Als je op percentuele schommelingen doelt wel ja, ik dacht dat de poster bedoelde dat je met $100 maar een tiende van een BTC kan kopen, of 3 LTC. 3 is meer dan 0,1; dus kun je beter LTC kopen want dan heb je meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ltc schommelt meer heb ik t idee, 28 naar 38 .. dat zijn beste schommelingen, ik zie btc niet zo snel 33% schommelen?

denk dat ze op de grotere schommel factor van ltc doelde, zoals jij het zegt heb je gelijk in iddquote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je op percentuele schommelingen doelt wel ja, ik dacht dat de poster bedoelde dat je met $100 maar een tiende van een BTC kan kopen, of 3 LTC. 3 is meer dan 0,1; dus kun je beter LTC kopen want dan heb je meer.
Zoiets.

Nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je op percentuele schommelingen doelt wel ja, ik dacht dat de poster bedoelde dat je met $100 maar een tiende van een BTC kan kopen, of 3 LTC. 3 is meer dan 0,1; dus kun je beter LTC kopen want dan heb je meer.
Zoiets.

En die koop je waar?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Koop gewoon 1000 mBTC dan, heb je er 1000 keer meer dan wanneer je 1 BTC zou kopen.

quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
En die koop je waar?
Lijkt een beetje te mooi om waar te zijn, de stabiliteit en stijging van BTC maar quantiteit van elke andere altcoin

Gewoon op dezelfde plekken als waar je normale BTC's kan kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
En die koop je waar?
Lijkt een beetje te mooi om waar te zijn, de stabiliteit en stijging van BTC maar quantiteit van elke andere altcoin

quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde plekken als waar je normale BTC's kan kopen.
Je kan ook nog met mEuro betalen, maar dan betaal je 1000x zoveel dus dat zou ik niet doen.

Nooit vergeten, voor altijd in ons hart!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef ulq het volgende:
Zou het overlijden van Nelson de koers zo doen dalen?

Waarom steelt iedereen mijn grapquote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nooit vergeten, voor altijd in ons hart!
[ afbeelding ]

ik heb m niet gezienquote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom steelt iedereen mijn grap

Btc-e?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde plekken als waar je normale BTC's kan kopen.
Je kan ook nog met mEuro betalen, maar dan betaal je 1000x zoveel dus dat zou ik niet doen.

Hij lijkt ook wel gewoon aardig op Freeman.. Dat zal het ook wel zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb m niet gezien
tis een standaard grap die bij elk donker persoon op bb.com al jaren gebruikt wordt lol

ja ik zag m ergens anders ook met deze boventitel "R.I.P. Nelson Mandela. I loved you in Pulp Fiction! "quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel gewoon aardig op Freeman.. Dat zal het ook wel zijn![]()

quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nooit vergeten, voor altijd in ons hart!
[ afbeelding ]

Ja bro. Nooit meer, dat kan ik je wel zeggen. Ik moet hem op 8.4 verkopen.quote:

Wow. Je hebt hem echt hoog gekocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bro. Nooit meer, dat kan ik je wel zeggen. Ik moet hem op 8.4 verkopen.

Nee, op 0.0069 BTC. Maar op 8.4 moet wil ik hem verkopen wil ik geen verlies maken, en nog 30¤ winst pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow. Je hebt hem echt hoog gekocht.

8.4 lolwutquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bro. Nooit meer, dat kan ik je wel zeggen. Ik moet hem op 8.4 verkopen.

Oh.. ik dacht al. Dacht dat je quitte wilde spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, op 0.0069 BTC. Maar op 8.4 moet wil ik hem verkopen wil ik geen verlies maken, en nog 30¤ winst pakken.

Dit ja, mijn PPC hou ik het komende jaar wel. *quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht al. Dacht dat je quitte wilde spelen.
Ik heb ze op 0.0059 gekocht. We zien wel waar het schip strand. Het fundament van PPC vind ik beter dan BTC, dus het is sowieso mooi om te hebben. Stel dat BTC ooit groot wordt dan komen de gebreken aan het licht en ben je een early adopter van PPC.

Liever kwijt dan rijk eigenlijk, heb die mooie coin gekocht op 670quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht al. Dacht dat je quitte wilde spelen.
Ik heb ze op 0.0059 gekocht. We zien wel waar het schip strand. Het fundament van PPC vind ik beter dan BTC, dus het is sowieso mooi om te hebben. Stel dat BTC ooit groot wordt dan komen de gebreken aan het licht en ben je een early adopter van PPC.

Hetzelfde hier. Ik heb er ook maar iets van 0.03 BTC ingestoken dus het valt allemaal wel mee bij mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja, mijn PPC hou ik het komende jaar wel. *
* onder voorbehoud

die man is echt een godquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef QuadrupleU het volgende:
Al gepost, maar voor diegene die het gemist hebben
Vanaf 6 min, die man
In Nederland zou dit niet op economische tv komen, dit is echt geniaal

wtf die gastquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef QuadrupleU het volgende:
Al gepost, maar voor diegene die het gemist hebben
Vanaf 6 min, die man
In Nederland zou dit niet op economische tv komen, dit is echt geniaal

geeft niks , niemand is perfect in ieders ogen:)quote:

dit jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Chickenshits. Jaartje laten doorstijgen tot $8000.
Nu kopen (of liever: al gekocht hebben, maar zo niet, dan gewoon nu kopen). Niet meer naar omkijken. Over een jaar je helemaal rotlachen.

Daarin zul je nog lelijk vergissen. De technologie voor de API van Bitcoin moet nog eerst ontwikkeld worden, en gerijpt worden. Dat kan een proces van enige jaren zijn. Dan kunnen sommige mensen ongeduldig zijn en eruit willen cashen. De $2000 haalt-ie volgend jaar niet eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Jace_TBL het volgende:
Chickenshits. Jaartje laten doorstijgen tot $8000.
Nu kopen (of liever: al gekocht hebben, maar zo niet, dan gewoon nu kopen). Niet meer naar omkijken. Over een jaar je helemaal rotlachen.

Wat bedoel je ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Daarin zul je nog lelijk vergissen. De technologie voor de API van Bitcoin moet nog eerst ontwikkeld worden, en gerijpt worden.

De APIquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef Robuustheid het volgende:
Daarin zul je nog lelijk vergissen. De technologie voor de API van Bitcoin moet nog eerst ontwikkeld worden, en gerijpt worden. Dat kan een proces van enige jaren zijn.
Wedden om een bitcoin?quote:De $2000 haalt-ie volgend jaar niet eens.

haasonlinequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Iemand toevallig een beetje verstand van bots? Wil eigenlijk een beetje rondkijken wat je er zoal mee kunt en hoe het werkt, maar ik kan op google door de bomen het bos bijna niet zien.
Iemand een handige link naar zoiets of een naam van waar ik bet beste op kan zoeken?

Wel eens veel over gelezen, het is de meest gebruikte bot op btc-e.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:15 schreef roislecxe het volgende:
Dank Zal eens even kijken.
Ervaring mee ook?

Mja ik zie het, dat ga ik er dus niet voor betalenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:18 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Wel eens veel over gelezen, het is de meest gebruikte bot op btc-e.
Aanschaf prijs is 200 dollar. vraag me wel af binnen welke tijd je dit eruit hebt, heb je veel coins dan heb je dit er natuurlijk sneller uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |