SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond een kwatsverhaal.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:
Er staat nog steeds bijna 10 miljoen in de wacht voor LTC ..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef µ het volgende:
Laatste uren zijn er echt zieke volumes verhandeld.
8.71 1266.6346 11032.387366quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Oeps, heb mijn eigen sell wall gecreëerd op NMC/USD
11kquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Scorpie het volgende:
hehe verdeel het in 2 stappen vuile whalequote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Sterf!!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik had het met LTC/BTCquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in nmc. Sell op 9,6.quote:
Ach trekt wel recht. Ergens aankomende week.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja er zat nog een veel grotere achter me dus wilde hem voor zijn
Zo wordt je niet rijk. Risico durven nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:14 schreef lf2 het volgende:
Zie geen opties om in te stappen, alles ziet er te gevaarlijk uit hehe
ik hou het effe voor gezien
We nemen elke dag risico gek... maar niet berekende risico is gwn dom... niks beweegt plus avond hier...ik denk rond 23.00 heeft t weer zin. LTC en BTC hebben mij het meest opgebracht de rest is gewoon letterlijk bagger.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo wordt je niet rijk. Risico durven nemen.
Mijn ogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo wordt je niet rijk. Risico durven nemen.
Eensch, heb al mijn winsten uit BTC / LTC-switches, op een rondje WDC-gok en NMC-pump na. Er zit daarnaast nog winst in weekend-dips en paniek-fluctuaties, maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
We nemen elke dag risico gek... maar niet berekende risico is gwn dom... niks beweegt plus avond hier...ik denk rond 23.00 heeft t weer zin. LTC en BTC hebben mij het meest opgebracht de rest is gewoon letterlijk bagger.
Inderdaad! Weet zelf ook niet waar ik in moet investeren, vind geen enkele koers laag genoeg staan.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef µ het volgende:
[..]
Prima. Het wordt altijd een tijdje stabiel voordat er een nieuwe piek komt.
Niemand heeft op dit moment een stabiele koers nodig, wij willen die stijgende lijn naar boven met af en toe een lekkere crashquote:Op donderdag 5 december 2013 20:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mooi, gaat het eindelijk stabiliseren, wat de waarde hopelijk ten goede komt!
Zag hem ook net, is volgens mij pas sinds vandaag of gisteren onlinequote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NextCoin, iemand ooit van gehoord? +356% en staat ineens op nummer 11.
1014BTC-e. Geeft-ie bij mij aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
Bitcoinwisdom geeft de prijs van btc aan als +1000, maar btc-e is ie niet meer dan 800.. Welke exchanger is wel actueelDacht altijd dat btc-e wel goed was
Oeps, is natuurlijk een USD EUR verschil.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
Bitcoinwisdom geeft de prijs van btc aan als +1000, maar btc-e is ie niet meer dan 800.. Welke exchanger is wel actueelDacht altijd dat btc-e wel goed was
Ze zijn door die wall van je gebroken, NMC to tha moon!quote:
Ik vind van wel ja, met 29 eu. Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef doo. het volgende:
[..]
Laag? Ik heb ze juist net verkocht voor 37.7 en een sell order gezet op 30.
Vanochtend ltc ingekocht op 30.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is ''laag'' dan, volgens jou?
30-32$quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is ''laag'' dan, volgens jou?
Welnee. Laag is rond de 30 deze week.quote:
Dat stelde ik ook voor, maar er is niet genoeg animo.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef wfoes1989 het volgende:
Het word tijd voor een eigen FOK-pump groep, elke week een altcoin naar de maan sturen..
.com.comquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan iemand checken of mine-litecoin.com.com online is?
Je had toch 350 btc? Ga je toch geen ltc meer minenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan iemand checken of mine-litecoin.com online is?
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollboxquote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat stelde ik ook voor, maar er is niet genoeg animo.
Tegen de 1100 geloof, staat nu ook erg tegenover BS en MtGoxquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef brombeer_ het volgende:
whoop whoop btc gaat lekker. Wat is eigenlijk de all time high op btc-e?
Die zweven in de middele of no wherequote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had toch 350 btc? Ga je toch geen ltc meer minen
Check commandant meldquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
We hebben een leider nodig, wie meld zich?
Waar heb je verkocht?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die zweven in de middele of no wherealles in meerdere batches verkocht en ze blijven maar op pending staan...
Gewoon via een Skype-groepschat of zo, of Tinychat.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
Ah vandaar die crash vannacht. Maar snap dat als je 350k uit wil cashen je even op je geld moet wachtenquote:
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verderquote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vandaar die crash vannacht. Maar snap dat als je 350k uit wil cashen je even op je geld moet wachten
Wie kan een skype groepschat aanmaken, heb wel skype maar weinig verstand vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon via een Skype-groepschat of zo, of Tinychat.
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel wasquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verder
Speculeren en rijk worden en dan fok kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag me oprecht af wat je met het geld gaat doen? Vind je het niet zonde om 350 BTC uit te cashen?
Ik zou weken in het hoekje van me kamer huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel was
Dat mag. Als ik die hdd weg had gegooid had ik het ook niet gehad en niet gewetenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel was
indd, als het nou veel geld was ofzo, maar 350k... nee, zou er ook niet wakker van liggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verder
Hoe veel zou je daarvoor nodig hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Inderdaad is het kut, maar momenteel moet ik maar gewoon wachtenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
indd, als het nou veel geld was ofzo, maar 350k... nee, zou er ook niet wakker van liggen
btc-e.com heeft trouwens moeite met uitbetalen plus ik snap niet waarom je niet voor bitstamp zou gaan; die hebben een betere reputatie en de prijs ligt (op dit moment) 2,5% hoger.
Vermogen bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe veel zou je daarvoor nodig hebben?
Dat zal je wel eerst moeten beginnen...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Vermogen bedoel je?
Niks.
Of nouja, je moet natuurlijk coins in kunnen slaan, anders heb je er niks aan.
Verder moet je vooral een reputatie als betrouwbare pumper krijgen; als jij roept dat je iets gaat pumpen dan moet de koers ook echt omhoog gaan. Je volgers doen dan de rest middels het bekende sneeuwbaleffect.
Vroeg ik me ook al af, heb nu op 3 exchanges bij veel coins wat afrondkruimels staan. Wat ik hier mee kan is mij een vraag.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef richolio het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik met die 0.0076 kan doen die ik op dit moment over heb?Kan ze niet verkopen, want moet minimaal 0.01 zijn en naar een andere exchange gooien kan ook niet, zelfde verhaal. Niet dat het veel is.. Maar alsnog..
Ik heb maar die overige bitcoins aangevuld tot het wel 0.01 is, nu kan ik ze wel gewoon verkopen. Ben ik daar ook weer van afquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef doo. het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, heb nu op 3 exchanges bij veel coins wat afrondkruimels staan. Wat ik hier mee kan is mij een vraag.
Ik heb ook een hele lage buy op ltc gegooidquote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Mooi, ben mijn LTC'tjes kwijt voor 37,9
Zet nog wel een extreem lage buy order op LTC en BTC en anders stap ik zondagavond wel weer in.
Dat is best wel irritant jaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef richolio het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik met die 0.0076 kan doen die ik op dit moment over heb?Kan ze niet verkopen, want moet minimaal 0.01 zijn en naar een andere exchange gooien kan ook niet, zelfde verhaal. Niet dat het veel is.. Maar alsnog..
rasoptimist.quote:
Zo rol ik.quote:
9?? Op nmc? Nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Anders spoel je even je goeie reeks door de plee door een buy op NMC @ 9.02$
Is dit een roddel of een echt persbericht?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Diggss @MDiggss 3u
@wdcfoundation are you able to buy WDC directly with USD or not available yet?
5 december 13 om 9:39 's ochtends · Details
worldcoinfoundation @wdcfoundation 3u
@MDiggss Not yet, but soon. The beta test of service will begin this month and final release is set February 2014. #Worldcoin #Scharmbeck
ergo: lift!
USD is alleen te verkrijgen op andere exchanges, oftewel BTC-equote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk zelf maar.
https://twitter.com/search?q=worldcoin&src=typd&f=realtime
twitter:wdcfoundation twitterde op donderdag 05-12-2013 om 19:09:19@MDiggss The release will change the #crypto game completely. #Worldcoin will have a HUGE advantage over other currencies as of February. reageer retweet
Das leuk, zet hem maar op btc-equote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:wdcfoundation twitterde op donderdag 05-12-2013 om 19:09:19@MDiggss The release will change the #crypto game completely. #Worldcoin will have a HUGE advantage over other currencies as of February. reageer retweet
Bizar als hij 350k zou verliezen door een nalatige exchange.. Btc-e zou toch niet zijn waar het nu is als het geld niet uitbetaald werd? Aardig populair is de site namelijkquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik had gewoon mijn btc van btc-e afgehaald en in termijnen uitbetaald door bitonic
Je hebt de tijd, en misschien had je zelfs met bitonic kunnen regelen dat je minder fee betaalde
En die gelatenheid eroverquote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Bizar als hij 350k zou verliezen door een nalatige exchange.. Btc-e zou toch niet zijn waar het nu is als geld niet uitbetaald werd? Aardig populair is de site namelijk
Lees die reddit thread eens door. Genoeg mensen die grote bedragen overgemaakt hebben en het wel gewoon krijgen. Er wordt ook uitgelegd waarom het soms lang/kort duurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Bizar als hij 350k zou verliezen door een nalatige exchange.. Btc-e zou toch niet zijn waar het nu is als geld niet uitbetaald werd? Aardig populair is de site namelijk
Tja.. Ik hoop het niet voor 'm..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees die reddit thread eens door. Genoeg mensen die grote bedragen overgemaakt hebben en het wel gewoon krijgen. Er wordt ook uitgelegd waarom het soms lang/kort duurt.
u jellyquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Waarom maken we ons hier druk om iemand anders z'n 350k?
Nou en?quote:
Nee, gewoon topic vervuiling.quote:
NU STORT DE KOERS IN !!!!!quote:
En er is een apart topic wat je zou doen met een groot aantal btc.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Dit is een SC. Just so you know.
En op Giro 555, voor het geval datquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef gelly het volgende:
[..]
NU STORT DE KOERS IN !!!!!
Maak 0,1 BTC over naar de wallet van het ANC om je steun te betuigen !!!
Oké baas.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En er is een apart topic wat je zou doen met een groot aantal btc.
Kan dat lekker daar blijven.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef gelly het volgende:
[..]
NU STORT DE KOERS IN !!!!!
Maak 0,1 BTC over naar de wallet van het ANC om je steun te betuigen !!!
Fijn dat dat duidelijk is wel.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Nelson Mandela zat in het vliegtuig onderweg naar een vredesconferentie maar zijn vliegtuig werd geraakt door LTC, die op weg is naar de maan!!!!
Hoe fout maar ik moest lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Nelson Mandela zat in het vliegtuig onderweg naar een vredesconferentie maar zijn vliegtuig werd geraakt door LTC, die op weg is naar de maan!!!!
BREAKING NEWS:
Die van die toto gast waren beter maarquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Godver gast!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Ja, dat verbaast mij nog het meest.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die gelatenheid eroveroh 350k, ik zie het wel
Nee hoor. Maar die man was 95. Ik zeg, mooie leeftijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Wow, je bent zeker ook fan van 1D?
Vrouw?quote:
Ben ik ook benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand bekend met https://www.crypto-trade.com/ ?
Of ik vrouw ben?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouw?
Mobiel.. Dat zie ik niet he.
BREAKING NEWS:
Wa?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Die van die toto gast waren beter maar
Hoe moeilijk zou zo'n site als bitonic te maken zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef gelly het volgende:
Je zou bijna zelf een exchange beginnen maar ik gok dat je dan een vergunning van de AFM moet hebben.
Niet. Paar dagen werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou zo'n site als bitonic te maken zijn?
Niet moeilijk, maar de inkoop van BTC is een ander puntquote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou zo'n site als bitonic te maken zijn?
Oh ;Pquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jou slechte grappen als, ... is door ltc geraakt die net naar de maan was
Dat doet BTC-E ook niet waarschijnlijk, die handelen met de BTC van anderen. Het is allemaal virtueel wat ze verhandelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de inkoop van BTC is een ander punt
die had ik nog niet gelezen, was sporten dus heb 3 topic delen gemist gok ik ?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jou slechte grappen als, ... is door ltc geraakt die net naar de maan was
Het ging om bittonic, de site om bitcoins in te kopen die je daarna op btc-e verhandeltquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat doet BTC-E ook niet waarschijnlijk, die handelen met de BTC van anderen. Het is allemaal virtueel wat ze verhandelen.
Sellwall van 3 miljoen...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
LTC is wel stevig naar beneden aan het gaan he
Bitonic is niet echt een exchange natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het ging om bittonic, de site om bitcoins in te kopen die je daarna op btc-e verhandelt
Die ene acteur toch? Speelde in Shawshank Redemption enzoquote:
quote:
Och, ik vond het al ridicuul toen de LTC rond $2,40 schommelde. Het is slechts een enorme speculatiecoin, waarvan iedereen hoopt dat ze BTC komen innemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
LTC is wel stevig naar beneden aan het gaan he
Maar waar jij op reageerde ging over de vraag of een site als bittonic moeilijk is om op te zetten, waar iemand anders op zei dat het mee valt maar de inkoop van bitcoins ( om die te kunnen verkopen) een ander verhaal is.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Bitonic is niet echt een exchange natuurlijk.
BREAKING NEWS:
Oh, ik las btc-e denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar waar jij op reageerde ging over de vraag of een site als bittonic moeilijk is om op te zetten, waar iemand anders op zei dat het mee valt maar de inkoop van bitcoins ( om die te kunnen verkopen) een ander verhaal is.
quote:
ik doe mee met sell orderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef QuadrupleU het volgende:
Beneden de 35 gaat LTC hard, even voor hopen
Vannacht een sell order plaatsen en dan zou ik weer eens winst moeten maken
nmc heeft ook wel wat roering vandaag jaquote:
En wat zeggen ze hier?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef gelly het volgende:
http://www.nu.nl/tech/364(...)l-kunnen-worden.html
go go go !
Heb je het orderbook bekekenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crypto-Trade ziet er ook goed uit. PPC ligt daar ook op 6.2
https://www.crypto-trade.com/trade/ppc_usd
Misschien mijn PPC daar naar transferen?
kijk de buy orders LOLquote:
Moet toch wel zeggen dat nu.nl gigantisch veel Bitcoin-artikelen de lucht in slingertquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef gelly het volgende:
http://www.nu.nl/tech/364(...)l-kunnen-worden.html
go go go !
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
flinke sell wall op btc-eedit: alweer weg
Waar wil je instappen? Ik heb nu order voor BTC @ 960 staanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en nog lagerrr, nog ff en ik kan weer laag instappen![]()
LTC 29quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar wil je instappen? Ik heb nu order voor BTC @ 960 staan
35.2quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef doo. het volgende:
Hoeveel staat ltc? Kan ff niet bij mn pc.
$35.41 @ btc-equote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef doo. het volgende:
Hoeveel staat ltc? Kan ff niet bij mn pc.
Ik ga in NMC stappen, met beetje geluk is die morgen ergesn weer 9,5quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
LTC 29
BTC levert te weinig op voor mij, omdat ik met veel te weinig handel
Gaat toch om procentuele verandering?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
LTC 29
BTC levert te weinig op voor mij, omdat ik met veel te weinig handel
Niet als je maar een klein aandeel hebtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat toch om procentuele verandering?
Ik snap die gedachtengang ook niet echt...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat toch om procentuele verandering?
Koop gewoon 1000 mBTC dan, heb je er 1000 keer meer dan wanneer je 1 BTC zou kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Niet als je maar een klein aandeel hebt
In verhouding stijgt btc misschien 100 dollar maar als je daar maar 1 van kan kopen en van iets anders 150 die 1 dollar stijgen.
ltc schommelt meer heb ik t idee, 28 naar 38 .. dat zijn beste schommelingen, ik zie btc niet zo snel 33% schommelen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik snap die gedachtengang ook niet echt...
10% stijging van Bitcoin is exact evenveel als een 10% stijging van Litecoin als je bij beiden voor $100 er in zit.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Nelson had geïnvesteerd in Bitcoin maar zijn hart begaf het vast toen hij het dipje zag van zondag.
Als je op percentuele schommelingen doelt wel ja, ik dacht dat de poster bedoelde dat je met $100 maar een tiende van een BTC kan kopen, of 3 LTC. 3 is meer dan 0,1; dus kun je beter LTC kopen want dan heb je meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ltc schommelt meer heb ik t idee, 28 naar 38 .. dat zijn beste schommelingen, ik zie btc niet zo snel 33% schommelen?
denk dat ze op de grotere schommel factor van ltc doelde, zoals jij het zegt heb je gelijk in iddquote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je op percentuele schommelingen doelt wel ja, ik dacht dat de poster bedoelde dat je met $100 maar een tiende van een BTC kan kopen, of 3 LTC. 3 is meer dan 0,1; dus kun je beter LTC kopen want dan heb je meer.
Zoiets.
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je op percentuele schommelingen doelt wel ja, ik dacht dat de poster bedoelde dat je met $100 maar een tiende van een BTC kan kopen, of 3 LTC. 3 is meer dan 0,1; dus kun je beter LTC kopen want dan heb je meer.
Zoiets.
En die koop je waar?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Koop gewoon 1000 mBTC dan, heb je er 1000 keer meer dan wanneer je 1 BTC zou kopen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
En die koop je waar?
Lijkt een beetje te mooi om waar te zijn, de stabiliteit en stijging van BTC maar quantiteit van elke andere altcoin
Gewoon op dezelfde plekken als waar je normale BTC's kan kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
En die koop je waar?
Lijkt een beetje te mooi om waar te zijn, de stabiliteit en stijging van BTC maar quantiteit van elke andere altcoin
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde plekken als waar je normale BTC's kan kopen.
Je kan ook nog met mEuro betalen, maar dan betaal je 1000x zoveel dus dat zou ik niet doen.
Nooit vergeten, voor altijd in ons hart!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef ulq het volgende:
Zou het overlijden van Nelson de koers zo doen dalen?
Waarom steelt iedereen mijn grapquote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nooit vergeten, voor altijd in ons hart!
[ afbeelding ]
ik heb m niet gezienquote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom steelt iedereen mijn grap
Btc-e?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde plekken als waar je normale BTC's kan kopen.
Je kan ook nog met mEuro betalen, maar dan betaal je 1000x zoveel dus dat zou ik niet doen.
Hij lijkt ook wel gewoon aardig op Freeman.. Dat zal het ook wel zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb m niet gezien
tis een standaard grap die bij elk donker persoon op bb.com al jaren gebruikt wordt lol
ja ik zag m ergens anders ook met deze boventitel "R.I.P. Nelson Mandela. I loved you in Pulp Fiction! "quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel gewoon aardig op Freeman.. Dat zal het ook wel zijn![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nooit vergeten, voor altijd in ons hart!
[ afbeelding ]
Ja bro. Nooit meer, dat kan ik je wel zeggen. Ik moet hem op 8.4 verkopen.quote:
Wow. Je hebt hem echt hoog gekocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bro. Nooit meer, dat kan ik je wel zeggen. Ik moet hem op 8.4 verkopen.
Nee, op 0.0069 BTC. Maar op 8.4 moet wil ik hem verkopen wil ik geen verlies maken, en nog 30¤ winst pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow. Je hebt hem echt hoog gekocht.
8.4 lolwutquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bro. Nooit meer, dat kan ik je wel zeggen. Ik moet hem op 8.4 verkopen.
Oh.. ik dacht al. Dacht dat je quitte wilde spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, op 0.0069 BTC. Maar op 8.4 moet wil ik hem verkopen wil ik geen verlies maken, en nog 30¤ winst pakken.
Dit ja, mijn PPC hou ik het komende jaar wel. *quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht al. Dacht dat je quitte wilde spelen.
Ik heb ze op 0.0059 gekocht. We zien wel waar het schip strand. Het fundament van PPC vind ik beter dan BTC, dus het is sowieso mooi om te hebben. Stel dat BTC ooit groot wordt dan komen de gebreken aan het licht en ben je een early adopter van PPC.
Liever kwijt dan rijk eigenlijk, heb die mooie coin gekocht op 670quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht al. Dacht dat je quitte wilde spelen.
Ik heb ze op 0.0059 gekocht. We zien wel waar het schip strand. Het fundament van PPC vind ik beter dan BTC, dus het is sowieso mooi om te hebben. Stel dat BTC ooit groot wordt dan komen de gebreken aan het licht en ben je een early adopter van PPC.
Hetzelfde hier. Ik heb er ook maar iets van 0.03 BTC ingestoken dus het valt allemaal wel mee bij mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja, mijn PPC hou ik het komende jaar wel. *
* onder voorbehoud
die man is echt een godquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef QuadrupleU het volgende:
Al gepost, maar voor diegene die het gemist hebben
Vanaf 6 min, die man
In Nederland zou dit niet op economische tv komen, dit is echt geniaal
wtf die gastquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef QuadrupleU het volgende:
Al gepost, maar voor diegene die het gemist hebben
Vanaf 6 min, die man
In Nederland zou dit niet op economische tv komen, dit is echt geniaal
geeft niks , niemand is perfect in ieders ogen:)quote:
dit jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Chickenshits. Jaartje laten doorstijgen tot $8000.
Nu kopen (of liever: al gekocht hebben, maar zo niet, dan gewoon nu kopen). Niet meer naar omkijken. Over een jaar je helemaal rotlachen.
Daarin zul je nog lelijk vergissen. De technologie voor de API van Bitcoin moet nog eerst ontwikkeld worden, en gerijpt worden. Dat kan een proces van enige jaren zijn. Dan kunnen sommige mensen ongeduldig zijn en eruit willen cashen. De $2000 haalt-ie volgend jaar niet eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Chickenshits. Jaartje laten doorstijgen tot $8000.
Nu kopen (of liever: al gekocht hebben, maar zo niet, dan gewoon nu kopen). Niet meer naar omkijken. Over een jaar je helemaal rotlachen.
Wat bedoel je ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daarin zul je nog lelijk vergissen. De technologie voor de API van Bitcoin moet nog eerst ontwikkeld worden, en gerijpt worden.
De APIquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef Robuustheid het volgende:
Daarin zul je nog lelijk vergissen. De technologie voor de API van Bitcoin moet nog eerst ontwikkeld worden, en gerijpt worden. Dat kan een proces van enige jaren zijn.
Wedden om een bitcoin?quote:De $2000 haalt-ie volgend jaar niet eens.
haasonlinequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Iemand toevallig een beetje verstand van bots? Wil eigenlijk een beetje rondkijken wat je er zoal mee kunt en hoe het werkt, maar ik kan op google door de bomen het bos bijna niet zien.
Iemand een handige link naar zoiets of een naam van waar ik bet beste op kan zoeken?
Wel eens veel over gelezen, het is de meest gebruikte bot op btc-e.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:15 schreef roislecxe het volgende:
Dank Zal eens even kijken.
Ervaring mee ook?
Mja ik zie het, dat ga ik er dus niet voor betalenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:18 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Wel eens veel over gelezen, het is de meest gebruikte bot op btc-e.
Aanschaf prijs is 200 dollar. vraag me wel af binnen welke tijd je dit eruit hebt, heb je veel coins dan heb je dit er natuurlijk sneller uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |