"Fiets gekocht via een mailinglijst voor buitenlandse studenten"quote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wat zei je trouwens tegen de politie? Fiets gekocht van een pool op straat .. ?
Laat hem wel zijn pinautomaat meenemen zodat je het weer half contant kan doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar stuur die neger maar naar de Bennekel ik koop ze wel
Er komt de komende dagen weer geld binnenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat hem wel zijn pinautomaat meenemen zodat je het weer half contant kan doen.
quote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
vrijdag wordt weer een hel met de treinquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier alleen geel
Ik hou van noodweer
Ik denk dat ik zaterdagochtend ga iddquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijdag wordt weer een hel met de trein
Er staan liveuitvoeringen van man of constant sorrow op youtube van de artiesten die die nummers ingespeeld hebben, machtig mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
Beste soundtrack ooit.
http://www.youtube.com/playlist?list=PL576299B32A5A7EE8
Good for himquote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
Happel heeft een wijf kan bijna niet anders. Zo mild heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Ik zoek er een van you are my sunshine, maar kan die niet vinden. Gezongen door een vrouw, maar alle versies die ik vind zijn niet degene die ik zoek.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Er staan liveuitvoeringen van man of constant sorrow op youtube van de artiesten die die nummers ingespeeld hebben, machtig mooi
Een Weeralarm kan op zijn vroegst vanaf 12 uur tevoren worden uitgegeven als het voor minstens 90 procent zeker is dat het extreme weer gaat optreden. Het Weeralarm wordt indien mogelijk vanaf 48 uur tevoren voorafgegaan door een waarschuwing voor gevaarlijk weer en vanaf 24 uur tevoren door een een waarschuwing voor extreem weer.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Rare legenda wel. Extreem weer klinkt toch wel dusdanig erg dat je een alarm zou verwachten.
#Kamervragen #Durftevragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |