Gewoon via een Skype-groepschat of zo, of Tinychat.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
We hebben een leider nodig, wie meld zich?
Ah vandaar die crash vannacht. Maar snap dat als je 350k uit wil cashen je even op je geld moet wachtenquote:
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verderquote:Op donderdag 5 december 2013 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah vandaar die crash vannacht. Maar snap dat als je 350k uit wil cashen je even op je geld moet wachten
Wie kan een skype groepschat aanmaken, heb wel skype maar weinig verstand vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon via een Skype-groepschat of zo, of Tinychat.
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel wasquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verder
Speculeren en rijk worden en dan fok kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag me oprecht af wat je met het geld gaat doen? Vind je het niet zonde om 350 BTC uit te cashen?
Ik zou weken in het hoekje van me kamer huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel was
Dat mag. Als ik die hdd weg had gegooid had ik het ook niet gehad en niet gewetenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Nu denk ik dat het een verzinsel was
indd, als het nou veel geld was ofzo, maar 350k... nee, zou er ook niet wakker van liggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt. En anders pech gehad en lekker verder
Hoe veel zou je daarvoor nodig hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
We hebben een leider nodig, wie meld zich?
Inderdaad is het kut, maar momenteel moet ik maar gewoon wachtenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
indd, als het nou veel geld was ofzo, maar 350k... nee, zou er ook niet wakker van liggen
btc-e.com heeft trouwens moeite met uitbetalen plus ik snap niet waarom je niet voor bitstamp zou gaan; die hebben een betere reputatie en de prijs ligt (op dit moment) 2,5% hoger.
Vermogen bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe veel zou je daarvoor nodig hebben?
Dat zal je wel eerst moeten beginnen...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Vermogen bedoel je?
Niks.
Of nouja, je moet natuurlijk coins in kunnen slaan, anders heb je er niks aan.
Verder moet je vooral een reputatie als betrouwbare pumper krijgen; als jij roept dat je iets gaat pumpen dan moet de koers ook echt omhoog gaan. Je volgers doen dan de rest middels het bekende sneeuwbaleffect.
Vroeg ik me ook al af, heb nu op 3 exchanges bij veel coins wat afrondkruimels staan. Wat ik hier mee kan is mij een vraag.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef richolio het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik met die 0.0076 kan doen die ik op dit moment over heb?Kan ze niet verkopen, want moet minimaal 0.01 zijn en naar een andere exchange gooien kan ook niet, zelfde verhaal. Niet dat het veel is.. Maar alsnog..
Ik heb maar die overige bitcoins aangevuld tot het wel 0.01 is, nu kan ik ze wel gewoon verkopen. Ben ik daar ook weer van afquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef doo. het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, heb nu op 3 exchanges bij veel coins wat afrondkruimels staan. Wat ik hier mee kan is mij een vraag.
Ik heb ook een hele lage buy op ltc gegooidquote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Mooi, ben mijn LTC'tjes kwijt voor 37,9
Zet nog wel een extreem lage buy order op LTC en BTC en anders stap ik zondagavond wel weer in.
Dat is best wel irritant jaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef richolio het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik met die 0.0076 kan doen die ik op dit moment over heb?Kan ze niet verkopen, want moet minimaal 0.01 zijn en naar een andere exchange gooien kan ook niet, zelfde verhaal. Niet dat het veel is.. Maar alsnog..
rasoptimist.quote:
Zo rol ik.quote:
9?? Op nmc? Nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Anders spoel je even je goeie reeks door de plee door een buy op NMC @ 9.02$
Is dit een roddel of een echt persbericht?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Diggss @MDiggss 3u
@wdcfoundation are you able to buy WDC directly with USD or not available yet?
5 december 13 om 9:39 's ochtends · Details
worldcoinfoundation @wdcfoundation 3u
@MDiggss Not yet, but soon. The beta test of service will begin this month and final release is set February 2014. #Worldcoin #Scharmbeck
ergo: lift!
USD is alleen te verkrijgen op andere exchanges, oftewel BTC-equote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Kijk zelf maar.
https://twitter.com/search?q=worldcoin&src=typd&f=realtime
twitter:wdcfoundation twitterde op donderdag 05-12-2013 om 19:09:19@MDiggss The release will change the #crypto game completely. #Worldcoin will have a HUGE advantage over other currencies as of February. reageer retweet
Das leuk, zet hem maar op btc-equote:Op donderdag 5 december 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:wdcfoundation twitterde op donderdag 05-12-2013 om 19:09:19@MDiggss The release will change the #crypto game completely. #Worldcoin will have a HUGE advantage over other currencies as of February. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |