Dat sowieso maar ik vind het een beetje heel erg niet scam proofquote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Maxbet het volgende:
Het is in ieder geval een behoorlijk goed idee
Wow, is 18-10-1999 echt je geboortedatum? Dan ben je 6 dagen nadat ik me hier geregistreerd heb geboren.quote:
Klopt, dat is zijn echte geboortedatum.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, is 18-10-1999 echt je geboortedatum? Dan ben je 6 dagen nadat ik me hier geregistreerd heb geboren.
Welk probleem bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:22 schreef dimmak het volgende:
Ik zie liever dat ik ook met BTC in de C1000 kan betalen. Maar ik denk dat daar het hele probleem met de belastingdienst komt kijken.
Dat wil ik ook welquote:Op donderdag 5 december 2013 07:22 schreef dimmak het volgende:
Ik zie liever dat ik ook met BTC in de C1000 kan betalen. Maar ik denk dat daar het hele probleem met de belastingdienst komt kijken.
Over bitcoin betalen wij geen belasting. En dat vindt de belastingdienst niet leuk denk ik zo.quote:
Er zijn wel mensen die op hun Bitcoins belasting betalen hoor, en als je cash uit illegale praktijken krijgt betaal je er ook geen belasting over, kun je ook gewoon in de supermarkt uitgeven. maar ik zie niet zo wat dat te maken heeft met in de supermarkt betalen, bij Thuisbezorgd kan het toch ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Over bitcoin betalen wij geen belasting. En dat vindt de belastingdienst niet leuk denk ik zo.
Kijk koop jij bitcoins met je zuurverdiende centen is het een ander verhaal. Maar mine jij je coins of krijgt ze via illegale praktijken dan loopt de belastingdienst miljarden mis.
Dat is nog op kleine schaal. En de cash word ook steeds meer terug gedrongen dmv pin propaganda. Maar goed. Dit is hoe ik er over denk.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die op hun Bitcoins belasting betalen hoor, en als je cash uit illegale praktijken krijgt betaal je er ook geen belasting over, kun je ook gewoon in de supermarkt uitgeven. maar ik zie niet zo wat dat te maken heeft met in de supermarkt betalen, bij Thuisbezorgd kan het toch ook?
O, ik denk ook niet dat het morgen al kan hoor, en er zitten nog best wel wat obstakels op de weg voordat we zo ver zijn, maar ik denk niet dat die 1,2% vermogensbelasting een probleem is voor betalingen in de supermarkt.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is nog op kleine schaal. En de cash word ook steeds meer terug gedrongen dmv pin propaganda. Maar goed. Dit is hoe ik er over denk.
Ik hoop dat dit meevalt en dat ik er zonder al te veel problemen een tweedehands auto mee af tik bij de auto boer en daarna naar de AH rij voor wat boodschappen.
Wil net zeggen, maar het is wel gemakkelijk en snel. Misschien gaat die fee nog wel omlaag als het populairder wordt.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:06 schreef Jenaamissjaak het volgende:
2% Fee's das godnondeju bijna net zo veel als CC's paypal etc.
Dat zal wel nodig zijn voor een bredere acceptatie denk ik. Nu is het leuk 'omdat het kan', maar op termijn is het voordeel van bitcoin natuurlijk juist het ontbreken van dit soort fees...quote:Op donderdag 5 december 2013 07:41 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wil net zeggen, maar het is wel gemakkelijk en snel. Misschien gaat die fee nog wel omlaag als het populairder wordt.
Ben benieuwd of er mensen klikken. Zou goed zijn voor danny, en dus voor BITquote:Op donderdag 5 december 2013 10:08 schreef dimmak het volgende:
Gelijk een snapcard add van Google onder deze pagina.
My thoughts exactyquote:Op donderdag 5 december 2013 02:06 schreef Jenaamissjaak het volgende:
2% Fee's das godnondeju bijna net zo veel als CC's paypal etc.
Haha, het moment dat je jezelf oud voelt :pquote:Op donderdag 5 december 2013 01:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, is 18-10-1999 echt je geboortedatum? Dan ben je 6 dagen nadat ik me hier geregistreerd heb geboren.
Dat is 02:00 vannacht. We gaan de mail (met factuur) afwachtenquote:Due to growing demand we've reached our daily spend limit.
You may add new orders, but they will not be processed until 5 PM PST 12/5/2013. All paid invoices have already been processed and ordered.
We apologize for the inconvience but we're working hard to get this back up. Chat and support will still be available for you. Thank you.
Om je cold wallet in te bewaren?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:36 schreef µ het volgende:
Net een portemonnee ermee gekocht. Ben benieuwd.
Nee, daar heb ik net USB-sticks voor gekocht.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Om je cold wallet in te bewaren?
Awesome!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:03 schreef µ het volgende:
Kleine update: mijn order is (al een paar dagen) verwerkt. Kreeg de factuur de dag erop, toen met bitcoin betaald. Super eenvoudig.
Nu nog hopen dat de portemonnee wordt afgeleverd. Moet uit de UK komen, dus zal niet zo snel zijn.
1 2 3 4 5 6 | Total User Price : $65.32 Transaction Cost : $0.00 Postage cost : $48.99 Snapcard Fee : $2.29 All Total Price : $116.60 Total Charged BTC : $116.60 |
Mooi dat het zo goed werkt!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef µ het volgende:
Eerste bestelling ontvangen, tweede net gedaan.
Dat is errug netjesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef µ het volgende:
Een bestelling was niet goed (verkeerde kleur). Meteen gemaild met snapcard. Dat was geweldig.
Ik heb de bestelling teruggestuurd, zij sturen gratis een nieuwe op. Ik had kosten bij de TNT om naar de UK te versturen, krijg ik dat terug in BTC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |