quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Cholula het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met pijnlijke borsten en ik wilde me graag aansluiten bij streepjes. Maar helaas wit, in de verste verte geen tweede streepje te bekennen. Ik zal vannacht wel verkeerd hebben gelegen ofzo. Terug in de wachtstand dus
quote:Op zondag 8 december 2013 09:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.HOERA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!
ik hoop voor je dat het een mooie plakker is.. op naar het besef dat er echt een in zit.. en de eerste echo enzulks..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
bijna 14 maandquote:Op zondag 8 december 2013 18:53 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend Skoap! Welkom. En liefde delen gaat helemaal vanzelf
, no worries. Hoe oud is je eerste nu?
quote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Skoap het volgende:
GM gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Mag mijn NOD op 2 januari
eeeeeeeeeeeeek
quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Tennisballetje het volgende:
gefeliciteerd aan alle zwangeren!
Mag ik helemaal uit de lijst?
Ja, niet om een hele blije reden, helaas. Ik kom me de eerstvolgende keer pas weer melden in OUD als ik de 12 weken zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Zonder kloon. Hopelijk vergaat het jullie allemaal met een stuk minder ellendequote:
echt? Dan heb ik dat helemaal gemist!quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet om een hele blije reden, helaas. Ik kom me de eerstvolgende keer pas weer melden in OUD als ik de 12 weken zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Zonder kloon. Hopelijk vergaat het jullie allemaal met een stuk minder ellende![]()
Geeft niet hoor, verhaal staat in dat andere topic waar niemand hoopt te posten, ik had deze kloon wat beter stil gehouden, maar ik gooi de handdoek in de ring wat dat betreft. Geen klonen meer voor SQ.quote:Op zondag 8 december 2013 21:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
echt? Dan heb ik dat helemaal gemist!![]()
klonen zijn ook zo verwarrendquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, verhaal staat in dat andere topic waar niemand hoopt te posten, ik had deze kloon wat beter stil gehouden, maar ik gooi de handdoek in de ring wat dat betreft. Geen klonen meer voor SQ.
och lieve Skjoe! Ik had je heul niet herkend deze keer (vorige keer ook maar half...).quote:Op zondag 8 december 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, niet om een hele blije reden, helaas. Ik kom me de eerstvolgende keer pas weer melden in OUD als ik de 12 weken zonder kleerscheuren ben doorgekomen. Zonder kloon. Hopelijk vergaat het jullie allemaal met een stuk minder ellende![]()
hoi! aangenaam kennis maken geloof ikquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Stormqueen, wat vervelend![]()
![]()
Ik heb hier echt al eeuwen niet gepost (al was ik nooit echt een actieve poster), omdat ik op een of andere manier sinds juli niet meer op fok kon (website leek wel geblokeerd ofzo, vaag verhaal..). Goed om te zien dat er al aardig wat mensen weg zijn uit dit topic! En hoi nieuwen! Hopelijk volgt de rest snel!
Anyway, intussen hebben we verder ons best gedaan, behalve in oktober. En verdomd, op mijn verjaardag half november pies ik 2 streepjes. Nu op de kop af 7 weken zwanger, en na een jaar proberen kan ik het nog niet echt geloven. Er groeit een levend wezen in mijn buik! Aaaah!
(Deze post is overigens niet bedoeld als een hoi - streepje - doei - post, maar ik vond het ook zo raar om na zo lang hier weggeweest te zijn, zomaar het z&g topic binnen te walsen)
ik weet het, maar ik ken te veel mensen op Fok, en als ik mijn hele strepen-avontuur onder mijn normale account deel, dan deel ik te veel, te vroeg, met te veel mensen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
klonen zijn ook zo verwarrend![]()
maar meisik ga eens kijken..
Die van mij mag op 29 december :-)quote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
SQ, sterkte met het verwerken
Skoap, wat leuk!
Ik heb wijzigingen in de lijst doorgevoerd. Als er nog meer gewijzigd moet worden, quote me dan even want ik lees niet alles meteen
+1, precies hetzelfde. Hmmmpf. Bloed, kom maar gauw!quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Cholula het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met pijnlijke borsten en ik wilde me graag aansluiten bij streepjes. Maar helaas wit, in de verste verte geen tweede streepje te bekennen. Ik zal vannacht wel verkeerd hebben gelegen ofzo. Terug in de wachtstand dus
En ook hier +1quote:Op zondag 8 december 2013 16:46 schreef Dottey het volgende:
vandaag alweer dag 5 na nod ofzo..
manlief had graag dat ik over een staafje plaste, van mij hoefde dat niet. Toch maar gedaan.. niet geheel zonder schok enkel streepje..
Laat de rode vloed zich uitstortenof iets dergelijks.. !! Sinds gisteren ook weer de pijnlijke borsten en al enige tijd veel pukkels! Jakkes.. Nu samen zielig op de bank, want we zijn beide niet zo lekker.. snuggled up
Je bent een lieffie! Ik hoop je snel te zien als SQ pingpongbal of wie dan ook! Hou je taaiquote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal best af en toe mee blijven posten als jullie dat gezellig vinden, maar niet meer over m'n eigen NOD's / strepen / hypochonderkwaaltjes en dergelijke
Sorry, vergeet ik helemaal Roomsnoes te feliciteren! Congratz!
tnx mop! En jij moet goed gaan broeden op dat ei van je!quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent een lieffie! Ik hoop je snel te zien als SQ pingpongbal of wie dan ook! Hou je taai
Ik ga mn beste broedtrucs uit de kast trekken!quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx mop! En jij moet goed gaan broeden op dat ei van je!
Mijn oudste was net een jaar toen ik zwanger raakte van de tweede. Ik vind een klein leeftijdsverschil goed te doen!quote:
Ik heb altijd gehoopt op een klein leeftijdsverschil. Eigenlijk hadden vriendje en ik altijd in ons hoofd om na 8 maanden weer er echt voor te gaan. Maar de gyn raadde 12 maanden aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Mijn oudste was net een jaar toen ik zwanger raakte van de tweede. Ik vind een klein leeftijdsverschil goed te doen!
MrsPeel dat is wel een erg variabele cycluslengte idd. Snap dat je het na wilt laten kijken. Hoop op de kortst mogelijke weg naar een baby! Ben wel nieuwsgierig naar hoe dat ging bij het zwanger worden van je zoontje? Duurde dat lang?
SQ, gezellig hoor als je af en toe mee komt posten!
En naar de gyn moet je luisterenquote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoopt op een klein leeftijdsverschil. Eigenlijk hadden vriendje en ik altijd in ons hoofd om na 8 maanden weer er echt voor te gaan. Maar de gyn raadde 12 maanden aan
Erg variabel Mrs. Peel idd, en verder vroeg ik me hetzelfde als fee-nix af
quote:
Daar hoop ik dus inderdaad op, dat dit gewoon de natuurlijke variatie is. En dat wij gewoon bij die stellen horen die niet binnen 1 jaar, maar binnen 2 jaren een kindje krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Noujaaaaa. Zo onvoorspelbaar he! Over m'n eerste 'deden we' 8 maanden. Tweede in 1 keer raak en nu 6 maanden bezig. Geen touw aan vast te knopen.
Dank jequote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Bloesem. het volgende:
GM gefeliciteeeerd
Ik heb even een ontpil-vraag: ik heb sinds een week last van mijn rug, mijn tepels, krampen en ik ben ongelofelijk moe, na een rondje stad wil ik gelijk een dutje doen. Iedereen om me heen grapt maar over zwanger zijn :e Hadden jullie dit ook na t stoppen met de pil?
Is er ergens een petitie die we moeten tekenen om je hier te houden? Want ik teken hoor!quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal best af en toe mee blijven posten als jullie dat gezellig vinden, maar niet meer over m'n eigen NOD's / strepen / hypochonderkwaaltjes en dergelijke
Das niet fijn nee! Sterkte vandaagquote:Op maandag 9 december 2013 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
In de bus vanochtend ineens een onbehaaglijk gevoel in mijn maag. Iets eten hielp wel dus ws. gewoon mijn bloedsuiker of de beweging van de bus / wagenziekte. Zit nu in de trein en het is nog niet echt over. Wilde lekker gaan breien op weg naar cursus maar dat doe ik toch maar niet nu. Mweh...
En had je al bloed? Klinkt namelijk zoals ik me zwanger voelde de eerste wekenquote:Op maandag 9 december 2013 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
In de bus vanochtend ineens een onbehaaglijk gevoel in mijn maag. Iets eten hielp wel dus ws. gewoon mijn bloedsuiker of de beweging van de bus / wagenziekte. Zit nu in de trein en het is nog niet echt over. Wilde lekker gaan breien op weg naar cursus maar dat doe ik toch maar niet nu. Mweh...
13-05-13 is mijn trouwdatumquote:Op maandag 9 december 2013 09:16 schreef Skoap het volgende:
@Kwak, dat is niet fijn
@GM: waar staat die 13-05-2013 voor je in je fok-handtekening? *nieuwsgierig is*
De reden dat ik dit vraag, is dat 13-05-2011 mijn trouwdatum isDus het viel me opeens op.
Wat is t?quote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben iets gekocht voor in de kinderkamer.
Je had al wel je droom kinderwagen toch al?quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Verder koop ik nog helemaal niks
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet meequote:Op maandag 9 december 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je had al wel je droom kinderwagen toch al?
of vergis ik mij nu
hahahah goed dat ik nu even weet hoe het werkt met al dat jinxen enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet mee
Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?quote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Een Lowlands 2013 rompertje, op lowlands. Daarom moet -ie ook weg eigenlijk, want als ik ooit nog een kindje krijg slaat dat ding natuurlijk nergens meer op. Maar da's toch lastiger dan ik dacht
En een fotolijstje kan nog wel mee doorZolang je geen echte baby-uitzet aan gaat schaffen voor je zwanger bent vind ik dat geen jinxen
Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ikHet ligt achterin de kast en gaat wellicht ooit in een memory-doos
De test en de echo-foto heb ik ook nog inderdaad. Misschien is zoiets wel een goed ideequote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |