Even showen hoor:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
En daar is een heel mooi minipeeltje uit gekomen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg.
Ik had het al gelezen in Z&G, via de telefoon toch?!? Vond je dat niet jammer?
[ Bericht 27% gewijzigd door Mrs.Peel op 11-12-2013 22:33:42 (Poppetje gezien, kastje weer dicht) ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Limone het volgende:
Oh Cholula! Gefeliciteerd! Wat had je vriend dan verwacht? Muziek, regenbogen en eenhoorns?
Ehmmm hallo, je bent enorm zwanger hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Cholula het volgende:
Zwangerschapstest, ik vind m positief. Lief is nog niet helemaal overtuigd
Ik doe t ervoor, wat een beauty!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even showen hoor:
Ik had het al gelezen in Z&G, via de telefoon toch?!? Vond je dat niet jammer?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Limone het volgende:
Oh Cholula! Gefeliciteerd! Wat had je vriend dan verwacht? Muziek, regenbogen en eenhoorns?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Cholula het volgende:
Ow en Peel je had gelijk. Deze week en ook bijna jaar geleden toen je zei dat uit onregelmatige cycli hele mooie kindjes kunnen komen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik doe t ervoor, wat een beauty!![]()
Leuk hoor, geniet er maar lekker van, als je dat al kunt?!?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik was zo flabbergasted, ik wilde mn ma gewoon spreken!! Morgen gaan we er eten,.dus dan doen we nog even een dansje met elkaar
Dank je! Maar jij hebt TWEE mooie jongetjesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
Mrs.Peelwat een droppie!
Verder ben ik zelf even wat stiller hier. Ik ben nogal aan t hypochonderen deze week namelijk en dat wil ik niet. Ergens dit weekend verwacht ik m'n eerste ongesteldheid na de vroege miskraam. En kon ik eerdere rondes nog wel relaxed blijven, nu vind ik het maar moeilijk... Ik voel van alles, maar dat kan ook inbeelding zijn, of bij m'n gewone cyclus horen, dus aaaarghhhh.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cholula, gefeliciteerd!
Ik ben net volgens mij ongesteld geworden.
gewoon hier lekker plakkenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wens een leegstroom hier in 2014!
Ik ben 26 manlief is 30.
Ik voel me een beetje verloren, hier hoor ik eigenlijk niet meer terwijl in Z&G nog best eng is... En het duurt nog zo lang tot 13 januari....
veel? Weinig?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cholula, gefeliciteerd!
Ik ben net volgens mij ongesteld geworden.
NOU DAT ZIET ER HEEL GOED UIT!!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Cholula het volgende:
Uhm nou. Er is nog wat twijfel hier in huize Cholula.
Eerste foto die ik hier neer probeer te zetten dus ik heb geen idee of het goed gaat.
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, zwanger is zwanger, met de test nog amper droog of met 6cm ontsluiting, het hoort allemaal net zo goed in Z&Gquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
gewoon hier lekker plakkentot je jezelf zeker genoeg voelt om te verhuizen
![]()
Eigenlijk zou er een topic van tussen de streepjes en de echo in..
je hangt een beetje overal tussen....
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Even showen hoor:verdorie! Te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg.
Ik had het al gelezen in Z&G, via de telefoon toch?!? Vond je dat niet jammer?![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Weinig, tot nu toe. Helderrood ook, normaal is het eerst bruin. Maar ook krampen erbij. Dus ik zal morgen nog testen, maar ik geloof er voor deze maand niet meer in. Morgen eens bellen voor het vervolg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
veel? Weinig?
kan namelijk ook nog innestelingsbloeding zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |