Hoe fout maar ik moest lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Nelson Mandela zat in het vliegtuig onderweg naar een vredesconferentie maar zijn vliegtuig werd geraakt door LTC, die op weg is naar de maan!!!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Nelson Mandela zat in het vliegtuig onderweg naar een vredesconferentie maar zijn vliegtuig werd geraakt door LTC, die op weg is naar de maan!!!!
Die van die toto gast waren beter maarquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Godver gast!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Ja, dat verbaast mij nog het meest.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die gelatenheid eroveroh 350k, ik zie het wel
Nee hoor. Maar die man was 95. Ik zeg, mooie leeftijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Wow, je bent zeker ook fan van 1D?
Vrouw?quote:
Ben ik ook benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand bekend met https://www.crypto-trade.com/ ?
Of ik vrouw ben?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouw?
Mobiel.. Dat zie ik niet he.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
BREAKING NEWS:
Wa?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Die van die toto gast waren beter maar
Hoe moeilijk zou zo'n site als bitonic te maken zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef gelly het volgende:
Je zou bijna zelf een exchange beginnen maar ik gok dat je dan een vergunning van de AFM moet hebben.
Niet. Paar dagen werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou zo'n site als bitonic te maken zijn?
Niet moeilijk, maar de inkoop van BTC is een ander puntquote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zou zo'n site als bitonic te maken zijn?
Oh ;Pquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jou slechte grappen als, ... is door ltc geraakt die net naar de maan was
Dat doet BTC-E ook niet waarschijnlijk, die handelen met de BTC van anderen. Het is allemaal virtueel wat ze verhandelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de inkoop van BTC is een ander punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |