die had ik nog niet gelezen, was sporten dus heb 3 topic delen gemist gok ik ?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jou slechte grappen als, ... is door ltc geraakt die net naar de maan was
Het ging om bittonic, de site om bitcoins in te kopen die je daarna op btc-e verhandeltquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat doet BTC-E ook niet waarschijnlijk, die handelen met de BTC van anderen. Het is allemaal virtueel wat ze verhandelen.
Sellwall van 3 miljoen...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
LTC is wel stevig naar beneden aan het gaan he
Bitonic is niet echt een exchange natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het ging om bittonic, de site om bitcoins in te kopen die je daarna op btc-e verhandelt
Die ene acteur toch? Speelde in Shawshank Redemption enzoquote:
quote:
Och, ik vond het al ridicuul toen de LTC rond $2,40 schommelde. Het is slechts een enorme speculatiecoin, waarvan iedereen hoopt dat ze BTC komen innemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
LTC is wel stevig naar beneden aan het gaan he
Maar waar jij op reageerde ging over de vraag of een site als bittonic moeilijk is om op te zetten, waar iemand anders op zei dat het mee valt maar de inkoop van bitcoins ( om die te kunnen verkopen) een ander verhaal is.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Bitonic is niet echt een exchange natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Nelson Mandela zat in het vliegtuig onderweg naar een vredesconferentie maar zijn vliegtuig werd geraakt door LTC, die op weg is naar de maan!!!!
Oh, ik las btc-e denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar waar jij op reageerde ging over de vraag of een site als bittonic moeilijk is om op te zetten, waar iemand anders op zei dat het mee valt maar de inkoop van bitcoins ( om die te kunnen verkopen) een ander verhaal is.
quote:
ik doe mee met sell orderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef QuadrupleU het volgende:
Beneden de 35 gaat LTC hard, even voor hopen
Vannacht een sell order plaatsen en dan zou ik weer eens winst moeten maken
nmc heeft ook wel wat roering vandaag jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |