Nee, dat je gaat twijfelen als je ineens laat bent, ook over of t allemaal goed zit. Ik ben ook al boven de dertig...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Dottey het volgende:
Herkenbaar? We bloeden sinds vandaag lekker met zijn drieën de boel leeg bedoel je?
Peel, jij en ik?
lekker hoor tri-ongesteldheids-schap
weer eens een ander 3tje ^^,
Goedemorgen.... deze post was ook een grapske ..quote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, dat je gaat twijfelen als je ineens laat bent, ook over of t allemaal goed zit. Ik ben ook al boven de dertig...
maar ik ben al enige tijd 30.. dat is het ideale af...quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
het klinkt op deze manier wel een beetje alsof we een soort bejaardenclub zijn hoor
Rond de dertig is perfectly normal om kindjes te krijgen
Mrs Peel
Ja, maar je bent nog steeds pas 33 en da's nog ruimschoots op de goede helft hoor! #positiefdenkenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar ik ben al enige tijd 30.. dat is het ideale af...
Ik wilde hier een hele fout grap maken die voornamelijk op mijzelf sloeg maar ik doe het maar nietquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar ik ben al enige tijd 30.. dat is het ideale af...
Ja, jij bent nou net een van die uitzonderingen op wie de 99,9% regel niet van toepassing isquote:Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik wilde hier een hele fout grap maken die voornamelijk op mijzelf sloeg maar ik doe het maar niet![]()
Je bent wel op tijd hoor... vanaf 36 gaat het lichtelijk achteruit en vanaf 38 in een razend tempo maar...... Ook dat is per persoon verschillend. No Worries!
hahaha ben je mal! Ik leef op foute grappen en zelfspot anders is het helemaal niet vol te houdenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jij bent nou net een van die uitzonderingen op wie de 99,9% regel niet van toepassing isHopelijk stootte ik je niet tegen het hoofd!
Me gustaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef dobbey het volgende:
[..]
hahaha ben je mal! Ik leef op foute grappen en zelfspot anders is het helemaal niet vol te houden![]()
Ja ehhh Ik ben ongesteld dus mijn humor staat uit ja!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goedemorgen.... deze post was ook een grapske ..Een sugarrush-grapske.. dus niet een van de beste
![]()
Er staat eronder een andere post..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |