precies !quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:57 schreef Risu het volgende:
Vanmorgen nog steeds 36,0 dus nog niet gesprongen. Doe vanmiddag weer een testje.
Wel benut trouwens, want ik dacht beter teveel dan te weinig. Maar vanavond weer, vind ik een beetje vaak. Naja ik zie wel.
Ik vergeet het foliumzuur ook vaak trouwens. Heb ze nu maar op mijn bureau staan, want dan zie ik ze elke dag. Vergeet ik ze minder. Denk ook niet dat ik straks overstap op iets anders. Die pillen zijn allemaal zo groot.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden.Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.
en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef Dottey het volgende:
HOERA HOERA!!! zo rende ik vanochtend door het huis.
Verlossing.. ik voelde vanochtend ineens een beetje een vaag gevoel en rende gelijk naar het toilet. Eindelijk ongesteld geworden... Eindelijk weer die zware zere borsten weg en pukkelvrij gezicht in het vooruitzicht![]()
![]()
Beetje omgekeerde wereld dus.. want normaal hoop je dat het wegblijft en je streepjes plast, maar deze keer was het zo vaag dat ik zo "over tijd was", dus we zijn blij dat het toch nog werkt.. want om de een of andere rede of manier kan je daar toch aan twijfelen![]()
* Dottey deelt een lekker bakje thee en een taartje uit aan alle lieverds hier![]()
Bij mij werd ie nooit half zo donker als de controlestreep, maar ik ben wel twee keer zwanger geworden ondanks dat. Dus laat je niet te veel gek maken door de handleiding.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor je antwoord, SQ! Ik rekende stiekem al een beetje op je kennis.. De test van vandaag is wel duidelijk donkerder dan die van gister en de dagen ervoor, maar nou ook weer nog niet zo donker als de controlestreep. Vanavond hoe dan ook ons best maar doen, en dan kijken of 'ie morgen nóg donkerder is of dat dit het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |