Ben jij nieuw dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Elan het volgende:
Beste nieuwkomer lijkt me voor Dven, misschien bestaat er zoiets als slechtste nieuwkomer dan wil ik die wel
Mmm iets met een koekaward... maar wat.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. De eerstvolgende die daar nog over praat geven we een koek.
Ja, heel eventjes. Bij Sander Troost in de straat oud voetballer van SHO en Barendrecht.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
elan heb jij in oud-beijerland gewoond?
Ik sla geen vrouwen, maar toch krijg je nu een *koek*.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm iets met een koekaward... maar wat.
Ik ben geen mod hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Elan het volgende:
- Beste vrouwelijke modje op VBL Karina
- Beste modje algemeen Bart
- Beste nieuwe modje Tjacka.
Als het maar geen GGMM word.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste mod award gaat denk ik een felle strijd worden tussen DonRaja en Karina.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, heel eventjes. Bij Sander Troost in de straat oud voetballer van SHO en Barendrecht.
quote:
Morpheus doet ook nog mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste mod award gaat denk ik een felle strijd worden tussen DonRaja en Karina.
Geef maar een boterkoekquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, maar toch krijg je nu een *koek*.
Wat hadden we nou afgesproken?
Sander Troost is een goede vriend van mij en ik bleef regelmatig daar slapen omdat ik dan seks had met zijn zusjequote:
Hij bant mensen om Alba dus kan onmogelijk een goede mod zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Nee even serieus. GGMM is de beste mod van vbl maar wel mijn aartsvijand.
Als je als mod algemeen geliefd bent doe je juist iets fout. RonDanja heeft dan nog de mazzel dat ik een vete met hem heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
Politiek is niet eerlijk, gewoon stemmen zodat je zo snel mogelijk FA wordt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |