Ik kan me niet zo snel iets voor de geest halen.quote:
Ik wil de Marc Overmars award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo snel iets voor de geest halen.
Al hoop ik wel dat ik de prijs voor slechte grappen win.
Je bent zelf vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jij wilt vinden wij niet zo rullevant.
Die is binnenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hans Kraaij Jr z'n vrouw Award
De user die het meeste Dolle Duikavonden beleeft
Ik mis HMF, Steven, MrStylo, Veerboot en ZuidGrens.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Martin Jol Award
User die altijd zeurt dat oude vriendjes van hem terug moeten komen
mrstylo is een baas ja. HMF is een ontzettende mongool, Steven is ook een rare jongen en die andere twee ken ik niet echt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mis HMF, Steven, MrStylo, Veerboot en ZuidGrens.
Leeft hij nog?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag nog in het VI topic.
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we trouwens alle verzonnen categorieën gebruiken?
Ed awardquote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Scar award
Meest schattige user.
Over welke Ed hebben we het nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ed award
User die altijd zonder reden moet lachen
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over welke Ed hebben we het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dick Advocaat Award
User die zich laat omkopen met bitterballenIk ken niet zo heel veel users die zich laten omkopen met bitterballen en een miljoen salaris hahahahaha xd, maar ik zal er in de tussentijd over nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |