Deze zijn nog van vorig jaar he, dus Vilhena naar Boëtius is aanpassing nummer 1.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef Dekatria het volgende:
De Vilhena award? Doe dan Boëtius award.
Dan kan je van Basten ook wel door Cocu vervangen en de fanatiektse PSVer v/d Kerkhof awardquote:Op woensdag 4 december 2013 13:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze zijn nog van vorig jaar he, dus Vilhena naar Boëtius is aanpassing nummer 1.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef Grifte het volgende:
Stefan de Vrij-award
Voor de user die het meest meedogenloos post.
Jessica Alba-award
Voor de user die het meest fenomenale gifjes post tijdens live-topics.
Sowieso hadden we in die categorie niet echt een gelukkige hand van kiezen...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Kan je nagaan, vorig jaar was Vilhena nog een talent.
Zoals ik al 1,5 seizoen roep. Boetius is de man. Gelukkig komen jullie daar langzaam maar zeker ook achter.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Kan je nagaan, vorig jaar was Vilhena nog een talent.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik al 1,5 seizoen roep. Boetius is de man. Gelukkig komen jullie daar langzaam maar zeker ook achter.
Alleen jij blijft stug volhouden dat het niks is idd.quote:
Oei. Gevoellige snaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jij blijft stug volhouden dat het niks is idd.Maar we hebben laatst ook een poll gedaan waarin naar voren kwam dat niemand jouw voetbalvisie serieus neemt. Dat was best pijnlijk voor je.
Sinds HMF weg is, neem ik niemand meer serieus hier...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jij blijft stug volhouden dat het niks is idd.Maar we hebben laatst ook een poll gedaan waarin naar voren kwam dat niemand jouw voetbalvisie serieus neemt. Dat was best pijnlijk voor je.
Nieuwkomer is hij niet net als Fischerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die schaarde ik in het rijtje potentielen idd. Vind ik overigens nog steeds wel een speler waar ik wat in zie, maar Boetius springt er wat mij betreft ver bovenuit.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei. Gevoellige snaar.
Overigens lachte ik omdat juist jij Vilhena ophemelde
Mclaren moet er ook uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nieuwkomer is hij niet net als Fischer
Joh, je meent het.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die schaarde ik in het rijtje potentielen idd. Vind ik overigens nog steeds wel een speler waar ik wat in zie, maar Boetius springt er wat mij betreft ver bovenuit.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Dekatria het volgende:
Humberto Tan award
Iemand die per sé overal z'n neus moet laten zien.
Toine van Peperstraten award
User die al snel gaat huilen.
Goeie!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef Dekatria het volgende:
Toine van Peperstraten award
User die al snel gaat huilen.
Kan je beter vervangen of samenvoegen met de Sjaak Swart Award dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jack van Gelder Award
Voor de meest hypocriete user.
Cootje telt toch niet meer mee johquote:Op woensdag 4 december 2013 15:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De Co Adriaanse Award
Voor de meest demente user.
Insomnia_ wint hemquote:Op woensdag 4 december 2013 17:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
rijkste nigga award
user met meeste cash
heb ook aardig gestasht laatste maandenquote:
Winnen jullie hem samenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
heb ook aardig gestasht laatste maandenmaar gun em sws aan me mattie
Oh ben de Don idd vergeten jaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DonRaja heeft ook een hele dure auto.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:
De Sana Award
VBLuser met de lelijkste UI
De Sana Award
Zo dan gast, nog wat rekeningen te vereffenen?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
De Robert Maaskant-award
Voor de user die het minst respectvol post.
De Jack Spijkerman-award
Voor de user die zo veel (onzin) lult dat anderen hem liever zien doodvallen.
Mijn momenteel geagiteerde toestand beïnvloedt mijn awardinzendingen ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo dan gast, nog wat rekeningen te vereffenen?
Ze zijn in elk geval genoteerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mijn momenteel geagiteerde toestand beïnvloedt mijn awardinzendingen ja.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hans Kraaij Jr z'n vrouw Award
De user die het meeste Dolle Duikavonden beleeft
Die heeft een permban...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De Evert ten Napel Award
Voor de user die constant in superlatieven post.
Misschien is "Gözübüyük award" een betere naam hiervoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
De Robert Maaskant-award
Voor de user die het minst respectvol post.
Nee, die wil juist dat het respectvoller moet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien is "Gözübüyük award" een betere naam hiervoor.
Dat is de grap ook, hè. Diegene moet respectvoller posten, enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die wil juist dat het respectvoller moet.
Tja ik wilde ook eerst voor die Turk gaan, maar toen zag ik dat Wijnaldum eigenlijk die categorie wel afdekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is de grap ook, hè. Diegene moet respectvoller posten, enzo
Ja dat lijkt mij ook, met Marco hoef je geen medelijden meer te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je van Basten ook wel door Cocu vervangen en de fanatiektse PSVer v/d Kerkhof award
De Sana Award
Godverdommequote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De je bent zelf een award
Voor de user met de slechtste grappen
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Louis van Gaal-juich awardquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Elan het volgende:
Misschien ook iets met Louis v Gaal.
User die altijd het meest overtuigd is van zijn eigen gelijk oid
Ik zeg altijd koekoek. Dit valt via Sherlock te controleren.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Louis van Gaal-juich award
Voor de user die het best 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' post nadat zijn team heeft gescoord.
*met zware bottenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
De Jeroen Verhoeven award
Voor de user met een structureel overgewicht
Ik begrijp het.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet nog wel een keuze blijven tussen Happel en andere users he.
Ondanks de toevoeging gaat Happel alsnog 100 procent van de stemmen krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet nog wel een keuze blijven tussen Happel en andere users he.
jij hebt heulemaal geen team.. Of welquote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd koekoek. Dit valt via Sherlock te controleren.
In de tijd dat jij er niet was ben ik ontmaskerd door GGMM als de Groningen supporter die ik ben.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij hebt heulemaal geen team.. Of wel
*kijkt in sherlock
Ik voel me wel aangesprokenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Louis van Gaal-juich award
Voor de user die het best 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' post nadat zijn team heeft gescoord.
Die win jij.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Zlatan Ibrahimovic award
De user die legendarische uitspraken doet.
Ik kan me niet zo snel iets voor de geest halen.quote:
Ik wil de Marc Overmars award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo snel iets voor de geest halen.
Al hoop ik wel dat ik de prijs voor slechte grappen win.
Je bent zelf vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jij wilt vinden wij niet zo rullevant.
Die is binnenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hans Kraaij Jr z'n vrouw Award
De user die het meeste Dolle Duikavonden beleeft
Ik mis HMF, Steven, MrStylo, Veerboot en ZuidGrens.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Martin Jol Award
User die altijd zeurt dat oude vriendjes van hem terug moeten komen
mrstylo is een baas ja. HMF is een ontzettende mongool, Steven is ook een rare jongen en die andere twee ken ik niet echt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mis HMF, Steven, MrStylo, Veerboot en ZuidGrens.
Leeft hij nog?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag nog in het VI topic.
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we trouwens alle verzonnen categorieën gebruiken?
Ed awardquote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Scar award
Meest schattige user.
Over welke Ed hebben we het nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ed award
User die altijd zonder reden moet lachen
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over welke Ed hebben we het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dick Advocaat Award
User die zich laat omkopen met bitterballenIk ken niet zo heel veel users die zich laten omkopen met bitterballen en een miljoen salaris hahahahaha xd, maar ik zal er in de tussentijd over nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een tussentijdquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken niet zo heel veel users die zich laten omkopen met bitterballen en een miljoen salaris hahahahaha xd, maar ik zal er in de tussentijd over nadenken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:54 schreef Pascalus het volgende:
De Extra Time Award
voor de grootste Belg
De Bruma Award
voor de user die zich het slechtst kan beheersen en graag hapt
De Mathijsen Award
voor de user die het best anderen uitlokt om op iets onzinnigs in te gaan
De Witte Chinees/Blikken Dominee/Arno Vermeulen Award
voor de user die het minst toevoegt
De Emile Schelvecchio Award
voor de user met het meeste verstand van buitenlands voetbal
De Danny Vera Award
voor de muzikaalste user
De HMF Award
voor HMF
De Calimero Award
voor de user die vindt dat zijn club altijd genaaid wordt
De Gevallen Held Award
voor de user die het meest gemist werd/wordt tijdens zijn ban
De Wijnaldem Awart
voor de user die nie kan spelle
De Pellè Award/Gillette Bokaal
voor de grootste gladjanus
De Jupiter League Schaal
voor de user die zich vaak verspreekt en dan een ninja-edit doet [bericht is 20% gewijzigd door Pascalus]
De Grootste Geilneef Award
voor de user die graag praat over lullen en kutscheten
De TV Kantine Award
voor de user met de allerslechtste imitaties
De Higler Award
voor de allerslechtste mod
De Luinge Award
voor de gezelligste mod
De @AAD300 Award
voor de beste twitteraar #optimalediscoindetuin
De Cocu Award
voor de user die het vaakst clichés gebruikt
De MrStylo Award
voor de user met de meest kunstzinnige creaties
De Bekkenstoot Award
voor de user met het smerigste matras
die laatstequote:Op donderdag 5 december 2013 03:54 schreef Pascalus het volgende:
De Extra Time Award
voor de grootste Belg
De Bruma Award
voor de user die zich het slechtst kan beheersen en graag hapt
De Mathijsen Award
voor de user die het best anderen uitlokt om op iets onzinnigs in te gaan
De Witte Chinees/Blikken Dominee/Arno Vermeulen Award
voor de user die het minst toevoegt
De Emile Schelvecchio Award
voor de user met het meeste verstand van buitenlands voetbal
De Danny Vera Award
voor de muzikaalste user
De HMF Award
voor HMF
De Calimero Award
voor de user die vindt dat zijn club altijd genaaid wordt
De Gevallen Held Award
voor de user die het meest gemist werd/wordt tijdens zijn ban
De Wijnaldem Awart
voor de user die nie kan spelle
De Pellè Award/Gillette Bokaal
voor de grootste gladjanus
De Jupiter League Schaal
voor de user die zich vaak verspreekt en dan een ninja-edit doet [bericht is 20% gewijzigd door Pascalus]
De Grootste Geilneef Award
voor de user die graag praat over lullen en kutscheten
De TV Kantine Award
voor de user met de allerslechtste imitaties
De Higler Award
voor de allerslechtste mod
De Luinge Award
voor de gezelligste mod
De @AAD300 Award
voor de beste twitteraar #optimalediscoindetuin
De Cocu Award
voor de user die het vaakst clichés gebruikt
De MrStylo Award
voor de user met de meest kunstzinnige creaties
De Bekkenstoot Award
voor de user met het smerigste matras
En de user die veel post en ook kwaliteit levert? Daar zou ik voor in aanmerking komen namelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef Slobeend het volgende:
De Hugo Borst Award
Voor de user die weinig post, maar wel kwaliteit levert.
Marino Promes awardquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Mansjester het volgende:
Kevin Strootman award
Voor de lelijkste user
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De Johan Derksen Award
Voor de user die iedere week zijn toto volledig verknalt
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jeremain Lens award
Voor de user die het vaakst door andere users buitenspel wordt gezet in een discussie
De Shreyas award bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Shreyas het volgende:
De Prem award
De user die normaliter nooit wat in VBL te melden heeft, behalve als zijn eigen club wint, dan komt hij hier en heeft hij nog de grootste bek ook.
De Busquets awardquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Mansjester het volgende:
Kevin Strootman award
Voor de lelijkste user
Als Mansjester HMF was had ie allang meer lopen zuigen overal joh.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Busquets award
Voor de grootste leugenaar van fok
Toch HMF?
Een award verzinnen waar je de topfavoriet voor bent, classy.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Shreyas het volgende:
De Prem award
De user die normaliter nooit wat in VBL te melden heeft, behalve als zijn eigen club wint, dan komt hij hier en heeft hij nog de grootste bek ook.
Beter dan Ajacied422, die een award naar zichzelf noemtquote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een award verzinnen waar je de topfavoriet voor bent, classy.
Had ook gekund ja, kom op ik moet een award verzinnen waar ik voor in aanmerking kom. Anders krijg ik nooit een VBL awardquote:
Hmmm even denken...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had ook gekund ja, kom op ik moet een award verzinnen waar ik voor in aanmerking kom. Anders krijg ik nooit een VBL award
De Nicki Minaj awardquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Doublepain het volgende:
De Cristiano Ronaldo Award
Voor de user met een goede smaak voor vrouwen.
Laten we Iwanius nou geen awards geven, straks denkt hij nog dat zijn posts gewaardeerd worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Sjek award
De user die het vaakst zanikt over VI.
(![]()
![]()
![]()
)
Ik weet al wie ik voor ga dragen.
Ik hou helemaal niet vooral van mannen, maar ik ben wel vrouwonvriendelijk jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Hmmm even denken...
De Edgar Davids award
voor meest vrouwonvriendelijke user.
Of
De Robbie Rogers/Arnold Smit award
voor de user die vooral van mannen houdt.
Jessica Alba Award:quote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Nicki Minaj award
Voor de user met de slechtste smaak voor vrouwen.
Dit is natuurlijk weer een sterk stukje satire van mijn kant.
Hij is nog wel eens beschuldigd van het meppen van vrouwenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet vooral van mannen, maar ik ben wel vrouwonvriendelijk ja
Maar Edgar Davids is toch helemaal niet vrouwonvriendelijk?
Naar wie vernoemen we de award voor user die niet zo goed kan rijden dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:28 schreef Karina het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook de Patrick Kluijvert award noemen.
Hehe ja goeie, Marco Bakker award, maar dat is geen voetballerquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar wie vernoemen we de award voor user die niet zo goed kan rijden dan?
Rajiv van La Parra?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Theo Janssenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marco Bakker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |