Zag hem ook net, is volgens mij pas sinds vandaag of gisteren onlinequote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NextCoin, iemand ooit van gehoord? +356% en staat ineens op nummer 11.
1014BTC-e. Geeft-ie bij mij aan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
Bitcoinwisdom geeft de prijs van btc aan als +1000, maar btc-e is ie niet meer dan 800.. Welke exchanger is wel actueelDacht altijd dat btc-e wel goed was
Oeps, is natuurlijk een USD EUR verschil.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
Bitcoinwisdom geeft de prijs van btc aan als +1000, maar btc-e is ie niet meer dan 800.. Welke exchanger is wel actueelDacht altijd dat btc-e wel goed was
Ze zijn door die wall van je gebroken, NMC to tha moon!quote:
Ik vind van wel ja, met 29 eu. Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef doo. het volgende:
[..]
Laag? Ik heb ze juist net verkocht voor 37.7 en een sell order gezet op 30.
Vanochtend ltc ingekocht op 30.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is ''laag'' dan, volgens jou?
30-32$quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is ''laag'' dan, volgens jou?
Welnee. Laag is rond de 30 deze week.quote:
Dat stelde ik ook voor, maar er is niet genoeg animo.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef wfoes1989 het volgende:
Het word tijd voor een eigen FOK-pump groep, elke week een altcoin naar de maan sturen..
.com.comquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan iemand checken of mine-litecoin.com.com online is?
Je had toch 350 btc? Ga je toch geen ltc meer minenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan iemand checken of mine-litecoin.com online is?
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollboxquote:Op donderdag 5 december 2013 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat stelde ik ook voor, maar er is niet genoeg animo.
Tegen de 1100 geloof, staat nu ook erg tegenover BS en MtGoxquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef brombeer_ het volgende:
whoop whoop btc gaat lekker. Wat is eigenlijk de all time high op btc-e?
Die zweven in de middele of no wherequote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had toch 350 btc? Ga je toch geen ltc meer minen
Check commandant meldquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens een chat starten voor fok-leden, een twitter acount maken waarop we de pumps aankondigen, wij weten natuurlijk wanneer we welke coin moeten inslaan... en daarna lekker fokken in de trollbox![]()
We hebben een leider nodig, wie meld zich?
Waar heb je verkocht?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die zweven in de middele of no wherealles in meerdere batches verkocht en ze blijven maar op pending staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |