abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134110109
Balen kwakz0r.
Het gek maken is wel heel herkenbaar merk ik, ik dacht deze maand even niet ermee bezig te gaan zijn, nu zit ik op dag 30 en begint het al te kriebelen.. (vorige keer was mijn nod op dag 40, dus het slaat eigenlijk nergens op :') )
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:55:27 #127
409579 LuDann
All the way
pi_134110133
Beetje laat maar:

GM, gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws! *O*
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:56:31 #128
409579 LuDann
All the way
pi_134110152
Balen zeg Kwakz0r ;(
pi_134110183
Ohja mijn nieuwe NOD weet ik niet zo goed. Appje zegt op 10 11 of 12 januari, dus ik ga maar uit van 12. Zal m straks even quoten als ik op de laptop zit want zit komt misschien niet door.

En nu moet ik echt uit bed en zo boodschappen gaan doen.
Kwak
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:58:19 #130
409579 LuDann
All the way
pi_134110202
Oh en SQ: ;( *knuffel*
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:12:50 #131
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_134110467
Kwakz0r balen zeg :( . Zo'n langere cyclus ineens is ook niet leuk. Zou iedereen hoop van krijgen.
pi_134110645
Balen kwakz0r :-( Boodschap ze en wie weet wordt het een kerstkind (qua verwekking dan).
pi_134111013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:57 schreef Risu het volgende:
Vanmorgen nog steeds 36,0 dus nog niet gesprongen. Doe vanmiddag weer een testje.
Wel benut trouwens, want ik dacht beter teveel dan te weinig. Maar vanavond weer, vind ik een beetje vaak. Naja ik zie wel.

Ik vergeet het foliumzuur ook vaak trouwens. Heb ze nu maar op mijn bureau staan, want dan zie ik ze elke dag. Vergeet ik ze minder. Denk ook niet dat ik straks overstap op iets anders. Die pillen zijn allemaal zo groot. :{
precies !
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134111037
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden. -O- Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.

en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
}:| Wat rot voor je! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134111131
HOERA HOERA!!! zo rende ik vanochtend door het huis.

Verlossing.. ik voelde vanochtend ineens een beetje een vaag gevoel en rende gelijk naar het toilet. Eindelijk ongesteld geworden... Eindelijk weer die zware zere borsten weg en pukkelvrij gezicht in het vooruitzicht *O* O+

Beetje omgekeerde wereld dus.. want normaal hoop je dat het wegblijft en je streepjes plast, maar deze keer was het zo vaag dat ik zo "over tijd was", dus we zijn blij dat het toch nog werkt.. want om de een of andere rede of manier kan je daar toch aan twijfelen :')

* Dottey deelt een lekker bakje thee en een taartje uit aan alle lieverds hier :Y) c_/
pi_134111673
Balen Kwakz0r!

En ja ehmz *O* voor Dottey
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:07:25 #137
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_134111954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef Dottey het volgende:
HOERA HOERA!!! zo rende ik vanochtend door het huis.

Verlossing.. ik voelde vanochtend ineens een beetje een vaag gevoel en rende gelijk naar het toilet. Eindelijk ongesteld geworden... Eindelijk weer die zware zere borsten weg en pukkelvrij gezicht in het vooruitzicht *O* O+

Beetje omgekeerde wereld dus.. want normaal hoop je dat het wegblijft en je streepjes plast, maar deze keer was het zo vaag dat ik zo "over tijd was", dus we zijn blij dat het toch nog werkt.. want om de een of andere rede of manier kan je daar toch aan twijfelen :')

* Dottey deelt een lekker bakje thee en een taartje uit aan alle lieverds hier :Y) c_/
_O- Ik moest hardop grijnzen :D

Kwakzor das ruk! en verdrietig zijn mag :*
pi_134112048
Kwak dat is balen -O-
Niks mis met een dag sippen en verdrietig zijn. Laat je lekker troosten door je vriend en aftellen naar je volgende vruchtbare periode :)

Dottey, gefeliciteerd met je ongesteldheid denk ik dan maar :+
(ik snap het wel hoor ;))
pi_134112234
Kwak :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134112398
Kwak, vervelend zeg. We hebben allemaal wel zo onze momenten gehad. Dan verheug je je toch op 2 streepjes en dan kan ongesteld worden ineens veel harder aankomen dan anders. Morgen voel je je vast weer een beetje beter. :*

Taart voor Dottey, zo kan het dus inderdaad ook een opluchting zijn om ongesteld te worden. Dat was het voor mij iig de eerste keer wel. Daarna was het wel stom steeds. :P

Maar dames, wel de laatste keer dit jaar. Volgend jaar zijn we allemaal zwanger :)
pi_134113180
Thanks ladies. Ik ga zo boodschappen doen en in de stad iets leuks voor mezelf kopen want heb nog negentig euro aan vvv bonnen *O*

we hebben j's broertje van 19 te logeren twee dagen, ivm vroege colleges en lange reistijd vanaf ouders. hij gaat straks naar huis. Hartstikke leuke nette jongen, en hijis echt meer dan welkom.... maar vandaag had Ik zo graag de bank en tv voor mezelf gewild om op mn vrije dag even lekker te cocoonen en me ongegeneerd kut te voelen :@ en nu ligt er een tiener op de bank zijn tentamen te leren... Dus ik vlucht naar de stad... En nu vind ik mezelf echt stom en onaardig
Kwak
pi_134114025
Balen, kwak. -O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_134120372
Ik had nog even een vraagje over ovulatietesten. Ik doe ze nu al een tijdje, maar ik vroeg me af of het zo werkt dat de streepjes elke dat een beetje donkerder worden of dat je ineens een test hebt die duidelijk positiever is dan de voorgaande testen?
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:57:05 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_134120721
Kwak :*

DAD, dat is niet te zeggen, echt per persoon verschillend. Maar als je piekt is ie meestal wel significant donkerder dan de andere tests. Meestal heb je wel een aanloopje, maar die is niet heel geleidelijk.
disclaimer
pi_134120841
Bedankt voor je antwoord, SQ! Ik rekende stiekem al een beetje op je kennis. ;). De test van vandaag is wel duidelijk donkerder dan die van gister en de dagen ervoor, maar nou ook weer nog niet zo donker als de controlestreep. Vanavond hoe dan ook ons best maar doen, en dan kijken of 'ie morgen nóg donkerder is of dat dit het was.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:05:55 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_134120979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor je antwoord, SQ! Ik rekende stiekem al een beetje op je kennis. ;). De test van vandaag is wel duidelijk donkerder dan die van gister en de dagen ervoor, maar nou ook weer nog niet zo donker als de controlestreep. Vanavond hoe dan ook ons best maar doen, en dan kijken of 'ie morgen nóg donkerder is of dat dit het was.
Bij mij werd ie nooit half zo donker als de controlestreep, maar ik ben wel twee keer zwanger geworden ondanks dat. Dus laat je niet te veel gek maken door de handleiding.
(of ik leg gewoon hele matige eieren en heb ik daardoor nog niet het beoogde resultaat behaald :'))
disclaimer
pi_134121607
bij mij is hij ook nog niet zo donker geweest als de controle streep, maar wel ineens "donkerder" dan die ik elke dag heb..
pi_134122668
Die van mij is dus al 2 dagen zo donker. Daar schiet je ook niks mee op hoor.
Maar ja, hij is wel lichter geweest. Het is gewoon bij iedereen anders, maar als het goed is moet het bij positief wel donkerder zijn dan bij negatief. Of dat nou net zo donker is als de controlestreep, of gewoon donkerder dan anders, maakt volgens mij niet uit. Een ei is een ei.
pi_134123393
De bedoeling was dat het duidelijker werd met ovulatietesten.... Is hier ook niet het geval. Vandaag lichter dan gisteren, maar ik denk dat mijn urine ook iets minder geconcentreerd was. Dus ik doe morgen nog 1x een test en als ie dan weer zo knal positief is als gisteren dan gooi ik er van het weekend een zwangerschapstest tegenaan. En als het morgen toch weer wat lichter is dan ga ik op mijn handen zitten tot en met 23 december.
SQ je legt geen matige eieren, drie keer is scheepsrecht! :*
pi_134124437
Jammer Kwak. Ik ben ook altijd super regelmatig maar daarom test ik net zoals Kyara vertelde 1 dag voor NOD. Als het dan negatief was had ik gelijk duidelijkheid. Ik haat dat afwachten.
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')