Ik denk het wel. Afgelopen maand de griep gehad en nog wat stress, dus dat mijn cyclus daar misschien wat langer door zou worden was niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef marel88 het volgende:
Wauw, ongeduldig, wat fijn!
En NTS, jammer. Betekent dit wel dat je lijf nu zelf een cyclus "regelt"?
Oké, wel goed om een ruime tijd te nemen om het zelf te proberen! Hopelijk lukt het.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Afgelopen maand de griep gehad en nog wat stress, dus dat mijn cyclus daar misschien wat langer door zou worden was niet ondenkbaar.
Maar het kan ook nog zijn dat mijn lijf wel een mooie cyclus regelt, maar geen mooie eicellen maakt en ik alsnog aangewezen ben op Clomid. We proberen het voorlopig nog zelfstandig, word het niks voor mei 2014 dan gaan we weer de MM in en kan ik bij de gyn terecht voor een recept + bijbehorende echo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 8 december 2013 09:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.Goed dat je t zegt. Maakt die houdbaarheid iets uit? Want mijn twee negatieve testen waren op zich wel een half jaar over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet ook altijd gewoon houdbare spullen na de tht datum dus heb er helemaal niet bij stilgestaan...
EDIT het plaatjr deed niks eerst dus had het niet gezien! GEFELICITEERD!Kwak
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.Jaaaaaaa! !! Gefeliciteerd mijn lieve Secret Santa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Inderdaad!quote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Geweldig hoevaak na 1 zo'n test er dan toch nog 1 (of 2 of 3) tegenaan gegooid worden voor de zekerheid.
Heeeeeel herkenbaar
vanmorgen ging ik een CB digital doen want die had ik nog liggen en was alleen deze maand nog bruikbaar, dus weggooien moest ik m toch want zwanger ben ik deze maand zeker niet.Hoeraaaaaaaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
haha dat had ik bij het zien van de testuitslagquote:Op zondag 8 december 2013 12:22 schreef Chanty het volgende:
Jaaaa gm wat goedmijn mond viel gewoon open bij het lezen van je post
ongeduldig ook gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |