en stan ook nog. mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bovenin comments aanzetten
[..]
Ik volg 'm en heb er op de studievereniging mensen mee vermaakt
topmuziek
Gun hem even een momentje en reageer gewoon metquote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant mbt de Oosterscheldekering?
Daar heb ik vanmiddag midden op de Kruisstraat een fiets mee open staan slijpenquote:
Ik heb geen idee welke precies dichtgaan verder.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant mbt de Oosterscheldekering?
Fakkel in de asbak tochquote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Typisch het volgende:
Eigen Wereld maar weer eens door de speakers
Mis er eigenlijk wel een lekker biertje bij.
sleuteltje kwijt?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag midden op de Kruisstraat een fiets mee open staan slijpen
Verlengsnoertje uit z'n gang de straat op en met de slijptol aan de gang
We kregen gekke blikken.
Ik vond je leuker toen je nog met enige regelmaat tieten postte.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gun hem even een momentje en reageer gewoon met
Nee.quote:
Die bans worden steeds langer.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog met enige regelmaat tieten postte.
Doe alsnog maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme heb ik net word opgestart om een screenshot voor je te maken
fijn is dat
Slimme scam van die Polen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Saind het volgende:
"you stole or buy my stolen bike take off the lock or i call police" met een groot slot eromheen.
Politie gebeld, die zeiden: "Ja slijp hem er maar af".
haha top.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Fiets voor 50 euro gekocht van een Pool op de hoek van de Kruisstraat via een mailinglijst van buitenlandse studenten.
Zat er een week later een briefje opgeklapt "you stole or buy my stolen bike take off the lock or i call police" met een groot slot eromheen.
Dus dat u-slot van een rek af staan te slijpen vanmiddag
wat zei je trouwens tegen de politie? Fiets gekocht van een pool op straat .. ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Fiets voor 50 euro gekocht van een Pool op de hoek van de Kruisstraat via een mailinglijst van buitenlandse studenten.
Zat er een week later een briefje opgeklapt "you stole or buy my stolen bike take off the lock or i call police" met een groot slot eromheen.
Dus dat u-slot van een rek af staan te slijpen vanmiddag
Die van Tilburg vond ik een stuk echter. Daar voelde je gewoon de band met de stad sterker terugkomen in al zijn genialiteit.quote:
Graagquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
haha top.
heb je vaker fietsen nodig? Hier komt om de zo veel tijd een neger langs die steeds geld voor een treinkaartje naar schiphol nodig heeft. Voor een tientje nieuwe fiets met bezorgservice.
oh lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Graag
Krijg ze ook vaak goedkoop van m'n werk als de voorraad vernieuwd wordt, vorig jaar 20 fietsen geflipt met 20 euro winst 't stuk. Best prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |