Ik zit in nmc. Sell op 9,6.quote:
Ach trekt wel recht. Ergens aankomende week.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja er zat nog een veel grotere achter me dus wilde hem voor zijn
Zo wordt je niet rijk. Risico durven nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:14 schreef lf2 het volgende:
Zie geen opties om in te stappen, alles ziet er te gevaarlijk uit hehe
ik hou het effe voor gezien
We nemen elke dag risico gek... maar niet berekende risico is gwn dom... niks beweegt plus avond hier...ik denk rond 23.00 heeft t weer zin. LTC en BTC hebben mij het meest opgebracht de rest is gewoon letterlijk bagger.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo wordt je niet rijk. Risico durven nemen.
Mijn ogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo wordt je niet rijk. Risico durven nemen.
Eensch, heb al mijn winsten uit BTC / LTC-switches, op een rondje WDC-gok en NMC-pump na. Er zit daarnaast nog winst in weekend-dips en paniek-fluctuaties, maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
We nemen elke dag risico gek... maar niet berekende risico is gwn dom... niks beweegt plus avond hier...ik denk rond 23.00 heeft t weer zin. LTC en BTC hebben mij het meest opgebracht de rest is gewoon letterlijk bagger.
Inderdaad! Weet zelf ook niet waar ik in moet investeren, vind geen enkele koers laag genoeg staan.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef µ het volgende:
[..]
Prima. Het wordt altijd een tijdje stabiel voordat er een nieuwe piek komt.
Niemand heeft op dit moment een stabiele koers nodig, wij willen die stijgende lijn naar boven met af en toe een lekkere crashquote:Op donderdag 5 december 2013 20:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mooi, gaat het eindelijk stabiliseren, wat de waarde hopelijk ten goede komt!
Zag hem ook net, is volgens mij pas sinds vandaag of gisteren onlinequote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NextCoin, iemand ooit van gehoord? +356% en staat ineens op nummer 11.
1014BTC-e. Geeft-ie bij mij aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
Bitcoinwisdom geeft de prijs van btc aan als +1000, maar btc-e is ie niet meer dan 800.. Welke exchanger is wel actueelDacht altijd dat btc-e wel goed was
Oeps, is natuurlijk een USD EUR verschil.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
Bitcoinwisdom geeft de prijs van btc aan als +1000, maar btc-e is ie niet meer dan 800.. Welke exchanger is wel actueelDacht altijd dat btc-e wel goed was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |