En naar de gyn moet je luisterenquote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoopt op een klein leeftijdsverschil. Eigenlijk hadden vriendje en ik altijd in ons hoofd om na 8 maanden weer er echt voor te gaan. Maar de gyn raadde 12 maanden aan
Erg variabel Mrs. Peel idd, en verder vroeg ik me hetzelfde als fee-nix af
quote:
Daar hoop ik dus inderdaad op, dat dit gewoon de natuurlijke variatie is. En dat wij gewoon bij die stellen horen die niet binnen 1 jaar, maar binnen 2 jaren een kindje krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Noujaaaaa. Zo onvoorspelbaar he! Over m'n eerste 'deden we' 8 maanden. Tweede in 1 keer raak en nu 6 maanden bezig. Geen touw aan vast te knopen.
Dank jequote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Bloesem. het volgende:
GM gefeliciteeeerd
Ik heb even een ontpil-vraag: ik heb sinds een week last van mijn rug, mijn tepels, krampen en ik ben ongelofelijk moe, na een rondje stad wil ik gelijk een dutje doen. Iedereen om me heen grapt maar over zwanger zijn :e Hadden jullie dit ook na t stoppen met de pil?
Is er ergens een petitie die we moeten tekenen om je hier te houden? Want ik teken hoor!quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal best af en toe mee blijven posten als jullie dat gezellig vinden, maar niet meer over m'n eigen NOD's / strepen / hypochonderkwaaltjes en dergelijke
Das niet fijn nee! Sterkte vandaagquote:Op maandag 9 december 2013 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
In de bus vanochtend ineens een onbehaaglijk gevoel in mijn maag. Iets eten hielp wel dus ws. gewoon mijn bloedsuiker of de beweging van de bus / wagenziekte. Zit nu in de trein en het is nog niet echt over. Wilde lekker gaan breien op weg naar cursus maar dat doe ik toch maar niet nu. Mweh...
En had je al bloed? Klinkt namelijk zoals ik me zwanger voelde de eerste wekenquote:Op maandag 9 december 2013 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
In de bus vanochtend ineens een onbehaaglijk gevoel in mijn maag. Iets eten hielp wel dus ws. gewoon mijn bloedsuiker of de beweging van de bus / wagenziekte. Zit nu in de trein en het is nog niet echt over. Wilde lekker gaan breien op weg naar cursus maar dat doe ik toch maar niet nu. Mweh...
13-05-13 is mijn trouwdatumquote:Op maandag 9 december 2013 09:16 schreef Skoap het volgende:
@Kwak, dat is niet fijn
@GM: waar staat die 13-05-2013 voor je in je fok-handtekening? *nieuwsgierig is*
De reden dat ik dit vraag, is dat 13-05-2011 mijn trouwdatum isDus het viel me opeens op.
Wat is t?quote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben iets gekocht voor in de kinderkamer.
Je had al wel je droom kinderwagen toch al?quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Verder koop ik nog helemaal niks
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet meequote:Op maandag 9 december 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je had al wel je droom kinderwagen toch al?
of vergis ik mij nu
hahahah goed dat ik nu even weet hoe het werkt met al dat jinxen enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet mee
Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?quote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Een Lowlands 2013 rompertje, op lowlands. Daarom moet -ie ook weg eigenlijk, want als ik ooit nog een kindje krijg slaat dat ding natuurlijk nergens meer op. Maar da's toch lastiger dan ik dacht
En een fotolijstje kan nog wel mee doorZolang je geen echte baby-uitzet aan gaat schaffen voor je zwanger bent vind ik dat geen jinxen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |