abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2013 @ 11:36:29 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_134076113
Mja, ik heb toen ik nog bij baby-dump werkte zo vaak meegemaakt dat mensen met acht weken al de hele rambam bestelden, en het dan achteraf allemaal terug moesten komen brengen. Dat lijkt me dusdanig kut om dat ook nog eens te moeten doen bovenop het verdriet, dat ik 20 weken een prima grens vind :@
disclaimer
  maandag 9 december 2013 @ 11:37:14 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_134076140
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?
Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ik ;) Het ligt achterin de kast en gaat wellicht ooit in een memory-doos :)
disclaimer
pi_134076176
Bij babyboom was dat ook zo al 8 jaar de spullen in huis maar geen kindje en ook niet echt zicht op een kindje. Sneu vind ik dat.. Alleen als iets echt een hele lange levertijd heeft zou ik persoonlijk voor de 20 weken iets kopen.
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 11:39:31 #79
5428 crew  miss_sly
pi_134076205
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ik ;) Het ligt achterin de kast en gaat wellicht ooit in een memory-doos :)
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 9 december 2013 @ 11:39:52 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_134076221
Maar goed, volgens mij zijn er hier weinig die al complete uitzetten klaar hebben staan. De mensen die al moeder zijn daar gelaten :)

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
De test en de echo-foto heb ik ook nog inderdaad. Misschien is zoiets wel een goed idee :)
disclaimer
  maandag 9 december 2013 @ 11:55:17 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134076598
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zoiets heb ik inderdaad ook gedaan, in een wit, kartonnen koffertje.
Ik heb er ook alle folders, infoboekjes, polsbandje uit het zkh, etc. in gedaan, alles wat me aan die zwangerschap herinnerde.
KuikenGuppy
  maandag 9 december 2013 @ 12:05:15 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_134076831
oh nee, mijn "wat te doen bij een (dreigende) miskraam" ligt al enige tijd op de oudpapierberg :@ :')
Ik wil ook wel uitkijken dat ik de miskramen niet ga verpersonificeren.... (is dat een uitdrukking? :'))
disclaimer
pi_134076979
En SQ,Ik las net je verhaal, wat heftig zeg. Het gevoel vanaf het begin dat het niet goed zit en dat het dan misgaat, zo verdrietig. Sterkte
pi_134077300
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

13-05-13 is mijn trouwdatum :D

Bedankt voor alle felicitaties en jompels
Het blijft nog erg onwenning..
Zo ik ben misselijk.. Vleesafdeling c1000 was nogo
:D wat grappig!

En ja, geurtjes :r Gadver. Ik vond sommige dingen ook zo smerig ruiken toen ik zwanger was. *brrrr*
En daardoor lustte ik sommige dingen ook opeens niet meer :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134077364
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

hahahah goed dat ik nu even weet hoe het werkt met al dat jinxen enzo..
Ik heb daar nooit iets mee gehad. Maargoed ik ben ook zo dat ik een bedje pas met 34 weken bestel :')
Ja ik heb inderdaad ook echt heel lang gewacht. Maar iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten waar hij/zij zich prettig bij voelt. Kinderwagen heb ik op een gegeven moment wel aangeschaft, want die had 2 maand levertijd, maar het was maar goed dat iemand maar daarop wees, want anders was ik misschien wel te laat geweest met de aanschaf :D
pi_134077456
Ik heb ook heel lang gewacht met bestellen... Uiteindelijk stond alles een week voor de bevalling, dus ik was maar met op tijd ;)

Geurtjes!!!! Dat was t enige waar ik last van had tijdens m'n zwangerschap, bleh! :)

SQ gewoon ff :*
pi_134078575
Dames, ik heb even een paar meningen nodig.

Ik wilde zaterdag, dag 10, weer met de ovutestjes beginnen, maar dat was ik vergeten en gisteren verjaardag, dus ook lastig. Daarom vandaag getest, dag 12, keihard 2 streepjes. Heel vreemd, want vorige cyclus was eisprong op dag 15, ik heb toen ook getempt. Tempen doe ik nu ook, 36,1 dus hij is nog niet gesprongen. Maar dus die streepjes zijn dus even sterk. Vorige testjes bewaard, maar al ingedroogd en weet ik het allemaal, dus kan niet echt meer zeggen of die nou ook zo positief waren als deze. Bovendien ben ik toen pas op dag 13 begonnen.

Nou zou je zeggen, gewoon batsen, niks aan het handje. Maar dat hebben we gisteravond ook al gedaan, alleen had meneer zich gisterochtend al leeggegooid (in z'n eentje dus), zal ik maar zeggen, dus gisteravond was echt alleen voor de leuk, en de zaadkwaliteit zal dus niet optimaal geweest zijn. Naja anyway, 'moet' ik vanavond weer, ook al is meneer gister 2 keer geweest, of gewoon morgenavond doen. Om de dag enzo en hopen dat het beetje van gisteravond genoeg is, mocht ie toch springen vannacht.

Of ben ik gewoon weer zo'n vrouw die altijd keihard streepjes piest behalve op een zwangerschapstest. Beetje warrig verhaal. Ook denk ik links wat te voelen, maar ik ben er nu natuurlijk veel mee bezig, dus dat zal wel niks zijn.

2 maanden geleden sprong ie trouwens op dag 19 pas.. Dus echt logica zie ik niet.
Echt een keer eerder gaan testen, want ik word gek van de dubbele streepjes.
pi_134078821
Even een overzichtsfoto voor de duidelijkheid. Via ipad gedaan, geen idee hoe ik dat moet draaien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134079860
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet mee :P
Wij hebben al een autozitje voor 0-4 jaar.. Ik had hem voor een leuke prijs gevonden. Hij stond tot dit weekend op zolder in de verpakking. Maar mijn neefje van 3 heeft hem het eerste mogen uitproberen toen hij kwam logeren en wij boodschapjes gingen doen.
Hij beloofde zelfs zijn schoenen in de gaten te houden en niet zijn snotneus aan de stoel af te vegen O+ , want zei hij dromerig : "Het is voor als Tante Tal en Ome Giel een baby krijgen O+ en de baby moet dan wel schoon zitten!"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet jinxen hoor als je zo nu en dan eens wat koopt of bekijkt.. ook al is er nog niets.. maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Het is niet dat wij al een complete babykamer hebben staan hoor ^^, Het meeste wat wij voor kids in huis hebben is voor onze nichtjes en neefjes die geregeld blijven logeren O+

[ Bericht 18% gewijzigd door Dottey op 09-12-2013 14:21:35 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134080005
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef Risu het volgende:
Even een overzichtsfoto voor de duidelijkheid. Via ipad gedaan, geen idee hoe ik dat moet draaien.

SPOILER
volgens mij pies jij net als ik altijd twee streepjes op die tests.. De eerste keer vond ik super schrikken trouwens omdat die andere tests altijd zo omo wit bleven :P

Maar deze laatste is in mijn ogen wel heel duidelijk.. dat je tegen je ovulatie aanzit! Het is even duidelijk / sterk als het controle streepje.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134080167
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:22 schreef Risu het volgende:
Dames, ik heb even een paar meningen nodig.

Ik wilde zaterdag, dag 10, weer met de ovutestjes beginnen, maar dat was ik vergeten en gisteren verjaardag, dus ook lastig. Daarom vandaag getest, dag 12, keihard 2 streepjes. Heel vreemd, want vorige cyclus was eisprong op dag 15, ik heb toen ook getempt. Tempen doe ik nu ook, 36,1 dus hij is nog niet gesprongen. Maar dus die streepjes zijn dus even sterk. Vorige testjes bewaard, maar al ingedroogd en weet ik het allemaal, dus kan niet echt meer zeggen of die nou ook zo positief waren als deze. Bovendien ben ik toen pas op dag 13 begonnen.

Nou zou je zeggen, gewoon batsen, niks aan het handje. Maar dat hebben we gisteravond ook al gedaan, alleen had meneer zich gisterochtend al leeggegooid (in z'n eentje dus), zal ik maar zeggen, dus gisteravond was echt alleen voor de leuk, en de zaadkwaliteit zal dus niet optimaal geweest zijn. Naja anyway, 'moet' ik vanavond weer, ook al is meneer gister 2 keer geweest, of gewoon morgenavond doen. Om de dag enzo en hopen dat het beetje van gisteravond genoeg is, mocht ie toch springen vannacht.

Of ben ik gewoon weer zo'n vrouw die altijd keihard streepjes piest behalve op een zwangerschapstest. Beetje warrig verhaal. Ook denk ik links wat te voelen, maar ik ben er nu natuurlijk veel mee bezig, dus dat zal wel niks zijn.

2 maanden geleden sprong ie trouwens op dag 19 pas.. Dus echt logica zie ik niet.
Echt een keer eerder gaan testen, want ik word gek van de dubbele streepjes.
Het lijkt me lastig.. maar gevalletje van gewoon proberen denk ik.. er hoeft maar een fatsoenlijke zwemmer in te zitten.. En te lang wachten dan bereikt niets je prachtige ei natuurlijk ..

Volgende maand moet hij gewoon maar eens op je wachten ;)
pi_134080379
Naja, ik pies weer twee streepjes op mijn ovulatietest... Ik snap er niets meer van!
Dus ik ga vanavond een nachtje thuis 'slapen'. Gek lijf.

Wbt jouw verhaal Risu: ik zou het echt niet weten. Lekker doen waar je zin in hebt?
  maandag 9 december 2013 @ 14:33:07 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_134080473
Cholula, wanneer was je vorige positieve test?
Je LH-hormoon dipt namelijk zeer sterk na de eisprong, maar komt daarna weer terug. Dus kun je later in je cyclus weer lichte streepjes hebben.
Een andere optie is dat je meerdere eisprongen hebt - komt ook voor!
Derde optie is dat je zwanger bent :7

Risu, gewoon vanavond weer batsen als je daar beide zin in hebt :P
disclaimer
pi_134080667
Beter half benut, dan helemaal niet. En tijdens deze dagen heb ik sowieso veel meer zin.
Vandaag trouwens een jaar geleden dat ik mijn laatste pil slikte. Misschien maar even 'vieren' dan, dat jubileum. :')
pi_134081176
Risu, je hebt maar 1 goed zaadje nodig... Deze maand hebben wij elkaar door omstandigheden 1x getroffen in bed in de juiste periode, en naja de uitslag is duidelijk! :) alles kan!
S. 2014
J. 2016
pi_134081217
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Risu, je hebt maar 1 goed zaadje nodig... Deze maand hebben wij elkaar door omstandigheden 1x getroffen in bed in de juiste periode, en naja de uitslag is duidelijk! :) alles kan!
:Y

Want zo was ik ongepland zwanger van Luc :+ We hadden net besloten even te wachten, een korte pauze in te lassen, want ik had net een nieuwe baan... En daarvoor waren we ook al 4? maand aan het proberen...

ik wist wel dat we het 1x onveilig hadden gedaan, maar omdat die 4 maand ervoor het ook niet raak was, had echt zoiets dat het nu ook echt niet raak zou zijn..

[ Bericht 7% gewijzigd door Skoap op 09-12-2013 15:14:53 ]
pi_134084565
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 09:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

En had je al bloed? Klinkt namelijk zoals ik me zwanger voelde de eerste weken
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren :@

/indekt
Kwak
pi_134084716
Spannend kwakz0r..! Ik duim voor je!
pi_134085030
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren :@

/indekt
laat je vriend ze dan ff halen? :D
pi_134085318
Je hebt al getest met die andere twee, die vier maanden over datum waren? En die waren negatief?

Ik zou alleen gaan testen als jij je daar fijn bij voelt. Ik was vorige keer ook een paar dagen te laat, heb me een beetje gek laten maken en toch getest, maar toen dat negatief was had ik liever gewild dat ik gewoon nog even m'n menstruatie had afgewacht.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')