spannend hoor! klimkt veelbelovend!!!quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren
/indekt
Mja ik wil wel.... Met die andere twee was ik wel erg vroeg. En overal lees ik wel dat oude testen echt onbetrouwbaar zijn. Als ik een week overtijd ben test ik sowieso. Dat is vrijdag. Ik wil me inderdaad niet gek laten maken.quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt al getest met die andere twee, die vier maanden over datum waren? En die waren negatief?
Ik zou alleen gaan testen als jij je daar fijn bij voelt. Ik was vorige keer ook een paar dagen te laat, heb me een beetje gek laten maken en toch getest, maar toen dat negatief was had ik liever gewild dat ik gewoon nog even m'n menstruatie had afgewacht.
Ik herken het misselijke gevoel in je maag wel hoor, ik heb t af en aan de hele dag...quote:Op maandag 9 december 2013 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja ik wil wel.... Met die andere twee was ik wel erg vroeg. En overal lees ik wel dat oude testen echt onbetrouwbaar zijn. Als ik een week overtijd ben test ik sowieso. Dat is vrijdag. Ik wil me inderdaad niet gek laten maken.
Ik werd van de spanning ook wel eens niet ongesteld. Ik testte meestal 1 dag voor NOD, als dat negatief was (en dat was het dus ook heel vaakquote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Skoap het volgende:
Niet gek laten maken snap ik.
Maar je NOD was 6 december, je bent nog steeds niet ongesteld.
Ik zou dan gewoon duidelijkheid willen hebben. Maar ja dat ben ik
ik ook, en ik ben nu heeeel nieuwsgierig, want klinkt zo herkenbaar; ff een KV 2 voor 5 eurotestje?quote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Skoap het volgende:
Niet gek laten maken snap ik.
Maar je NOD was 6 december, je bent nog steeds niet ongesteld.
Ik zou dan gewoon duidelijkheid willen hebben. Maar ja dat ben ik
Jullie zitten me lekker op te jutten dames! Jullie kunnen me niet zwanger praten hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ook, en ik ben nu heeeel nieuwsgierig, want klinkt zo herkenbaar; ff een KV 2 voor 5 eurotestje?
ik moet er niet meer aan denkenquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
BJ, ik vind jou hier de laatste tijd opvallend veel aanwezig...
Vorige keer dat de ovulatietest positief leek te zijn, was twee weken terug. Deze streepjes waren echt gelijk. Twee eisprongen in een cyclus, kan dat? Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat mijn borsten een beetje pijnlijk waren(en nog steeds zijn en ze lijken iets groter) maar die test bleef, afgezien van het controlestreepje, maagdelijk wit. Dus misschien zijn mijn pijnlijke borsten gewoon een nieuw trucje van mijn lichaam om aan te geven dat ik :quote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Cholula, wanneer was je vorige positieve test?
Je LH-hormoon dipt namelijk zeer sterk na de eisprong, maar komt daarna weer terug. Dus kun je later in je cyclus weer lichte streepjes hebben.
Een andere optie is dat je meerdere eisprongen hebt - komt ook voor!
Derde optie is dat je zwanger bent
Risu, gewoon vanavond weer batsen als je daar beide zin in hebt
Jammer hoor, als dat toch eens konquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jullie zitten me lekker op te jutten dames! Jullie kunnen me niet zwanger praten hoor
Ja herkenbaar, ben bij de eerste ook snel op gewone foliumzuur overgegaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:12 schreef Skoap het volgende:
Ik had gisteren etos zwanger worden pillen gekocht, maar wat een ondingen. Voelde me helemaal raar na het innemen er van. Daarna op internet eens wat reviews opgezocht, maar je leest best veel slechte ervaringen (maar ook hele goede), maar ik ga toch maar gewoon foliumzuur slikken...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden.Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.
en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |