abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:51:42 #151
409579 LuDann
All the way
pi_134126516
Fijn Dottey, dat je nu duidelijkheid hebt! Heb je dit al eerder gehad? Ik hoop in ieder geval niet dat je zoiets weer meemaakt, als dat wel het geval is hoort daar gewoon een positieve test bij. ;)

Ovulatietesten doen het bij mij (het maandje dat ik ze geprobeerd heb) ook niet zo lekker. Twee keer een donker streepje gehad, maar beide keren lang niet zo donker als de controlestreep/ Als we het weer gaan proberen dan ga ik die ook niet gebruiken, ik ga alleen op mijn CM letten en dagen tellen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:54:20 #152
409579 LuDann
All the way
pi_134126614
Klinkt spannend hoor Cholula! :) Heb je verder nog dingen die anders aanvoelen dan normaal?
pi_134126750
Mijn nieuwe NOD is 14 januari

Vanmiddag ongesteld geworden, inclusief buikpijn en rugpijn :(

Vrijdag ga ik met mijn man naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog.

===========

Cholula, ik vind het veelbelovend klinken, spannend hoor!
pi_134127351
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:

Vrijdag ga ik met mijn man naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog.

===========

-O- :*
S. 2014
J. 2016
pi_134129199
quote:

===========

Wat balen! Wij zijn vorig jaar rond dezelfde tijd begonnen met proberen, toch? Ik had verwacht dat je allang doorgeschoven zou zijn richting z&g. :*
pi_134129364
@Peel: wat balen :( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:38:31 #157
409579 LuDann
All the way
pi_134131379
quote:

Wat ontzettend rot zeg. ;(
pi_134131380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef Risu het volgende:
Kwak, vervelend zeg. We hebben allemaal wel zo onze momenten gehad. Dan verheug je je toch op 2 streepjes en dan kan ongesteld worden ineens veel harder aankomen dan anders. Morgen voel je je vast weer een beetje beter. :*

Taart voor Dottey, zo kan het dus inderdaad ook een opluchting zijn om ongesteld te worden. Dat was het voor mij iig de eerste keer wel. Daarna was het wel stom steeds. :P

Maar dames, wel de laatste keer dit jaar. Volgend jaar zijn we allemaal zwanger :)
JAAAAAAAAAA volgend jaar zijn we allemaal zwanger *O*
pi_134132544
Bedankt allemaal voor het medeleven! Heel lief vind ik dat. Maar jullie zijn nog niet van mij af hoor, voorlopig blijf ik hier gewoon lezen en posten :Y
pi_134132580
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Rana83 het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAA volgend jaar zijn we allemaal zwanger *O*
+1, ik doe ook mee dan ^O^
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:04:55 #161
409579 LuDann
All the way
pi_134132720
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

+1, ik doe ook mee dan ^O^
Daar ga ik helemaal in mee, voor iedereen! :Y
pi_134132844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef LuDann het volgende:
Klinkt spannend hoor Cholula! :) Heb je verder nog dingen die anders aanvoelen dan normaal?
Eigenlijk niet echt. Alleen mijn borsten zijn wat gevoeliger en ze passen niet zo lekker in mijn beha's. Dat herken ik niet, normaal voel ik eigenlijk weinig tot niks voor mijn menstruatie. En mijn buik rommelt, maar dat komt waarschijnlijk door mijn minder briljante eetpatroon van de afgelopen week. Ik weet het niet, ik wacht nog rustig even af.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:08:52 #163
409579 LuDann
All the way
pi_134132917
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Cholula het volgende:

[..]

Eigenlijk niet echt. Alleen mijn borsten zijn wat gevoeliger en ze passen niet zo lekker in mijn beha's. Dat herken ik niet, normaal voel ik eigenlijk weinig tot niks voor mijn menstruatie. En mijn buik rommelt, maar dat komt waarschijnlijk door mijn minder briljante eetpatroon van de afgelopen week. Ik weet het niet, ik wacht nog rustig even af.
Nou succes met wachten in ieder geval, ik hoop dat dat je een beetje gemakkelijk afgaat. :)
pi_134133497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nou succes met wachten in ieder geval, ik hoop dat dat je een beetje gemakkelijk afgaat. :)
Ik kan niet zo goed wachten... maar ik heb oprecht geen idee waar ik ergens zit in mijn cyclus. Dus ik zal wel moeten wachten, helaas.
pi_134135081
bij mij is hij ook nog niet zo donker geweest als de controle streep, maar wel ineens "donkerder" dan die ik elke dag heb..
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Cholula het volgende:
De bedoeling was dat het duidelijker werd met ovulatietesten.... Is hier ook niet het geval. Vandaag lichter dan gisteren, maar ik denk dat mijn urine ook iets minder geconcentreerd was. Dus ik doe morgen nog 1x een test en als ie dan weer zo knal positief is als gisteren dan gooi ik er van het weekend een zwangerschapstest tegenaan. En als het morgen toch weer wat lichter is dan ga ik op mijn handen zitten tot en met 23 december.
SQ je legt geen matige eieren, drie keer is scheepsrecht! :*
maar wanneer zou jouw NOD dan zijn? ver voor je NOD testen is niet altijd even zinvol. ..
Niet om je om te praten hoor... ;) lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134135282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:51 schreef LuDann het volgende:
Fijn Dottey, dat je nu duidelijkheid hebt! Heb je dit al eerder gehad? Ik hoop in ieder geval niet dat je zoiets weer meemaakt, als dat wel het geval is hoort daar gewoon een positieve test bij. ;)

Ovulatietesten doen het bij mij (het maandje dat ik ze geprobeerd heb) ook niet zo lekker. Twee keer een donker streepje gehad, maar beide keren lang niet zo donker als de controlestreep/ Als we het weer gaan proberen dan ga ik die ook niet gebruiken, ik ga alleen op mijn CM letten en dagen tellen.
Nou ik wist dat ik deze maand niet zwanger was doordat ik en mijn man niet zoveel samen hebben geslapen door omstandigheden.. Een niet benut ei om het maar anders te verwoorden.
Maar als je dan ineens niet meer "stipt" ben is het wel heel gek.. en dat ik al een tijdje 30 ben.. dan ga je denken.. werkt mijn lijf nog wel genoeg? Een beetje aan jezelf twijfelen.. dus dat! :D

ondertussen ben ik al van mijn blijdschap af hoor.. ik bloed half leeg :X
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134135406
quote:

===========

oh meis!
Wat jammer zeg..

* Dottey schuift een lekker dampende bak chocolademelk toe O+

Wat vervelend om die drempel over te "moeten" naar de huisarts.. maar tevens ook wat fijn dat je er naar laat kijken en misschien wel iets te weten komt.. :*
pi_134135548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

oh meis!
Wat jammer zeg..

* Dottey schuift een lekker dampende bak chocolademelk toe O+

Wat vervelend om die drempel over te "moeten" naar de huisarts.. maar tevens ook wat fijn dat je er naar laat kijken en misschien wel iets te weten komt.. :*
Hoe wist je dat ik dat lekker vind :o :9 ;)

Dat laatste precies!
pi_134135567
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Hoe wist je dat ik dat lekker vind :o :9 ;)

Dat laatste precies!
het is de laatste tijd wel vaak precies! *;
pi_134136181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Dottey het volgende:

[..]

het is de laatste tijd wel vaak precies! *;
Scary ja! :D
pi_134136534
Herkenbaar Dottey!

En een kroel voor Mrs Peel, ik hoop dat er niks aan de hand is en je snel een baby in je buik hebt.
Kwak
pi_134136617
Herkenbaar? We bloeden sinds vandaag lekker met zijn drieën de boel leeg bedoel je?

Peel, jij en ik?

lekker hoor tri-ongesteldheids-schap

weer eens een ander 3tje ^^,
pi_134136752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Dottey het volgende:
bij mij is hij ook nog niet zo donker geweest als de controle streep, maar wel ineens "donkerder" dan die ik elke dag heb..

[..]

maar wanneer zou jouw NOD dan zijn? ver voor je NOD testen is niet altijd even zinvol. ..
Niet om je om te praten hoor... ;) lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Twee weken geleden had ik een ovulatietest met twee gelijke streepjes. Dus als ik er van uit ga dat dit mijn eisprong was dan zou ik gisteren mijn nod hebben. Maar omdat mijn cyclus ergens tussen de 35 en de 53 dagen schommelt ben ik blijven testen. En gisteren had ik dus weer een positieve ovulatietest. Vandaar mijn twijfel.
pi_134136780
oh wacht.. het twijfelen aan of de boel nog naar behoren werkt!?

Ik wacht de 1 jaars grens af en ga dan met alle info verzameld (wanneer ik wat was) naar de huisarts.. gooi het op haar bureautje, gooi mijn armen theatraal in de lucht en zet mijn puss in boots look op...

Nou.... doe der maar wat aan! *tranen in ogen bedwingend*

Hoe kom je der bij dat ik wel eens nadenk over hoe je zo een gesprekje zou kunnen starten?!
Overigens houden de huisartsen wel van een beetje dosis humor aandikkende drama :9
pi_134137054
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Cholula het volgende:

[..]

Twee weken geleden had ik een ovulatietest met twee gelijke streepjes. Dus als ik er van uit ga dat dit mijn eisprong was dan zou ik gisteren mijn nod hebben. Maar omdat mijn cyclus ergens tussen de 35 en de 53 dagen schommelt ben ik blijven testen. En gisteren had ik dus weer een positieve ovulatietest. Vandaar mijn twijfel.
Oh! Maar dan heb ik je denk ik niet zo goed gelezen en door elkaar gehaald met een ander berichtje van iemand anders (geen idee meer wie). Maar kan het dan ook niet zo zijn dat je telt naar je NOD toe vanaf je eerste streepje....? of tel je toch wel de dag na je tweede streepje.. als je "lancering" is gedaan?.... want dan kan het toch wel 2 a 3 dagen schelen met je NOD?! of zeg ik nu iets heel geks?...

Ik vroeg mij dat van de week toevallig ook af... eigenlijk door mijmeren over het tweelingentopic van een paar dagen terug.. of het misschien ook mogelijk is dat er twee eitjes na elkaar rijpen en vrij komen en innestelen en dan van 1 naar twee..naja.. je snapt het wel..

of dat het zo kan zijn dat je follikel enorm aan het rijpen is gegaan en je dat dus terug ziet op je donkere streepjes en dat als je het eigenlijk verwacht dat hij toch niet over dat punt heen rijpt waarbij de eisprong daadwerkelijk komt.. en een paar weken later weer zo een follikel rijpt en rijpt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens wil ik even tegen iedereen sorry zeggen voor mijn overdosis aan suiker als in vanochtend taart bij de koffie hier.. en nu weer chocomelk met een stukje cote dór praline..... :@
schijnbaar ga ik daar veel van typen en vlot ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')