hoe stel je je dat voor danquote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Elan het volgende:
De waterkeringen gaan dicht vanwege de storm, sluiten de niet automatisch dan?
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zeker nodig aangezien het een voorkeursstem betrof waar ik nog een motivatie voor moest schrijven ook... Toen bleek ik er ook nog 5 andere uit te moeten kiezen
Rechtermuisknop > Nieuwe opmerkingquote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand hoe je in word aantekeningen kunt maken aan de zijkant van een bestaand bestand?
quote:
Meen me iets te herinneren van een sluiting in 2007 of 2008 dat er sprake was van een volledig automatisch systeem dat een berekening maakte louter op basis van computerberekeningen om menselijk falen en het te zwaar laten wegen van economische belangen te voorkomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, die gaan willekeurig open en dicht.
Mijn motivatie was verder ook weinig sterk dus ik ben bang dat je je ICT kennis moet gaan inzetten om Heino wat bonus stemmen te geven.quote:
quote:Belachelijk dat ik dit nog moet onderbouwen maar het is zowaar nog belachelijker dat het van mijn vrije keuze afgaat. Heino de man welke de muziekwereld shockeerde met zijn verfrissende en diepgaande muziek.
Hij werd niet voor niks de engel van zijn tijd genoemd, en dit niet door zijn heilige daden, want Heino was en is een echte womanizer en Rock & roller maar door zijn goddelijke engelenstem en zijn schitterende witte verschijning.
Al met al neem ik geen genoegen met een plek lager dan de nummer één positie.
Zie ik nergens staan als ik dat doe?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > Nieuwe opmerking
Bovenin comments aanzettenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand hoe je in word aantekeningen kunt maken aan de zijkant van een bestaand bestand?
Ik volg 'm en heb er op de studievereniging mensen mee vermaaktquote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Adames het volgende:
saind, waarom heb ik opeens 3 volgers op mijn hollands afspeellijst? Voel me een beetje vereerd
quote:Een computersysteem, Beslis en Ondersteunend Systeem (BOS) genaamd, beslist automatisch of de kering bij dreigend hoogwater gesloten moet worden. Dit gebeurt als de waterstand in Rotterdam boven de 3 meter NAP of in Dordrecht 2.90 meter boven NAP dreigt te komen. Bijzonder is dat dit computersysteem de kering volledig zelfstandig sluit, ook wanneer er geen personeel aanwezig is. Naast de Maeslantkering bestuurt het BOS ook de Hartelkering. Omdat de keringen automatisch sluiten, zonder tussenkomst van mensen, worden hoge eisen aan het BOS gesteld.
Heb 'm gevonden.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bovenin comments aanzetten
[..]
Ik volg 'm en heb er op de studievereniging mensen mee vermaakt
topmuziek
ik welquote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie ik nergens staan als ik dat doe?
en stan ook nog. mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bovenin comments aanzetten
[..]
Ik volg 'm en heb er op de studievereniging mensen mee vermaakt
topmuziek
Gun hem even een momentje en reageer gewoon metquote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant mbt de Oosterscheldekering?
Daar heb ik vanmiddag midden op de Kruisstraat een fiets mee open staan slijpenquote:
Ik heb geen idee welke precies dichtgaan verder.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant mbt de Oosterscheldekering?
Fakkel in de asbak tochquote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Typisch het volgende:
Eigen Wereld maar weer eens door de speakers
Mis er eigenlijk wel een lekker biertje bij.
sleuteltje kwijt?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag midden op de Kruisstraat een fiets mee open staan slijpen
Verlengsnoertje uit z'n gang de straat op en met de slijptol aan de gang
We kregen gekke blikken.
Ik vond je leuker toen je nog met enige regelmaat tieten postte.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gun hem even een momentje en reageer gewoon met
Nee.quote:
Die bans worden steeds langer.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog met enige regelmaat tieten postte.
Doe alsnog maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik net word opgestart om een screenshot voor je te maken
fijn is dat
Slimme scam van die Polen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Saind het volgende:
"you stole or buy my stolen bike take off the lock or i call police" met een groot slot eromheen.
Politie gebeld, die zeiden: "Ja slijp hem er maar af".
haha top.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Fiets voor 50 euro gekocht van een Pool op de hoek van de Kruisstraat via een mailinglijst van buitenlandse studenten.
Zat er een week later een briefje opgeklapt "you stole or buy my stolen bike take off the lock or i call police" met een groot slot eromheen.
Dus dat u-slot van een rek af staan te slijpen vanmiddag
wat zei je trouwens tegen de politie? Fiets gekocht van een pool op straat .. ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Fiets voor 50 euro gekocht van een Pool op de hoek van de Kruisstraat via een mailinglijst van buitenlandse studenten.
Zat er een week later een briefje opgeklapt "you stole or buy my stolen bike take off the lock or i call police" met een groot slot eromheen.
Dus dat u-slot van een rek af staan te slijpen vanmiddag
Die van Tilburg vond ik een stuk echter. Daar voelde je gewoon de band met de stad sterker terugkomen in al zijn genialiteit.quote:
Graagquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
haha top.
heb je vaker fietsen nodig? Hier komt om de zo veel tijd een neger langs die steeds geld voor een treinkaartje naar schiphol nodig heeft. Voor een tientje nieuwe fiets met bezorgservice.
oh lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Graag
Krijg ze ook vaak goedkoop van m'n werk als de voorraad vernieuwd wordt, vorig jaar 20 fietsen geflipt met 20 euro winst 't stuk. Best prima
"Fiets gekocht via een mailinglijst voor buitenlandse studenten"quote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wat zei je trouwens tegen de politie? Fiets gekocht van een pool op straat .. ?
Laat hem wel zijn pinautomaat meenemen zodat je het weer half contant kan doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar stuur die neger maar naar de Bennekel ik koop ze wel
Er komt de komende dagen weer geld binnenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat hem wel zijn pinautomaat meenemen zodat je het weer half contant kan doen.
quote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
vrijdag wordt weer een hel met de treinquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier alleen geel
Ik hou van noodweer
Ik denk dat ik zaterdagochtend ga iddquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijdag wordt weer een hel met de trein
Er staan liveuitvoeringen van man of constant sorrow op youtube van de artiesten die die nummers ingespeeld hebben, machtig mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
Beste soundtrack ooit.
http://www.youtube.com/playlist?list=PL576299B32A5A7EE8
Good for himquote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
Happel heeft een wijf kan bijna niet anders. Zo mild heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Ik zoek er een van you are my sunshine, maar kan die niet vinden. Gezongen door een vrouw, maar alle versies die ik vind zijn niet degene die ik zoek.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staan liveuitvoeringen van man of constant sorrow op youtube van de artiesten die die nummers ingespeeld hebben, machtig mooi
Een Weeralarm kan op zijn vroegst vanaf 12 uur tevoren worden uitgegeven als het voor minstens 90 procent zeker is dat het extreme weer gaat optreden. Het Weeralarm wordt indien mogelijk vanaf 48 uur tevoren voorafgegaan door een waarschuwing voor gevaarlijk weer en vanaf 24 uur tevoren door een een waarschuwing voor extreem weer.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Rare legenda wel. Extreem weer klinkt toch wel dusdanig erg dat je een alarm zou verwachten.
#Kamervragen #Durftevragen
Moet ik daarom een wijf hebben? Die lopen altijd met een boog om me heen. Kijk te boos.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
Happel heeft een wijf kan bijna niet anders. Zo mild heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Code oranje is de voorloper van code rood dacht ik. Code rood kan pas 12 uur van te voren worden afgegeven en code oranje 24 uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Rare legenda wel. Extreem weer klinkt toch wel dusdanig erg dat je een alarm zou verwachten.
#Kamervragen #Durftevragen
even wassen met ongebluste kalkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Saind het volgende:
M'n handen meuren naar knoflook dus iedere keer dat ik een slok bier neem ruik ik onmeunig veel knoflook
Fijn is dat
Had je hier gekeken?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zoek er een van you are my sunshine, maar kan die niet vinden. Gezongen door een vrouw, maar alle versies die ik vind zijn niet degene die ik zoek.
bedankt wikipediaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Code oranje is de voorloper van code rood dacht ik. Code rood kan pas 12 uur van te voren worden afgegeven en code oranje 24 uur.
Ik had ook bijna seks vandaag. De vrouw in de Turkse zaak welke normaal achter de balie zit maakte vandaag mijn Turkse pizzaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik daarom een wijf hebben? Die lopen altijd met een boog om me heen. Kijk te boos.
ik moest lachen, maar snap nog niet helemaal waaromquote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ook bijna seks vandaag. De vrouw in de Turkse zaak welke normaal achter de balie zit maakte vandaag mijn Turkse pizza
Omdat jij weet hoe goddelijk knap ik eruit zie en het daarom een hele gekke situatie zou zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moest lachen, maar snap nog niet helemaal waarom
Iemand stelt me toch die vraag flkkertje wat doe je stoer ik ga Rens halen krijg je kamp achter je aan w8 maar.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik daarom een wijf hebben? Die lopen altijd met een boog om me heen. Kijk te boos.
november is voorbij, dus je wilde manen beginnen weer te groeienquote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij weet hoe goddelijk knap ik eruit zie en het daarom een hele gekke situatie zou zijn
Ah joh tegen mij zeiden ze ook altijd kijk niet zo sjaggerijnig.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn dit soort principekwestie niet heel treurig?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
november is voorbij, dus je wilde manen beginnen weer te groeien
Jij ben toch ook vrijgezel gebleven door de jaren heen? Weet nou niet of dit soort informatie Happel verder gaat helpen met zijn leven op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah joh tegen mij zeiden ze ook altijd kijk niet zo sjaggerijnig.
Ik sla diegene dan altijd op haar muil. Dat zal haar leren.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah joh tegen mij zeiden ze ook altijd kijk niet zo sjaggerijnig.
Kijk ik denk dat dat dan eerder de reden isquote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik sla diegene dan altijd op haar muil. Dat zal haar leren.
Ik ga naar een psychiater morgen. Bedankt, hè. Alcoholist.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ben toch ook vrijgezel gebleven door de jaren heen? Weet nou niet of dit soort informatie Happel verder gaat helpen met zijn leven op de rit te krijgen.
cachie?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat ik weer zonder stalker kan posten. LR ik hoop dat wij nu vrienden zijn.
Lekker man zuipen elke avond. Jammer dat het m'n nachtrust zo verneuktquote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga naar een psychiater morgen. Bedankt, hè. Alcoholist.
Ik weet niet welk dorp je woont anders zou dat zeker kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
elan kan jij mij wat bier brengen aub
Ik stelde een oprechte vraag eianquote:
wat heb je liggenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet niet welk dorp je woont anders zou dat zeker kunnen.
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Bart zeurt nu al dat ik je geblokt hebt via dm.
Ik heb een fles 42 Below Vodka Feijoa (geen idee wat het is, aanbieding) en een krat jonge graanjenever van Bols of als je bier wilt 6 Duvels en een kratje Amstel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heb je liggen
en hoeveel vraag je
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.
7,50 voor die duvelsquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een fles 42 Below Vodka Feijoa (geen idee wat het is, aanbieding) en een krat jonge graanjenever van Bols of als je bier wilt 6 Duvels en een kratje Amstel.
300 euro voor alles incl bezorgen![]()
Grapje hoor Karina. Elan is een schat.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.
Ik ben niet de beste vrienden met Bart merk ik nu al.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]Bart ligt er nog wakker van, zal maar niet zeggen hoe Bart Tjacka noemde
Ja is hij ook. Gewoon niet meer blokken, niet handigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grapje hoor Karina. Elan is een schat.
Marc Overmars award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
Ik ga Tjackie nomineren voor iets maar weet nog niet welke award.
Wat dacht je vanquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
Ik ga Tjackie nomineren voor iets maar weet nog niet welke award.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De FreeEIan award
Voor de user die het hardst voor zijn vrijheid heeft gestreden.
Dat is flauw.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga GGMM overal voor nomineren.
De Tijgernoot award, verder niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga GGMM overal voor nomineren.
Weet ik niet manquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus heeft Heerenveen gelijk gespeeld?
Ja, GGMM lijkt mij ook de terechte winnaar van de Tijgernoot award, maar laten we de stemrondes even afwachten.quote:
En voor de je bent zelf een award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel kanshebber voor de Lex Immers award denk ik
Meest fervente jodenhater? Wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel kanshebber voor de Lex Immers award denk ik
Daar twijfel ik niet eens aan. Ik doe het er tenslotte omquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor de je bent zelf een award.
??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
Rens gaat voor De Hugo Alves Velame-award
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hugo Alves Velame-award
Voor de meest die-hard supporter van FC Groningen
Die wilde ik alquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
Rens gaat voor De Hugo Alves Velame-award
Ah joh rot toch op man je kan niet je zelf awards toe eigenen die je zelf bedacht hebt. Dat is net zoiets als Messi die zichzelf besluit de Gouden Bal te geven.quote:
Nee. De eerstvolgende die daar nog over praat geven we een koek.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
Krijgen we nu wekenlang dat awardgedoe gejank?
Ben jij nieuw dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Elan het volgende:
Beste nieuwkomer lijkt me voor Dven, misschien bestaat er zoiets als slechtste nieuwkomer dan wil ik die wel
Mmm iets met een koekaward... maar wat.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. De eerstvolgende die daar nog over praat geven we een koek.
Ja, heel eventjes. Bij Sander Troost in de straat oud voetballer van SHO en Barendrecht.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
elan heb jij in oud-beijerland gewoond?
Ik sla geen vrouwen, maar toch krijg je nu een *koek*.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm iets met een koekaward... maar wat.
Ik ben geen mod hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
- Beste vrouwelijke modje op VBL Karina
- Beste modje algemeen Bart
- Beste nieuwe modje Tjacka.
Als het maar geen GGMM word.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste mod award gaat denk ik een felle strijd worden tussen DonRaja en Karina.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, heel eventjes. Bij Sander Troost in de straat oud voetballer van SHO en Barendrecht.
quote:
Morpheus doet ook nog mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste mod award gaat denk ik een felle strijd worden tussen DonRaja en Karina.
Geef maar een boterkoekquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, maar toch krijg je nu een *koek*.
Wat hadden we nou afgesproken?
Sander Troost is een goede vriend van mij en ik bleef regelmatig daar slapen omdat ik dan seks had met zijn zusjequote:
Hij bant mensen om Alba dus kan onmogelijk een goede mod zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Nee even serieus. GGMM is de beste mod van vbl maar wel mijn aartsvijand.
Als je als mod algemeen geliefd bent doe je juist iets fout. RonDanja heeft dan nog de mazzel dat ik een vete met hem heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Politiek is niet eerlijk, gewoon stemmen zodat je zo snel mogelijk FA wordt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Weer een leuke sneer naar mij toe bedankt LR.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je als mod algemeen geliefd bent doe je juist iets fout. RonDanja heeft dan nog de mazzel dat ik een vete met hem heb.
Drizztquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Tarado het volgende:
Is er wel een vbl mod geweest dit jaar die het zonder onderbreking is geweest?
Morpheus gaat voor de kankeraward.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Morpheus doet ook nog mee.
GGMM maakt sowieso geen kans het gaat tussen die 3.
Maar niet vanaf het begin van het jaar volgens mij.quote:
ow jammerquote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar niet vanaf het begin van het jaar volgens mij.
quote:Let op mijn woord,
we worden soms cyborgen voorgeprogammeerde robots op de automatische piloot.
Op sterk water en brood, of op sterven na dood,
of erger nog, Herman Brood's modellenbureau.
Alles wordt beïnvloedt, kunstmatig ondergespoten,
zaadjes van planten en bomen, kant en klaar om te klonen.
Kids krijgen een chip in de bips na de geboorte,
en Big Brother behoort tot een van de moderne goden.
We hebben geen sterren nodig om de verre te volgen,
daarvan te voorspellen nee man ik vertel het je zo wel.
Ga maar na waar je gaat, [...] of bejaard,
over camera's waar je staat, informatie wordt als data opgeslagen en bewaard.
Maar door wie... is het in goeie of slechte handen,
wie geeft ze zomaar het recht om te gaan zoeken in jullie bestanden.
Want anders kan je van alle toekomstplannen verwachten.
Je lacht, maar we doen er nu al met z'n allen aan mee,
je loopt ook te pronken met een webcam en telefoontje.
Nu is dat heel gewoon en kan men zelfs niet meer zonder,
een decennium terug was het nog nergens voor nodig toch,
een overbodige luxe toch.
Nu hoor je zoveel tonen en toetsen dat je er niet goed van wordt.
Op de roulette tafel leggen mensen hun verhaal in,
via-via straling met een elektrische lading,
het directe resultaat is waar de rest niet over nadenkt.
Een fout in de bedrading veroorzaakt hersenbeschadiging.
Totale chaos, synthetische aliens,
geven de meeste mensen een intense bevrediging
met materiele dingen, en zo spelen ze gemeen maar slim
je leven door naar de vereniging.
Met foto's van je hoofd in close-up, scanners op je ogen,
met een dna-test of door middel van een vingerafdruk dringen ze dóór naar binnen,
diep dóór je innelijk, en laten je dingen geloven en ook zo herinneren.
Verdoofd door middelen als tv's en radio's,
punt kom het net op, let op de de mening uitspoot,
veelvraat lach maar, vreet je buik vol met porties,
tot het zich uiteindelijk buiten proporties
uit tot de
Ah dat is lief van jequote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef Elan het volgende:
Karina vind ik wel een lief wijf.
De rest kan me gestolen worden. Alhoewel Don soms ook tof is. GGMM
Helaas zijn dit de VBL awards.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die awards nu al wat ongemakkelijk aanvoelen. Het is dat ik de afgelopen weken al flink heb genetwerkt op andere subfora.
Lijkt me meer een baantje voor jou.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Morpheus gaat voor de kankeraward.
Dat kan je niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op welke manier kan ik die awards eigenlijk omzetten in geld?
Status is het nieuwe geld. Ik heb geloof ik ook een award gewonnen maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben blij dat je daar als hulpmod aanwezig bent LR.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die awards nu al wat ongemakkelijk aanvoelen. Het is dat ik de afgelopen weken al flink heb genetwerkt op andere subfora.
Hier wordt alleen nog in bitcoins gedacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
Er worden per uur nog 10 awards bij bedacht, dat wordt een flinke klus. Ik stem gewoon maar in iedere categorie op tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |