Je had toch 350 btc? Ga je toch geen ltc meer minenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan iemand checken of mine-litecoin.com online is?
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollboxquote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat stelde ik ook voor, maar er is niet genoeg animo.
Tegen de 1100 geloof, staat nu ook erg tegenover BS en MtGoxquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef brombeer_ het volgende:
whoop whoop btc gaat lekker. Wat is eigenlijk de all time high op btc-e?
Die zweven in de middele of no wherequote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had toch 350 btc? Ga je toch geen ltc meer minen
Check commandant meldquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
We hebben een leider nodig, wie meld zich?
Waar heb je verkocht?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die zweven in de middele of no wherealles in meerdere batches verkocht en ze blijven maar op pending staan...
Gewoon via een Skype-groepschat of zo, of Tinychat.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
Ah vandaar die crash vannacht. Maar snap dat als je 350k uit wil cashen je even op je geld moet wachtenquote:
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verderquote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vandaar die crash vannacht. Maar snap dat als je 350k uit wil cashen je even op je geld moet wachten
Wie kan een skype groepschat aanmaken, heb wel skype maar weinig verstand vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon via een Skype-groepschat of zo, of Tinychat.
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel wasquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verder
Speculeren en rijk worden en dan fok kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag me oprecht af wat je met het geld gaat doen? Vind je het niet zonde om 350 BTC uit te cashen?
Ik zou weken in het hoekje van me kamer huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel was
Dat mag. Als ik die hdd weg had gegooid had ik het ook niet gehad en niet gewetenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel was
indd, als het nou veel geld was ofzo, maar 350k... nee, zou er ook niet wakker van liggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verder
Hoe veel zou je daarvoor nodig hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Inderdaad is het kut, maar momenteel moet ik maar gewoon wachtenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
indd, als het nou veel geld was ofzo, maar 350k... nee, zou er ook niet wakker van liggen
btc-e.com heeft trouwens moeite met uitbetalen plus ik snap niet waarom je niet voor bitstamp zou gaan; die hebben een betere reputatie en de prijs ligt (op dit moment) 2,5% hoger.
Vermogen bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe veel zou je daarvoor nodig hebben?
Dat zal je wel eerst moeten beginnen...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Vermogen bedoel je?
Niks.
Of nouja, je moet natuurlijk coins in kunnen slaan, anders heb je er niks aan.
Verder moet je vooral een reputatie als betrouwbare pumper krijgen; als jij roept dat je iets gaat pumpen dan moet de koers ook echt omhoog gaan. Je volgers doen dan de rest middels het bekende sneeuwbaleffect.
Vroeg ik me ook al af, heb nu op 3 exchanges bij veel coins wat afrondkruimels staan. Wat ik hier mee kan is mij een vraag.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef richolio het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik met die 0.0076 kan doen die ik op dit moment over heb?Kan ze niet verkopen, want moet minimaal 0.01 zijn en naar een andere exchange gooien kan ook niet, zelfde verhaal. Niet dat het veel is.. Maar alsnog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |