Had ook gekund ja, kom op ik moet een award verzinnen waar ik voor in aanmerking kom. Anders krijg ik nooit een VBL awardquote:
Hmmm even denken...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had ook gekund ja, kom op ik moet een award verzinnen waar ik voor in aanmerking kom. Anders krijg ik nooit een VBL award
De Nicki Minaj awardquote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Doublepain het volgende:
De Cristiano Ronaldo Award
Voor de user met een goede smaak voor vrouwen.
Laten we Iwanius nou geen awards geven, straks denkt hij nog dat zijn posts gewaardeerd worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Sjek award
De user die het vaakst zanikt over VI.
(![]()
![]()
![]()
)
Ik weet al wie ik voor ga dragen.
Ik hou helemaal niet vooral van mannen, maar ik ben wel vrouwonvriendelijk jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Hmmm even denken...
De Edgar Davids award
voor meest vrouwonvriendelijke user.
Of
De Robbie Rogers/Arnold Smit award
voor de user die vooral van mannen houdt.
Jessica Alba Award:quote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Nicki Minaj award
Voor de user met de slechtste smaak voor vrouwen.
Dit is natuurlijk weer een sterk stukje satire van mijn kant.
Hij is nog wel eens beschuldigd van het meppen van vrouwenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet vooral van mannen, maar ik ben wel vrouwonvriendelijk ja
Maar Edgar Davids is toch helemaal niet vrouwonvriendelijk?
Naar wie vernoemen we de award voor user die niet zo goed kan rijden dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:28 schreef Karina het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook de Patrick Kluijvert award noemen.
Hehe ja goeie, Marco Bakker award, maar dat is geen voetballerquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar wie vernoemen we de award voor user die niet zo goed kan rijden dan?
Rajiv van La Parra?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Theo Janssenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marco Bakker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |