quote:Op woensdag 4 december 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:
De Sana Award
VBLuser met de lelijkste UI
De Sana Award
Zo dan gast, nog wat rekeningen te vereffenen?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
De Robert Maaskant-award
Voor de user die het minst respectvol post.
De Jack Spijkerman-award
Voor de user die zo veel (onzin) lult dat anderen hem liever zien doodvallen.
Mijn momenteel geagiteerde toestand beïnvloedt mijn awardinzendingen ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo dan gast, nog wat rekeningen te vereffenen?
Ze zijn in elk geval genoteerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mijn momenteel geagiteerde toestand beïnvloedt mijn awardinzendingen ja.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hans Kraaij Jr z'n vrouw Award
De user die het meeste Dolle Duikavonden beleeft
Die heeft een permban...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:18 schreef Slobeend het volgende:
De Evert ten Napel Award
Voor de user die constant in superlatieven post.
Misschien is "Gözübüyük award" een betere naam hiervoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Grifte het volgende:
De Robert Maaskant-award
Voor de user die het minst respectvol post.
Nee, die wil juist dat het respectvoller moet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien is "Gözübüyük award" een betere naam hiervoor.
Dat is de grap ook, hè. Diegene moet respectvoller posten, enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die wil juist dat het respectvoller moet.
Tja ik wilde ook eerst voor die Turk gaan, maar toen zag ik dat Wijnaldum eigenlijk die categorie wel afdekt.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is de grap ook, hè. Diegene moet respectvoller posten, enzo
Ja dat lijkt mij ook, met Marco hoef je geen medelijden meer te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je van Basten ook wel door Cocu vervangen en de fanatiektse PSVer v/d Kerkhof award
De Sana Award
Godverdommequote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De je bent zelf een award
Voor de user met de slechtste grappen
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Louis van Gaal-juich awardquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Elan het volgende:
Misschien ook iets met Louis v Gaal.
User die altijd het meest overtuigd is van zijn eigen gelijk oid
Ik zeg altijd koekoek. Dit valt via Sherlock te controleren.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Louis van Gaal-juich award
Voor de user die het best 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' post nadat zijn team heeft gescoord.
*met zware bottenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
De Jeroen Verhoeven award
Voor de user met een structureel overgewicht
Ik begrijp het.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet nog wel een keuze blijven tussen Happel en andere users he.
Ondanks de toevoeging gaat Happel alsnog 100 procent van de stemmen krijgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet nog wel een keuze blijven tussen Happel en andere users he.
jij hebt heulemaal geen team.. Of welquote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd koekoek. Dit valt via Sherlock te controleren.
In de tijd dat jij er niet was ben ik ontmaskerd door GGMM als de Groningen supporter die ik ben.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij hebt heulemaal geen team.. Of wel
*kijkt in sherlock
Ik voel me wel aangesprokenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Louis van Gaal-juich award
Voor de user die het best 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' post nadat zijn team heeft gescoord.
Die win jij.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Zlatan Ibrahimovic award
De user die legendarische uitspraken doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |