Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom niet bewaren? Het herinnert je nu wellicht aan een heel nare gebeurtenis, maar ook die herinnering mag er zijn, toch...?
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daarom zal mijn onderbewustzijn het ook nog niet weg willen gooien denk ikHet ligt achterin de kast en gaat wellicht ooit in een memory-doos
De test en de echo-foto heb ik ook nog inderdaad. Misschien is zoiets wel een goed ideequote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
Zoiets heb ik inderdaad ook gedaan, in een wit, kartonnen koffertje.quote:Op maandag 9 december 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een doosje gemaakt destijds met de test (ook al zie je er niets meer op), een echo-foto, een speentje en een slabbertje of zo. Ik weet niet eens meer precies wat er in zit, maar ik vond het gewoon fijn om het op die manier op te ruimen en te gedenken.
quote:Op maandag 9 december 2013 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
13-05-13 is mijn trouwdatum
Bedankt voor alle felicitaties en jompels
Het blijft nog erg onwenning..
Zo ik ben misselijk.. Vleesafdeling c1000 was nogo
Ja ik heb inderdaad ook echt heel lang gewacht. Maar iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten waar hij/zij zich prettig bij voelt. Kinderwagen heb ik op een gegeven moment wel aangeschaft, want die had 2 maand levertijd, maar het was maar goed dat iemand maar daarop wees, want anders was ik misschien wel te laat geweest met de aanschafquote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
hahahah goed dat ik nu even weet hoe het werkt met al dat jinxen enzo..
Ik heb daar nooit iets mee gehad. Maargoed ik ben ook zo dat ik een bedje pas met 34 weken bestel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben al een autozitje voor 0-4 jaar.. Ik had hem voor een leuke prijs gevonden. Hij stond tot dit weekend op zolder in de verpakking. Maar mijn neefje van 3 heeft hem het eerste mogen uitproberen toen hij kwam logeren en wij boodschapjes gingen doen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar die staat al een paar mnd in de kelder, dus dat jinxt nu niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet jinxen hoor als je zo nu en dan eens wat koopt of bekijkt.. ook al is er nog niets.. maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Het is niet dat wij al een complete babykamer hebben staan hoor ^^, Het meeste wat wij voor kids in huis hebben is voor onze nichtjes en neefjes die geregeld blijven logeren
[ Bericht 18% gewijzigd door Dottey op 09-12-2013 14:21:35 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef Risu het volgende:
Even een overzichtsfoto voor de duidelijkheid. Via ipad gedaan, geen idee hoe ik dat moet draaien.volgens mij pies jij net als ik altijd twee streepjes op die tests.. De eerste keer vond ik super schrikken trouwens omdat die andere tests altijd zo omo wit blevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar deze laatste is in mijn ogen wel heel duidelijk.. dat je tegen je ovulatie aanzit! Het is even duidelijk / sterk als het controle streepje.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Het lijkt me lastig.. maar gevalletje van gewoon proberen denk ik.. er hoeft maar een fatsoenlijke zwemmer in te zitten.. En te lang wachten dan bereikt niets je prachtige ei natuurlijk ..quote:Op maandag 9 december 2013 13:22 schreef Risu het volgende:
Dames, ik heb even een paar meningen nodig.
Ik wilde zaterdag, dag 10, weer met de ovutestjes beginnen, maar dat was ik vergeten en gisteren verjaardag, dus ook lastig. Daarom vandaag getest, dag 12, keihard 2 streepjes. Heel vreemd, want vorige cyclus was eisprong op dag 15, ik heb toen ook getempt. Tempen doe ik nu ook, 36,1 dus hij is nog niet gesprongen. Maar dus die streepjes zijn dus even sterk. Vorige testjes bewaard, maar al ingedroogd en weet ik het allemaal, dus kan niet echt meer zeggen of die nou ook zo positief waren als deze. Bovendien ben ik toen pas op dag 13 begonnen.
Nou zou je zeggen, gewoon batsen, niks aan het handje. Maar dat hebben we gisteravond ook al gedaan, alleen had meneer zich gisterochtend al leeggegooid (in z'n eentje dus), zal ik maar zeggen, dus gisteravond was echt alleen voor de leuk, en de zaadkwaliteit zal dus niet optimaal geweest zijn. Naja anyway, 'moet' ik vanavond weer, ook al is meneer gister 2 keer geweest, of gewoon morgenavond doen. Om de dag enzo en hopen dat het beetje van gisteravond genoeg is, mocht ie toch springen vannacht.
Of ben ik gewoon weer zo'n vrouw die altijd keihard streepjes piest behalve op een zwangerschapstest. Beetje warrig verhaal. Ook denk ik links wat te voelen, maar ik ben er nu natuurlijk veel mee bezig, dus dat zal wel niks zijn.
2 maanden geleden sprong ie trouwens op dag 19 pas.. Dus echt logica zie ik niet.
Echt een keer eerder gaan testen, want ik word gek van de dubbele streepjes.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Risu, je hebt maar 1 goed zaadje nodig... Deze maand hebben wij elkaar door omstandigheden 1x getroffen in bed in de juiste periode, en naja de uitslag is duidelijk!alles kan!
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum warenquote:Op maandag 9 december 2013 09:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
En had je al bloed? Klinkt namelijk zoals ik me zwanger voelde de eerste weken
laat je vriend ze dan ff halen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren
/indekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |