abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134085563
Spannend Kwak *O*
pi_134085998
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 16:53 schreef Skoap het volgende:

[..]

laat je vriend ze dan ff halen? :D
die werkt tot later dan ik :P
Kwak
  maandag 9 december 2013 @ 17:20:35 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_134086007
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nog steeds niet... Ben vandaag denk ik weer te laat thuis om een test te halen, en geloof ook niet zo in vals-negatief doordat de andere twee 4 maanden over de datum waren :@

/indekt
spannend hoor! klimkt veelbelovend!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_134086087
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt al getest met die andere twee, die vier maanden over datum waren? En die waren negatief?

Ik zou alleen gaan testen als jij je daar fijn bij voelt. Ik was vorige keer ook een paar dagen te laat, heb me een beetje gek laten maken en toch getest, maar toen dat negatief was had ik liever gewild dat ik gewoon nog even m'n menstruatie had afgewacht.
Mja ik wil wel.... Met die andere twee was ik wel erg vroeg. En overal lees ik wel dat oude testen echt onbetrouwbaar zijn. Als ik een week overtijd ben test ik sowieso. Dat is vrijdag. Ik wil me inderdaad niet gek laten maken.
Kwak
pi_134086308
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 17:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mja ik wil wel.... Met die andere twee was ik wel erg vroeg. En overal lees ik wel dat oude testen echt onbetrouwbaar zijn. Als ik een week overtijd ben test ik sowieso. Dat is vrijdag. Ik wil me inderdaad niet gek laten maken.
Ik herken het misselijke gevoel in je maag wel hoor, ik heb t af en aan de hele dag...
S. 2014
J. 2016
pi_134086322
Niet gek laten maken snap ik.
Maar je NOD was 6 december, je bent nog steeds niet ongesteld.
Ik zou dan gewoon duidelijkheid willen hebben. Maar ja dat ben ik :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134086742
Mijn NOD is 15 december. Het is nu een week na terugplaatsing. Ik heb vanmorgen getest :@ . Kon het niet meer uitstaan, het duurt me allemaal veel te lang! Uiteraard negatief, maar dat kan ook helemaal niet anders. Argh!
pi_134087042
Irritant he, dat wachten. Ik heb het zelf de laatste tijd wel goed uit kunnen houden, maar dat kwam ook omdat ik steeds van tevoren duidelijk menstruatiesignalen kreeg. Dus toen had het al geen nut meer.
Plus, mijn cyclus werd ineens weer korter. Maar deze keer moet ik denk ik wel op mijn handen zitten, NOD met kerst enzo.
pi_134087972
Spannend kwakz0r!

Zit ook een beetje in spanning; voelde me sinds vorige week maandag duizelig en snel buiten adem (nogal ongewoon aangezien ik veel sport), dat ging na twee dagen over, toen allerlei andere kleine lichamelijke dingen (goh zou ik er meer op letten :+ ) en mijn beha begon dit weekend strak te zitten. Zaterdag getest, pas na een hele tijd (na de tijd die in de bijsluiter staat...) een voorzichtig tweede streepje. Ik voelde me nogal bevestigd in mijn gevoel, maar niet overtuigd, dus vanochtend weer, toen niets te zien (meteen weggegooid). Hmpf. Het is ook allemaal vroeg (donderdag zou mijn NOD zijn geweest, maar is pas eerste cyclus na de pil), maar ik wil het of graag weten of gewoon nu snel ongesteld worden. Ongeduld :X
  maandag 9 december 2013 @ 19:24:44 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134090171
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Skoap het volgende:
Ik werd van de spanning ook wel eens niet ongesteld. Ik testte meestal 1 dag voor NOD, als dat negatief was (en dat was het dus ook heel vaak }:| ) dan werd ik keurig de dag erna ongesteld. Als ik niet testte en ging hypochonderen duurde het veel langer...
  maandag 9 december 2013 @ 19:26:27 #111
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_134090242
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Skoap het volgende:
ik ook, en ik ben nu heeeel nieuwsgierig, want klinkt zo herkenbaar; ff een KV 2 voor 5 eurotestje?
pi_134090582
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ook, en ik ben nu heeeel nieuwsgierig, want klinkt zo herkenbaar; ff een KV 2 voor 5 eurotestje?
Jullie zitten me lekker op te jutten dames! Jullie kunnen me niet zwanger praten hoor :P

Ik ga morgen boodschappen doen, dan haal ik wel een testje of een paar, maar ik word vast morgen ongesteld.
Kwak
pi_134090596
BJ, ik vind jou hier de laatste tijd opvallend veel aanwezig...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 9 december 2013 @ 19:51:10 #114
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_134091493
quote:
11s.gif Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
BJ, ik vind jou hier de laatste tijd opvallend veel aanwezig...
ik moet er niet meer aan denken ;) en ik denk flashbacks (ivm oudste die net 4 is geworden)
pi_134095148
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Cholula, wanneer was je vorige positieve test?
Je LH-hormoon dipt namelijk zeer sterk na de eisprong, maar komt daarna weer terug. Dus kun je later in je cyclus weer lichte streepjes hebben.
Een andere optie is dat je meerdere eisprongen hebt - komt ook voor!
Derde optie is dat je zwanger bent :7

Risu, gewoon vanavond weer batsen als je daar beide zin in hebt :P
Vorige keer dat de ovulatietest positief leek te zijn, was twee weken terug. Deze streepjes waren echt gelijk. Twee eisprongen in een cyclus, kan dat? Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat mijn borsten een beetje pijnlijk waren(en nog steeds zijn en ze lijken iets groter) maar die test bleef, afgezien van het controlestreepje, maagdelijk wit. Dus misschien zijn mijn pijnlijke borsten gewoon een nieuw trucje van mijn lichaam om aan te geven dat ik :
Optie 1 nu echt mijn eisprong heb
Optie 2 ongesteld ga worden
Of optie 3 niet zo moet zeuren en de hele dag met mijn sportbeha aan moet lopen (die vanochtend overigens ook een beetje strak zat) (kan gelukkig prima op mijn werk)
Hoe dan ook een extra nachtje thuis is ook de moeite waard en thuiskomen was het meer dan waard.
--
Niet jezelf gek laten maken, Kwak!
--
Je bent niet teleurgesteld toch mevrouwcactus? Het is bijna 15december, je punctie is langer geleden dan die zes dagen dat je nu moet wachten, toch?
--
Risu je temperatuur zakt na je eisprong toch? Ik hoop dat jullie je ei hebben benut!
--
Minarosa, stom hè dat je opeens allerlei signalen krijgt van je lichaam die je moeilijk kan plaatsen. Ik heb nog nooit een tweede streepje gezien bij een zwangerschapstest, maar ik kan me goed voorstellen dat het nu nog moeilijker is om rustig af te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 09-12-2013 21:24:06 ]
pi_134096685
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Jullie zitten me lekker op te jutten dames! Jullie kunnen me niet zwanger praten hoor :P
Jammer hoor, als dat toch eens kon O+

Spann0nd! :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134100570
Poeh, ik moet me ooit nog ff inlezen in die ovulatietesten hoor...
(Maar hoop ze niet te hoeven gebruiken)

En hier heb ik pijn in m'n buik, waarvan ik denk dat het m'n eisprong is... Dusse ik ben bezig ;)
pi_134103099
zo.. niet gek laten maken...

rustig adem halen..... adem in .. adem uit..... laat die schouders maar rustig zakken..

af en toe leest het een beetje als een "kippenhok" hihi
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134107503
Vanwege al die eieren? ;)
pi_134108319
Ik had gisteren etos zwanger worden pillen gekocht, maar wat een ondingen. Voelde me helemaal raar na het innemen er van. Daarna op internet eens wat reviews opgezocht, maar je leest best veel slechte ervaringen (maar ook hele goede), maar ik ga toch maar gewoon foliumzuur slikken...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134108888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:12 schreef Skoap het volgende:
Ik had gisteren etos zwanger worden pillen gekocht, maar wat een ondingen. Voelde me helemaal raar na het innemen er van. Daarna op internet eens wat reviews opgezocht, maar je leest best veel slechte ervaringen (maar ook hele goede), maar ik ga toch maar gewoon foliumzuur slikken...
Ja herkenbaar, ben bij de eerste ook snel op gewone foliumzuur overgegaan.

(En heel eerlijk, nu vergeet ik t regelmatig. Dat gebeurde me bij Ow nooit :@ )
pi_134108964
Vanmorgen nog steeds 36,0 dus nog niet gesprongen. Doe vanmiddag weer een testje.
Wel benut trouwens, want ik dacht beter teveel dan te weinig. Maar vanavond weer, vind ik een beetje vaak. Naja ik zie wel.

Ik vergeet het foliumzuur ook vaak trouwens. Heb ze nu maar op mijn bureau staan, want dan zie ik ze elke dag. Vergeet ik ze minder. Denk ook niet dat ik straks overstap op iets anders. Die pillen zijn allemaal zo groot. :{
pi_134109467
De zwangerschapsvitaminen van gravitamon zijn mooi klein!
pi_134109580
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden. -O- Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.

en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
Kwak
pi_134109737
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef kwakz0r het volgende:
Nou dames, kan jullie uit je lijden verlossen hoor. Ben zojuist knetter ongesteld geworden. -O- Vermoedde het gisteren al een beetje (vol/krampig gevoel en steken in mijn doos) en alle evt. zwangerschapssymptomen die ik had waren ook pms-symptomen. Nu ook flink kramp dus t is echt zo.

en ik heb me toch een beetje gek laten maken,(niet alleen door jullie, ik ben gewoon heel regelmatig doorgaans) en nu vind ik het heel stom en ben ik een beetje verdrietig. Meh.
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')