Zo zag die van mij er vorige week ook uit hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Cholula het volgende:
Zwangerschapstest, ik vind m positief. Lief is nog niet helemaal overtuigd
Zo voel ik me ook! Leef je eerst zo naar die streepjes toe omdat je denkt "dán ben ik zwanger", blijkt daarna dat je dat eigenlijk nog niet helemaal durft te geloven tot de eerste echo. Ik denk eigenlijk dat ik het pas kan geloven als die baby eruit isquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel me een beetje verloren, hier hoor ik eigenlijk niet meer terwijl in Z&G nog best eng is...
enquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Mrs.Peel het volgende:
Cholula, ik vind het veelbelovend klinken, spannend hoor!
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Cholula het volgende:
Uhm nou. Er is nog wat twijfel hier in huize Cholula.
Eerste foto die ik hier neer probeer te zetten dus ik heb geen idee of het goed gaat.
[ link | afbeelding ]
Duidelijker dan dit kan bijna niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Cholula het volgende:
Zwangerschapstest, ik vind m positief. Lief is nog niet helemaal overtuigd
Dat kan ik alleen maar bevestigen!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hebben alle mannen de eerste keer Cholula, dat is de schok
En daar is een heel mooi minipeeltje uit gekomen toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
GM, ik vind het zo grappig, wij gaan 3 jaar gescheiden van elkaar bijna gelijk op! Ik had op 5-12-2010 een positieve test, op 24-12-2013 intake bij vk en op 11-1-11 de eerste echo (met 9w4d). Ik vind het echt verbazingwekkend dat ik dit allemaal nog uit mijn hoofd weet! Ik weet niet zo goed wat mijn punt is om dit te zeggen, voor mij een beetje nostaligisch iig en ik kan me wel zo'n beetje voorstellen hoe je je voelt. Wij hebben het toen trouwens met kerst aan de familie verteld, was erg leuk.
======
En hier ook geen dertiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |