Lekker man zuipen elke avond. Jammer dat het m'n nachtrust zo verneuktquote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga naar een psychiater morgen. Bedankt, hè. Alcoholist.
Ik weet niet welk dorp je woont anders zou dat zeker kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
elan kan jij mij wat bier brengen aub
Ik stelde een oprechte vraag eianquote:
wat heb je liggenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet niet welk dorp je woont anders zou dat zeker kunnen.
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Bart zeurt nu al dat ik je geblokt hebt via dm.
Ik heb een fles 42 Below Vodka Feijoa (geen idee wat het is, aanbieding) en een krat jonge graanjenever van Bols of als je bier wilt 6 Duvels en een kratje Amstel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heb je liggen
en hoeveel vraag je
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.
7,50 voor die duvelsquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een fles 42 Below Vodka Feijoa (geen idee wat het is, aanbieding) en een krat jonge graanjenever van Bols of als je bier wilt 6 Duvels en een kratje Amstel.
300 euro voor alles incl bezorgen![]()
Grapje hoor Karina. Elan is een schat.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat drama weer he? Elkaar blokken.
Ik ben niet de beste vrienden met Bart merk ik nu al.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]Bart ligt er nog wakker van, zal maar niet zeggen hoe Bart Tjacka noemde
Ja is hij ook. Gewoon niet meer blokken, niet handigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grapje hoor Karina. Elan is een schat.
Marc Overmars award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
Ik ga Tjackie nomineren voor iets maar weet nog niet welke award.
Wat dacht je vanquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Elan het volgende:
Ik ga Tjackie nomineren voor iets maar weet nog niet welke award.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De FreeEIan award
Voor de user die het hardst voor zijn vrijheid heeft gestreden.
Dat is flauw.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga GGMM overal voor nomineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |