Moet ik daarom een wijf hebben? Die lopen altijd met een boog om me heen. Kijk te boos.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
Happel heeft een wijf kan bijna niet anders. Zo mild heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Code oranje is de voorloper van code rood dacht ik. Code rood kan pas 12 uur van te voren worden afgegeven en code oranje 24 uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Rare legenda wel. Extreem weer klinkt toch wel dusdanig erg dat je een alarm zou verwachten.
#Kamervragen #Durftevragen
even wassen met ongebluste kalkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Saind het volgende:
M'n handen meuren naar knoflook dus iedere keer dat ik een slok bier neem ruik ik onmeunig veel knoflook
Fijn is dat
Had je hier gekeken?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zoek er een van you are my sunshine, maar kan die niet vinden. Gezongen door een vrouw, maar alle versies die ik vind zijn niet degene die ik zoek.
bedankt wikipediaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Code oranje is de voorloper van code rood dacht ik. Code rood kan pas 12 uur van te voren worden afgegeven en code oranje 24 uur.
Ik had ook bijna seks vandaag. De vrouw in de Turkse zaak welke normaal achter de balie zit maakte vandaag mijn Turkse pizzaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Elan het volgende:
Happel heeft een wijf kan bijna niet anders. Zo mild heb ik hem nog nooit meegemaakt.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik daarom een wijf hebben? Die lopen altijd met een boog om me heen. Kijk te boos.
ik moest lachen, maar snap nog niet helemaal waaromquote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ook bijna seks vandaag. De vrouw in de Turkse zaak welke normaal achter de balie zit maakte vandaag mijn Turkse pizza
Omdat jij weet hoe goddelijk knap ik eruit zie en het daarom een hele gekke situatie zou zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moest lachen, maar snap nog niet helemaal waarom
Iemand stelt me toch die vraag flkkertje wat doe je stoer ik ga Rens halen krijg je kamp achter je aan w8 maar.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik daarom een wijf hebben? Die lopen altijd met een boog om me heen. Kijk te boos.
november is voorbij, dus je wilde manen beginnen weer te groeienquote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij weet hoe goddelijk knap ik eruit zie en het daarom een hele gekke situatie zou zijn
Ah joh tegen mij zeiden ze ook altijd kijk niet zo sjaggerijnig.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn dit soort principekwestie niet heel treurig?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
november is voorbij, dus je wilde manen beginnen weer te groeien
Jij ben toch ook vrijgezel gebleven door de jaren heen? Weet nou niet of dit soort informatie Happel verder gaat helpen met zijn leven op de rit te krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah joh tegen mij zeiden ze ook altijd kijk niet zo sjaggerijnig.
Ik sla diegene dan altijd op haar muil. Dat zal haar leren.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah joh tegen mij zeiden ze ook altijd kijk niet zo sjaggerijnig.
Kijk ik denk dat dat dan eerder de reden isquote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik sla diegene dan altijd op haar muil. Dat zal haar leren.
Ik ga naar een psychiater morgen. Bedankt, hè. Alcoholist.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ben toch ook vrijgezel gebleven door de jaren heen? Weet nou niet of dit soort informatie Happel verder gaat helpen met zijn leven op de rit te krijgen.
cachie?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij dat ik weer zonder stalker kan posten. LR ik hoop dat wij nu vrienden zijn.
Lekker man zuipen elke avond. Jammer dat het m'n nachtrust zo verneuktquote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga naar een psychiater morgen. Bedankt, hè. Alcoholist.
Ik weet niet welk dorp je woont anders zou dat zeker kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
elan kan jij mij wat bier brengen aub
Ik stelde een oprechte vraag eianquote:
wat heb je liggenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet niet welk dorp je woont anders zou dat zeker kunnen.
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Bart zeurt nu al dat ik je geblokt hebt via dm.
Ik heb een fles 42 Below Vodka Feijoa (geen idee wat het is, aanbieding) en een krat jonge graanjenever van Bols of als je bier wilt 6 Duvels en een kratje Amstel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heb je liggen
en hoeveel vraag je
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.
7,50 voor die duvelsquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een fles 42 Below Vodka Feijoa (geen idee wat het is, aanbieding) en een krat jonge graanjenever van Bols of als je bier wilt 6 Duvels en een kratje Amstel.
300 euro voor alles incl bezorgen![]()
Grapje hoor Karina. Elan is een schat.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.
Ik ben niet de beste vrienden met Bart merk ik nu al.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]Bart ligt er nog wakker van, zal maar niet zeggen hoe Bart Tjacka noemde
Ja is hij ook. Gewoon niet meer blokken, niet handigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grapje hoor Karina. Elan is een schat.
Marc Overmars award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
Ik ga Tjackie nomineren voor iets maar weet nog niet welke award.
Wat dacht je vanquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
Ik ga Tjackie nomineren voor iets maar weet nog niet welke award.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De FreeEIan award
Voor de user die het hardst voor zijn vrijheid heeft gestreden.
Dat is flauw.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga GGMM overal voor nomineren.
De Tijgernoot award, verder niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga GGMM overal voor nomineren.
Weet ik niet manquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus heeft Heerenveen gelijk gespeeld?
Ja, GGMM lijkt mij ook de terechte winnaar van de Tijgernoot award, maar laten we de stemrondes even afwachten.quote:
En voor de je bent zelf een award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel kanshebber voor de Lex Immers award denk ik
Meest fervente jodenhater? Wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel kanshebber voor de Lex Immers award denk ik
Daar twijfel ik niet eens aan. Ik doe het er tenslotte omquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor de je bent zelf een award.
??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
Rens gaat voor De Hugo Alves Velame-award
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hugo Alves Velame-award
Voor de meest die-hard supporter van FC Groningen
Die wilde ik alquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
Rens gaat voor De Hugo Alves Velame-award
Ah joh rot toch op man je kan niet je zelf awards toe eigenen die je zelf bedacht hebt. Dat is net zoiets als Messi die zichzelf besluit de Gouden Bal te geven.quote:
Nee. De eerstvolgende die daar nog over praat geven we een koek.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
Krijgen we nu wekenlang dat awardgedoe gejank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |