die had ik nog niet gelezen, was sporten dus heb 3 topic delen gemist gok ik ?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jou slechte grappen als, ... is door ltc geraakt die net naar de maan was

Het ging om bittonic, de site om bitcoins in te kopen die je daarna op btc-e verhandeltquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat doet BTC-E ook niet waarschijnlijk, die handelen met de BTC van anderen. Het is allemaal virtueel wat ze verhandelen.

Sellwall van 3 miljoen...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
LTC is wel stevig naar beneden aan het gaan he

Bitonic is niet echt een exchange natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het ging om bittonic, de site om bitcoins in te kopen die je daarna op btc-e verhandelt

Die ene acteur toch? Speelde in Shawshank Redemption enzoquote:
quote:

Och, ik vond het al ridicuul toen de LTC rond $2,40 schommelde. Het is slechts een enorme speculatiecoin, waarvan iedereen hoopt dat ze BTC komen innemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef roislecxe het volgende:
LTC is wel stevig naar beneden aan het gaan he

Maar waar jij op reageerde ging over de vraag of een site als bittonic moeilijk is om op te zetten, waar iemand anders op zei dat het mee valt maar de inkoop van bitcoins ( om die te kunnen verkopen) een ander verhaal is.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Bitonic is niet echt een exchange natuurlijk.

quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Nelson Mandela zat in het vliegtuig onderweg naar een vredesconferentie maar zijn vliegtuig werd geraakt door LTC, die op weg is naar de maan!!!!

Oh, ik las btc-e denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar waar jij op reageerde ging over de vraag of een site als bittonic moeilijk is om op te zetten, waar iemand anders op zei dat het mee valt maar de inkoop van bitcoins ( om die te kunnen verkopen) een ander verhaal is.

quote:

ik doe mee met sell orderquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef QuadrupleU het volgende:
Beneden de 35 gaat LTC hard, even voor hopen
Vannacht een sell order plaatsen en dan zou ik weer eens winst moeten maken

nmc heeft ook wel wat roering vandaag jaquote:

En wat zeggen ze hier?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef gelly het volgende:
http://www.nu.nl/tech/364(...)l-kunnen-worden.html
go go go !

Heb je het orderbook bekekenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crypto-Trade ziet er ook goed uit. PPC ligt daar ook op 6.2
https://www.crypto-trade.com/trade/ppc_usd
Misschien mijn PPC daar naar transferen?

kijk de buy orders LOLquote:

Moet toch wel zeggen dat nu.nl gigantisch veel Bitcoin-artikelen de lucht in slingertquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef gelly het volgende:
http://www.nu.nl/tech/364(...)l-kunnen-worden.html
go go go !

quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
flinke sell wall op btc-eedit: alweer weg

Waar wil je instappen? Ik heb nu order voor BTC @ 960 staanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en nog lagerrr, nog ff en ik kan weer laag instappen![]()

LTC 29quote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar wil je instappen? Ik heb nu order voor BTC @ 960 staan

35.2quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef doo. het volgende:
Hoeveel staat ltc? Kan ff niet bij mn pc.

$35.41 @ btc-equote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef doo. het volgende:
Hoeveel staat ltc? Kan ff niet bij mn pc.

Ik ga in NMC stappen, met beetje geluk is die morgen ergesn weer 9,5quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
LTC 29
BTC levert te weinig op voor mij, omdat ik met veel te weinig handel

Gaat toch om procentuele verandering?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
LTC 29
BTC levert te weinig op voor mij, omdat ik met veel te weinig handel

Niet als je maar een klein aandeel hebtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat toch om procentuele verandering?

Ik snap die gedachtengang ook niet echt...quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat toch om procentuele verandering?

Koop gewoon 1000 mBTC dan, heb je er 1000 keer meer dan wanneer je 1 BTC zou kopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Niet als je maar een klein aandeel hebt
In verhouding stijgt btc misschien 100 dollar maar als je daar maar 1 van kan kopen en van iets anders 150 die 1 dollar stijgen.

ltc schommelt meer heb ik t idee, 28 naar 38 .. dat zijn beste schommelingen, ik zie btc niet zo snel 33% schommelen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik snap die gedachtengang ook niet echt...
10% stijging van Bitcoin is exact evenveel als een 10% stijging van Litecoin als je bij beiden voor $100 er in zit.

quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Nelson had geïnvesteerd in Bitcoin maar zijn hart begaf het vast toen hij het dipje zag van zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |