prachtige ei natuurlijk ..quote:Op maandag 9 december 2013 13:22 schreef Risu het volgende:
Dames, ik heb even een paar meningen nodig.
Ik wilde zaterdag, dag 10, weer met de ovutestjes beginnen, maar dat was ik vergeten en gisteren verjaardag, dus ook lastig. Daarom vandaag getest, dag 12, keihard 2 streepjes. Heel vreemd, want vorige cyclus was eisprong op dag 15, ik heb toen ook getempt. Tempen doe ik nu ook, 36,1 dus hij is nog niet gesprongen. Maar dus die streepjes zijn dus even sterk. Vorige testjes bewaard, maar al ingedroogd en weet ik het allemaal, dus kan niet echt meer zeggen of die nou ook zo positief waren als deze. Bovendien ben ik toen pas op dag 13 begonnen.
Nou zou je zeggen, gewoon batsen, niks aan het handje. Maar dat hebben we gisteravond ook al gedaan, alleen had meneer zich gisterochtend al leeggegooid (in z'n eentje dus), zal ik maar zeggen, dus gisteravond was echt alleen voor de leuk, en de zaadkwaliteit zal dus niet optimaal geweest zijn. Naja anyway, 'moet' ik vanavond weer, ook al is meneer gister 2 keer geweest, of gewoon morgenavond doen. Om de dag enzo en hopen dat het beetje van gisteravond genoeg is, mocht ie toch springen vannacht.
Of ben ik gewoon weer zo'n vrouw die altijd keihard streepjes piest behalve op een zwangerschapstest. Beetje warrig verhaal. Ook denk ik links wat te voelen, maar ik ben er nu natuurlijk veel mee bezig, dus dat zal wel niks zijn.
2 maanden geleden sprong ie trouwens op dag 19 pas.. Dus echt logica zie ik niet.
Echt een keer eerder gaan testen, want ik word gek van de dubbele streepjes.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Risu, je hebt maar 1 goed zaadje nodig... Deze maand hebben wij elkaar door omstandigheden 1x getroffen in bed in de juiste periode, en naja de uitslag is duidelijk!alles kan!
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum warenquote:Op maandag 9 december 2013 09:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
En had je al bloed? Klinkt namelijk zoals ik me zwanger voelde de eerste weken
laat je vriend ze dan ff halen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren
/indekt
spannend hoor! klimkt veelbelovend!!!quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren
/indekt
Mja ik wil wel.... Met die andere twee was ik wel erg vroeg. En overal lees ik wel dat oude testen echt onbetrouwbaar zijn. Als ik een week overtijd ben test ik sowieso. Dat is vrijdag. Ik wil me inderdaad niet gek laten maken.quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt al getest met die andere twee, die vier maanden over datum waren? En die waren negatief?
Ik zou alleen gaan testen als jij je daar fijn bij voelt. Ik was vorige keer ook een paar dagen te laat, heb me een beetje gek laten maken en toch getest, maar toen dat negatief was had ik liever gewild dat ik gewoon nog even m'n menstruatie had afgewacht.
Ik herken het misselijke gevoel in je maag wel hoor, ik heb t af en aan de hele dag...quote:Op maandag 9 december 2013 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik wil wel.... Met die andere twee was ik wel erg vroeg. En overal lees ik wel dat oude testen echt onbetrouwbaar zijn. Als ik een week overtijd ben test ik sowieso. Dat is vrijdag. Ik wil me inderdaad niet gek laten maken.
Ik werd van de spanning ook wel eens niet ongesteld. Ik testte meestal 1 dag voor NOD, als dat negatief was (en dat was het dus ook heel vaakquote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Skoap het volgende:
Niet gek laten maken snap ik.
Maar je NOD was 6 december, je bent nog steeds niet ongesteld.
Ik zou dan gewoon duidelijkheid willen hebben. Maar ja dat ben ik
ik ook, en ik ben nu heeeel nieuwsgierig, want klinkt zo herkenbaar; ff een KV 2 voor 5 eurotestje?quote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Skoap het volgende:
Niet gek laten maken snap ik.
Maar je NOD was 6 december, je bent nog steeds niet ongesteld.
Ik zou dan gewoon duidelijkheid willen hebben. Maar ja dat ben ik
Jullie zitten me lekker op te jutten dames! Jullie kunnen me niet zwanger praten hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ook, en ik ben nu heeeel nieuwsgierig, want klinkt zo herkenbaar; ff een KV 2 voor 5 eurotestje?
ik moet er niet meer aan denkenquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
BJ, ik vind jou hier de laatste tijd opvallend veel aanwezig...
Vorige keer dat de ovulatietest positief leek te zijn, was twee weken terug. Deze streepjes waren echt gelijk. Twee eisprongen in een cyclus, kan dat? Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat mijn borsten een beetje pijnlijk waren(en nog steeds zijn en ze lijken iets groter) maar die test bleef, afgezien van het controlestreepje, maagdelijk wit. Dus misschien zijn mijn pijnlijke borsten gewoon een nieuw trucje van mijn lichaam om aan te geven dat ik :quote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Cholula, wanneer was je vorige positieve test?
Je LH-hormoon dipt namelijk zeer sterk na de eisprong, maar komt daarna weer terug. Dus kun je later in je cyclus weer lichte streepjes hebben.
Een andere optie is dat je meerdere eisprongen hebt - komt ook voor!
Derde optie is dat je zwanger bent
Risu, gewoon vanavond weer batsen als je daar beide zin in hebt
Jammer hoor, als dat toch eens konquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jullie zitten me lekker op te jutten dames! Jullie kunnen me niet zwanger praten hoor
Ja herkenbaar, ben bij de eerste ook snel op gewone foliumzuur overgegaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:12 schreef Skoap het volgende:
Ik had gisteren etos zwanger worden pillen gekocht, maar wat een ondingen. Voelde me helemaal raar na het innemen er van. Daarna op internet eens wat reviews opgezocht, maar je leest best veel slechte ervaringen (maar ook hele goede), maar ik ga toch maar gewoon foliumzuur slikken...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden.Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.
en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
precies !quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:57 schreef Risu het volgende:
Vanmorgen nog steeds 36,0 dus nog niet gesprongen. Doe vanmiddag weer een testje.
Wel benut trouwens, want ik dacht beter teveel dan te weinig. Maar vanavond weer, vind ik een beetje vaak. Naja ik zie wel.
Ik vergeet het foliumzuur ook vaak trouwens. Heb ze nu maar op mijn bureau staan, want dan zie ik ze elke dag. Vergeet ik ze minder. Denk ook niet dat ik straks overstap op iets anders. Die pillen zijn allemaal zo groot.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden.Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.
en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef Dottey het volgende:
HOERA HOERA!!! zo rende ik vanochtend door het huis.
Verlossing.. ik voelde vanochtend ineens een beetje een vaag gevoel en rende gelijk naar het toilet. Eindelijk ongesteld geworden... Eindelijk weer die zware zere borsten weg en pukkelvrij gezicht in het vooruitzicht![]()
![]()
Beetje omgekeerde wereld dus.. want normaal hoop je dat het wegblijft en je streepjes plast, maar deze keer was het zo vaag dat ik zo "over tijd was", dus we zijn blij dat het toch nog werkt.. want om de een of andere rede of manier kan je daar toch aan twijfelen![]()
* Dottey deelt een lekker bakje thee en een taartje uit aan alle lieverds hier![]()
Bij mij werd ie nooit half zo donker als de controlestreep, maar ik ben wel twee keer zwanger geworden ondanks dat. Dus laat je niet te veel gek maken door de handleiding.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor je antwoord, SQ! Ik rekende stiekem al een beetje op je kennis.. De test van vandaag is wel duidelijk donkerder dan die van gister en de dagen ervoor, maar nou ook weer nog niet zo donker als de controlestreep. Vanavond hoe dan ook ons best maar doen, en dan kijken of 'ie morgen nóg donkerder is of dat dit het was.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn nieuwe NOD is 14 januari
Vanmiddag ongesteld geworden, inclusief buikpijn en rugpijn![]()
Vrijdag ga ik met mijn man naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog.
===========
Cholula, ik vind het veelbelovend klinken, spannend hoor!
Wat balen! Wij zijn vorig jaar rond dezelfde tijd begonnen met proberen, toch? Ik had verwacht dat je allang doorgeschoven zou zijn richting z&g.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
Vrijdag ga ik met mijn man naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog.
===========
Wat ontzettend rot zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
JAAAAAAAAAA volgend jaar zijn we allemaal zwangerquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef Risu het volgende:
Kwak, vervelend zeg. We hebben allemaal wel zo onze momenten gehad. Dan verheug je je toch op 2 streepjes en dan kan ongesteld worden ineens veel harder aankomen dan anders. Morgen voel je je vast weer een beetje beter.![]()
Taart voor Dottey, zo kan het dus inderdaad ook een opluchting zijn om ongesteld te worden. Dat was het voor mij iig de eerste keer wel. Daarna was het wel stom steeds.![]()
Maar dames, wel de laatste keer dit jaar. Volgend jaar zijn we allemaal zwanger
+1, ik doe ook mee danquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Rana83 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA volgend jaar zijn we allemaal zwanger
Eigenlijk niet echt. Alleen mijn borsten zijn wat gevoeliger en ze passen niet zo lekker in mijn beha's. Dat herken ik niet, normaal voel ik eigenlijk weinig tot niks voor mijn menstruatie. En mijn buik rommelt, maar dat komt waarschijnlijk door mijn minder briljante eetpatroon van de afgelopen week. Ik weet het niet, ik wacht nog rustig even af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef LuDann het volgende:
Klinkt spannend hoor Cholula!Heb je verder nog dingen die anders aanvoelen dan normaal?
Nou succes met wachten in ieder geval, ik hoop dat dat je een beetje gemakkelijk afgaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Cholula het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt. Alleen mijn borsten zijn wat gevoeliger en ze passen niet zo lekker in mijn beha's. Dat herken ik niet, normaal voel ik eigenlijk weinig tot niks voor mijn menstruatie. En mijn buik rommelt, maar dat komt waarschijnlijk door mijn minder briljante eetpatroon van de afgelopen week. Ik weet het niet, ik wacht nog rustig even af.
Ik kan niet zo goed wachten... maar ik heb oprecht geen idee waar ik ergens zit in mijn cyclus. Dus ik zal wel moeten wachten, helaas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou succes met wachten in ieder geval, ik hoop dat dat je een beetje gemakkelijk afgaat.
maar wanneer zou jouw NOD dan zijn? ver voor je NOD testen is niet altijd even zinvol. ..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Cholula het volgende:
De bedoeling was dat het duidelijker werd met ovulatietesten.... Is hier ook niet het geval. Vandaag lichter dan gisteren, maar ik denk dat mijn urine ook iets minder geconcentreerd was. Dus ik doe morgen nog 1x een test en als ie dan weer zo knal positief is als gisteren dan gooi ik er van het weekend een zwangerschapstest tegenaan. En als het morgen toch weer wat lichter is dan ga ik op mijn handen zitten tot en met 23 december.
SQ je legt geen matige eieren, drie keer is scheepsrecht!
Nou ik wist dat ik deze maand niet zwanger was doordat ik en mijn man niet zoveel samen hebben geslapen door omstandigheden.. Een niet benut ei om het maar anders te verwoorden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef LuDann het volgende:
Fijn Dottey, dat je nu duidelijkheid hebt! Heb je dit al eerder gehad? Ik hoop in ieder geval niet dat je zoiets weer meemaakt, als dat wel het geval is hoort daar gewoon een positieve test bij.
Ovulatietesten doen het bij mij (het maandje dat ik ze geprobeerd heb) ook niet zo lekker. Twee keer een donker streepje gehad, maar beide keren lang niet zo donker als de controlestreep/ Als we het weer gaan proberen dan ga ik die ook niet gebruiken, ik ga alleen op mijn CM letten en dagen tellen.
oh meis!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
===========
Hoe wist je dat ik dat lekker vindquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
oh meis!
Wat jammer zeg..
* Dottey schuift een lekker dampende bak chocolademelk toe![]()
Wat vervelend om die drempel over te "moeten" naar de huisarts.. maar tevens ook wat fijn dat je er naar laat kijken en misschien wel iets te weten komt..
het is de laatste tijd wel vaak precies!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat lekker vind![]()
![]()
![]()
Dat laatste precies!
Scary ja!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is de laatste tijd wel vaak precies!
Twee weken geleden had ik een ovulatietest met twee gelijke streepjes. Dus als ik er van uit ga dat dit mijn eisprong was dan zou ik gisteren mijn nod hebben. Maar omdat mijn cyclus ergens tussen de 35 en de 53 dagen schommelt ben ik blijven testen. En gisteren had ik dus weer een positieve ovulatietest. Vandaar mijn twijfel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Dottey het volgende:
bij mij is hij ook nog niet zo donker geweest als de controle streep, maar wel ineens "donkerder" dan die ik elke dag heb..
[..]
maar wanneer zou jouw NOD dan zijn? ver voor je NOD testen is niet altijd even zinvol. ..
Niet om je om te praten hoor...lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Oh! Maar dan heb ik je denk ik niet zo goed gelezen en door elkaar gehaald met een ander berichtje van iemand anders (geen idee meer wie). Maar kan het dan ook niet zo zijn dat je telt naar je NOD toe vanaf je eerste streepje....? of tel je toch wel de dag na je tweede streepje.. als je "lancering" is gedaan?.... want dan kan het toch wel 2 a 3 dagen schelen met je NOD?! of zeg ik nu iets heel geks?...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Cholula het volgende:
[..]
Twee weken geleden had ik een ovulatietest met twee gelijke streepjes. Dus als ik er van uit ga dat dit mijn eisprong was dan zou ik gisteren mijn nod hebben. Maar omdat mijn cyclus ergens tussen de 35 en de 53 dagen schommelt ben ik blijven testen. En gisteren had ik dus weer een positieve ovulatietest. Vandaar mijn twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens wil ik even tegen iedereen sorry zeggen voor mijn overdosis aan suiker als in vanochtend taart bij de koffie hier.. en nu weer chocomelk met een stukje cote dór praline.....![]()
schijnbaar ga ik daar veel van typen en vlot ook..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nee, dat je gaat twijfelen als je ineens laat bent, ook over of t allemaal goed zit. Ik ben ook al boven de dertig...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Dottey het volgende:
Herkenbaar? We bloeden sinds vandaag lekker met zijn drieën de boel leeg bedoel je?
Peel, jij en ik?
lekker hoor tri-ongesteldheids-schap
weer eens een ander 3tje ^^,
Goedemorgen.... deze post was ook een grapske ..quote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, dat je gaat twijfelen als je ineens laat bent, ook over of t allemaal goed zit. Ik ben ook al boven de dertig...
maar ik ben al enige tijd 30.. dat is het ideale af...quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
het klinkt op deze manier wel een beetje alsof we een soort bejaardenclub zijn hoor
Rond de dertig is perfectly normal om kindjes te krijgen
Mrs Peel
Ja, maar je bent nog steeds pas 33 en da's nog ruimschoots op de goede helft hoor! #positiefdenkenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar ik ben al enige tijd 30.. dat is het ideale af...
Ik wilde hier een hele fout grap maken die voornamelijk op mijzelf sloeg maar ik doe het maar nietquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar ik ben al enige tijd 30.. dat is het ideale af...
Ja, jij bent nou net een van die uitzonderingen op wie de 99,9% regel niet van toepassing isquote:Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik wilde hier een hele fout grap maken die voornamelijk op mijzelf sloeg maar ik doe het maar niet![]()
Je bent wel op tijd hoor... vanaf 36 gaat het lichtelijk achteruit en vanaf 38 in een razend tempo maar...... Ook dat is per persoon verschillend. No Worries!
hahaha ben je mal! Ik leef op foute grappen en zelfspot anders is het helemaal niet vol te houdenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jij bent nou net een van die uitzonderingen op wie de 99,9% regel niet van toepassing isHopelijk stootte ik je niet tegen het hoofd!
Me gustaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef dobbey het volgende:
[..]
hahaha ben je mal! Ik leef op foute grappen en zelfspot anders is het helemaal niet vol te houden![]()
Ja ehhh Ik ben ongesteld dus mijn humor staat uit ja!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goedemorgen.... deze post was ook een grapske ..Een sugarrush-grapske.. dus niet een van de beste
![]()
Er staat eronder een andere post..
Zo zag die van mij er vorige week ook uit hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Cholula het volgende:
Zwangerschapstest, ik vind m positief. Lief is nog niet helemaal overtuigd
Zo voel ik me ook! Leef je eerst zo naar die streepjes toe omdat je denkt "dán ben ik zwanger", blijkt daarna dat je dat eigenlijk nog niet helemaal durft te geloven tot de eerste echo. Ik denk eigenlijk dat ik het pas kan geloven als die baby eruit isquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel me een beetje verloren, hier hoor ik eigenlijk niet meer terwijl in Z&G nog best eng is...
enquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Cholula het volgende:
Uhm nou. Er is nog wat twijfel hier in huize Cholula.
Eerste foto die ik hier neer probeer te zetten dus ik heb geen idee of het goed gaat.
[ link | afbeelding ]
Duidelijker dan dit kan bijna niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Cholula het volgende:
Dat kan ik alleen maar bevestigen!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hebben alle mannen de eerste keer Cholula, dat is de schok
En daar is een heel mooi minipeeltje uit gekomen toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
GM, ik vind het zo grappig, wij gaan 3 jaar gescheiden van elkaar bijna gelijk op! Ik had op 5-12-2010 een positieve test, op 24-12-2013 intake bij vk en op 11-1-11 de eerste echo (met 9w4d). Ik vind het echt verbazingwekkend dat ik dit allemaal nog uit mijn hoofd weet! Ik weet niet zo goed wat mijn punt is om dit te zeggen, voor mij een beetje nostaligisch iig en ik kan me wel zo'n beetje voorstellen hoe je je voelt. Wij hebben het toen trouwens met kerst aan de familie verteld, was erg leuk.
======
En hier ook geen dertiger!
Even showen hoor:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En daar is een heel mooi minipeeltje uit gekomen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg.
Ik had het al gelezen in Z&G, via de telefoon toch?!? Vond je dat niet jammer?
[ Bericht 27% gewijzigd door Mrs.Peel op 11-12-2013 22:33:42 (Poppetje gezien, kastje weer dicht) ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Limone het volgende:
Oh Cholula! Gefeliciteerd! Wat had je vriend dan verwacht? Muziek, regenbogen en eenhoorns?
Ehmmm hallo, je bent enorm zwanger hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik doe t ervoor, wat een beauty!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even showen hoor:
Ik had het al gelezen in Z&G, via de telefoon toch?!? Vond je dat niet jammer?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Limone het volgende:
Oh Cholula! Gefeliciteerd! Wat had je vriend dan verwacht? Muziek, regenbogen en eenhoorns?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Cholula het volgende:
Ow en Peel je had gelijk. Deze week en ook bijna jaar geleden toen je zei dat uit onregelmatige cycli hele mooie kindjes kunnen komen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik doe t ervoor, wat een beauty!![]()
Leuk hoor, geniet er maar lekker van, als je dat al kunt?!?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik was zo flabbergasted, ik wilde mn ma gewoon spreken!! Morgen gaan we er eten,.dus dan doen we nog even een dansje met elkaar
Dank je! Maar jij hebt TWEE mooie jongetjesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
Mrs.Peelwat een droppie!
Verder ben ik zelf even wat stiller hier. Ik ben nogal aan t hypochonderen deze week namelijk en dat wil ik niet. Ergens dit weekend verwacht ik m'n eerste ongesteldheid na de vroege miskraam. En kon ik eerdere rondes nog wel relaxed blijven, nu vind ik het maar moeilijk... Ik voel van alles, maar dat kan ook inbeelding zijn, of bij m'n gewone cyclus horen, dus aaaarghhhh.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cholula, gefeliciteerd!
Ik ben net volgens mij ongesteld geworden.
gewoon hier lekker plakkenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wens een leegstroom hier in 2014!
Ik ben 26 manlief is 30.
Ik voel me een beetje verloren, hier hoor ik eigenlijk niet meer terwijl in Z&G nog best eng is... En het duurt nog zo lang tot 13 januari....
veel? Weinig?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cholula, gefeliciteerd!
Ik ben net volgens mij ongesteld geworden.
NOU DAT ZIET ER HEEL GOED UIT!!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Cholula het volgende:
Uhm nou. Er is nog wat twijfel hier in huize Cholula.
Eerste foto die ik hier neer probeer te zetten dus ik heb geen idee of het goed gaat.
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, zwanger is zwanger, met de test nog amper droog of met 6cm ontsluiting, het hoort allemaal net zo goed in Z&Gquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
gewoon hier lekker plakkentot je jezelf zeker genoeg voelt om te verhuizen
![]()
Eigenlijk zou er een topic van tussen de streepjes en de echo in..
je hangt een beetje overal tussen....
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even showen hoor:verdorie! Te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg.
Ik had het al gelezen in Z&G, via de telefoon toch?!? Vond je dat niet jammer?![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Weinig, tot nu toe. Helderrood ook, normaal is het eerst bruin. Maar ook krampen erbij. Dus ik zal morgen nog testen, maar ik geloof er voor deze maand niet meer in. Morgen eens bellen voor het vervolg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
veel? Weinig?
kan namelijk ook nog innestelingsbloeding zijn....
Rustig ademhalen...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Weinig, tot nu toe. Helderrood ook, normaal is het eerst bruin. Maar ook krampen erbij. Dus ik zal morgen nog testen, maar ik geloof er voor deze maand niet meer in. Morgen eens bellen voor het vervolg.
ik denk ook niet dat ik 1-2-3 gelijk streep-hop-naar z&g zou maken.... Beetje kat uit de boom kijken, vastkleven aan waar je lang hebt gepostquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, zwanger is zwanger, met de test nog amper droog of met 6cm ontsluiting, het hoort allemaal net zo goed in Z&G.
Net ala Cholula nu, van harte meis! Ik vond je symptomen al zo veelbelovend klinken
.
Ik bedoel te zeggen dat het daar gewoon welkom is, dus niks tussen wal en schip, ookal voelt het engquote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik 1-2-3 gelijk streep-hop-naar z&g zou maken.... Beetje kat uit de boom kijken, vastkleven aan waar je lang hebt gepost
Zit nu al in de auto naar het werkquote:Op donderdag 12 december 2013 06:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Foto??
En Clear Blue digital
Werkse!quote:Op donderdag 12 december 2013 07:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zit nu al in de auto naar het werk
Ik heb 1 Clear Blue in huis. Ik ga het volhouden tot morgenvroeg.
Jij mag heul niet aan mijn doemdenkerij denken! Alleen maar aan alles wat mini en poezelig en schattig is. Want je krijgt een baby meid! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Cholula het volgende:
Dank jullie!
Ik geloof dat hij een streep net zo duidelijk als de controle streep verwachtte. Maar hij is om (als de test morgen ook positief is).
En streepjesregen? Ik moet meteen denk aan een opmerking van dagennachtdromer(dacht ik). Ik duim dat dat deze keer niet het geval is.
Tip van flip: als je twijfelt een foto maken en de kleuren negatief maken. De streep heeft een heel ander kleurpalet dan de rest, je ziet t dan echt heel goed of t iets is of niks.quote:Op donderdag 12 december 2013 06:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Net getest en of het is negatief, of ik zie een heeeeeeeel vaag streepje... Ik weet ook niet of het er is of dat ik het gewoon heel graag wil zien. Het bloeden heeft nog niet doorgezet in ieder geval. Eigenlijk mag ik zondag pas testen, dus het kan nog te vroeg zijn.
Vrouwlief zegt: "dan wachten we tot morgenvroeg". Ok
Goede tip! Menstruatie zet nu toch goed door. Helaas. Volgende ronde beter.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tip van flip: als je twijfelt een foto maken en de kleuren negatief maken. De streep heeft een heel ander kleurpalet dan de rest, je ziet t dan echt heel goed of t iets is of niks.
Ik duim voor jullie
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Goede tip! Menstruatie zet nu toch goed door. Helaas. Volgende ronde beter.
Ik weet hoe graag je wil maar het heeft echt, echt, echt geen nut om eerder te testen... Die 2 weken zijn echt het minimale wat je aan moet houdenquote:Op donderdag 12 december 2013 06:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Net getest en of het is negatief, of ik zie een heeeeeeeel vaag streepje... Ik weet ook niet of het er is of dat ik het gewoon heel graag wil zien. Het bloeden heeft nog niet doorgezet in ieder geval. Eigenlijk mag ik zondag pas testen, dus het kan nog te vroeg zijn.
Vrouwlief zegt: "dan wachten we tot morgenvroeg". Ok
Klopt. Ik had echter een blastocyst die terug geplaatst werd en daarbij kan je (volgens internet) al eerder testen. Mja.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik weet hoe graag je wil maar het heeft echt, echt, echt geen nut om eerder te testen... Die 2 weken zijn echt het minimale wat je aan moet houden
Klinkt wel heel spannend!!! Morgen weer een testje tegen aangooien?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef -ik86- het volgende:
Stom Cactus!
Hier op dag 40 met normaal een cyclus van 30/31 dagen met 1x een uitschieter naar 33 in september en 27 in november. Eind april ben ik gestopt met de pil.
Vorige week maandag was mijn NOD, een negatieve test, woensdag weer een negatieve test en eergisteren weer. Ik weet t gewoon echt niet meer wat ik hier nou van moet denken...
oh wat jammer! Wat een spannende rit ook zo.. voor een eerste keer!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Goede tip! Menstruatie zet nu toch goed door. Helaas. Volgende ronde beter.
Bij mij is het toevallig deze maand ook een langere cyclus geweest...... na een lange poos beetje constant te zitten...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef -ik86- het volgende:
Stom Cactus!
Hier op dag 40 met normaal een cyclus van 30/31 dagen met 1x een uitschieter naar 33 in september en 27 in november. Eind april ben ik gestopt met de pil.
Vorige week maandag was mijn NOD, een negatieve test, woensdag weer een negatieve test en eergisteren weer. Ik weet t gewoon echt niet meer wat ik hier nou van moet denken...
Gister zijn we samen in bad geweest en we hebben besloten nog een ronde IVF te gaan doen. We kunnen ook voor IUI of KID kiezen, maar ik vond dit wel een fijne methode. Vandaag de kliniek bellen en hopelijk in januari de tweede ronde in.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
oh wat jammer! Wat een spannende rit ook zo.. voor een eerste keer!
wat fijn dat jullie er samen zo sterk in staan!quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gister zijn we samen in bad geweest en we hebben besloten nog een ronde IVF te gaan doen. We kunnen ook voor IUI of KID kiezen, maar ik vond dit wel een fijne methode. Vandaag de kliniek bellen en hopelijk in januari de tweede ronde in.
Bedankt allen voor de steunVind het fijn om alles hier van me af te schrijven, merk ik.
spannend! hoe lang is je normale cyclus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wel heel erg balen Mevr. Cactus, hopelijk lukt het de volgende ronde!
Ik zit op dag 33 vandaag, nog geen kwaaltjes of signalen van een opkomende ongesteldheid (behalve een pokkehumeur afgelopen maandag even..).
Morgen toch maar even een testje doen, voor het geval dat
Even lekker samen in het warme water, lekker knus <3quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gister zijn we samen in bad geweest en we hebben besloten nog een ronde IVF te gaan doen. We kunnen ook voor IUI of KID kiezen, maar ik vond dit wel een fijne methode. Vandaag de kliniek bellen en hopelijk in januari de tweede ronde in.
Bedankt allen voor de steunVind het fijn om alles hier van me af te schrijven, merk ik.
Spannend!quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik zit op dag 33 vandaag, nog geen kwaaltjes of signalen van een opkomende ongesteldheid (behalve een pokkehumeur afgelopen maandag even..).
Morgen toch maar even een testje doen, voor het geval dat
das dan goed nieuws toch?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Spannend!
========
Vanmiddag zijn we bij de huisarts geweest. Zij gaat het voorleggen aan de gynaecoloog, maar haar eerste reactie was dat we nog wel even wat langer zelf kunnen proberen. Zij heeft goede hoop dat het ons in het komende jaar gaat lukken. Ook omdat we al een kindje hebben, dus we kúnnen het wel. Natuurlijk heeft het mijn voorkeur ook om zwanger te raken in onze eigen slaapkamer/woonkamer/keuken/achterbank, dus als ook de specialist aangeeft dat er geen reden is nu voor onderzoek oid, dan graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |