Oh wat fijn Ongeduldig! Gefeliciteerd!

Wat een fijn decembercadeautje zeg. Het zijn ook nog eens hele mooie duidelijke strepen!
@ Kwakz0r: Sterkte met wachten, moeilijk zeg. Laten we hopen dat je je noodspul niet hoeft te gebruiken!
@ NTS: Jammer meid, ik duim voor je dat de volgende ronde wel raak is.
Verder: dank jullie wel voor het medeleven meiden, het doet me goed want ik ben erg emo op het moment. Ik had medisch gezien groen licht van alle kanten gehad en mijn medicatie succesvol afgebouwd dus het voelt echt gewoon k*t. Dezelfde artsen die mijn zorgen maanden terug wegwuifden kijken me nu meewarig aan. Tijdens gesprekken met mijn huisarts zijn het mijn arts en vriend die overleggen, ik zit er maar een beetje bij omdat ik veel gewoon niet meer weet. Dat is logisch en ik begrijp het ook, maar ik voel me net een klein kind af en toe... Schoonmoeder heeft per ongeluk verklapt dat ze me rijlessen zouden gaan geven voor mijn verjaardag, iets wat ik erg graag wilde. Jammer dat dat ook niet meer doorgaat. Maar goed, er zijn ergere dingen, dit is niet het einde van de wereld en we gaan er gewoon uitkomen.

Ik moet een beetje opletten niet te gaan zitten zwelgen in zelfmedelijden merk ik. Ik ga dus maar wat aanrommelen met kerstspulletjes die ik kennelijk gekocht heb op een kerstmarkt die ik me niet meer kan herinneren. Das dan wel weer positief aan het geheugenverlies: het is alsof iemand allemaal cadeautjes voor me gekocht heeft die precies mijn smaak zijn.

Wat erg fijn is om te lezen is dat er veel van jullie zijn die moeders kennen met epilepsie. Ik ga actief op zoek naar lotgenoten, dat contact lijkt me erg fijn.
Nogmaals bedankt voor de digitale steun meiden! En sorry voor deze redelijk offtopic monsterpost.