Rustig ademhalen...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Weinig, tot nu toe. Helderrood ook, normaal is het eerst bruin. Maar ook krampen erbij. Dus ik zal morgen nog testen, maar ik geloof er voor deze maand niet meer in. Morgen eens bellen voor het vervolg.
ik denk ook niet dat ik 1-2-3 gelijk streep-hop-naar z&g zou maken.... Beetje kat uit de boom kijken, vastkleven aan waar je lang hebt gepostquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, zwanger is zwanger, met de test nog amper droog of met 6cm ontsluiting, het hoort allemaal net zo goed in Z&G.
Net ala Cholula nu, van harte meis! Ik vond je symptomen al zo veelbelovend klinken
.
Ik bedoel te zeggen dat het daar gewoon welkom is, dus niks tussen wal en schip, ookal voelt het engquote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik 1-2-3 gelijk streep-hop-naar z&g zou maken.... Beetje kat uit de boom kijken, vastkleven aan waar je lang hebt gepost
Zit nu al in de auto naar het werkquote:Op donderdag 12 december 2013 06:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Foto??
En Clear Blue digital
Werkse!quote:Op donderdag 12 december 2013 07:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zit nu al in de auto naar het werk
Ik heb 1 Clear Blue in huis. Ik ga het volhouden tot morgenvroeg.
Jij mag heul niet aan mijn doemdenkerij denken! Alleen maar aan alles wat mini en poezelig en schattig is. Want je krijgt een baby meid! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Cholula het volgende:
Dank jullie!
Ik geloof dat hij een streep net zo duidelijk als de controle streep verwachtte. Maar hij is om (als de test morgen ook positief is).
En streepjesregen? Ik moet meteen denk aan een opmerking van dagennachtdromer(dacht ik). Ik duim dat dat deze keer niet het geval is.
Tip van flip: als je twijfelt een foto maken en de kleuren negatief maken. De streep heeft een heel ander kleurpalet dan de rest, je ziet t dan echt heel goed of t iets is of niks.quote:Op donderdag 12 december 2013 06:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Net getest en of het is negatief, of ik zie een heeeeeeeel vaag streepje... Ik weet ook niet of het er is of dat ik het gewoon heel graag wil zien. Het bloeden heeft nog niet doorgezet in ieder geval. Eigenlijk mag ik zondag pas testen, dus het kan nog te vroeg zijn.
Vrouwlief zegt: "dan wachten we tot morgenvroeg". Ok
Goede tip! Menstruatie zet nu toch goed door. Helaas. Volgende ronde beter.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tip van flip: als je twijfelt een foto maken en de kleuren negatief maken. De streep heeft een heel ander kleurpalet dan de rest, je ziet t dan echt heel goed of t iets is of niks.
Ik duim voor jullie
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Goede tip! Menstruatie zet nu toch goed door. Helaas. Volgende ronde beter.
Ik weet hoe graag je wil maar het heeft echt, echt, echt geen nut om eerder te testen... Die 2 weken zijn echt het minimale wat je aan moet houdenquote:Op donderdag 12 december 2013 06:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Net getest en of het is negatief, of ik zie een heeeeeeeel vaag streepje... Ik weet ook niet of het er is of dat ik het gewoon heel graag wil zien. Het bloeden heeft nog niet doorgezet in ieder geval. Eigenlijk mag ik zondag pas testen, dus het kan nog te vroeg zijn.
Vrouwlief zegt: "dan wachten we tot morgenvroeg". Ok
Klopt. Ik had echter een blastocyst die terug geplaatst werd en daarbij kan je (volgens internet) al eerder testen. Mja.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:07 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik weet hoe graag je wil maar het heeft echt, echt, echt geen nut om eerder te testen... Die 2 weken zijn echt het minimale wat je aan moet houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |